quote:
nee.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat betekent .. dat je tijdelijk wat enigzins zakelijke verplichtingen had in die topics dat is niet te ontkennen.
![]()
Welk merk ga je kopen ?quote:Op woensdag 22 december 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Lurk
te druk helaas weer, maar vrijdag ga ik een druppellader kopen voor 53 euro (geschikt voor gelaccu)
Aha, nou kan ik het ook volgen, zal zo eens checken.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:53 schreef Tjabbo het volgende:
nee.
bij opties kun je instellen hoeveel berichten per pagina je wilt.
Dat heb ik al sinds de nieuwe forumsoftware.
]http://forum.fok.nl/topic/650127/1/500[/quote][/url]quote:Op woensdag 22 december 2004 08:53 schreef Tjabbo het volgende:
check dit: [url=http://forum.fok.nl/topic/650127/1/500
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Lurk
te druk helaas weer, maar vrijdag ga ik een druppellader kopen voor 53 euro (geschikt voor gelaccu)
Dat is gewoon een standaardinstelling.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben sowiezo wel benieuwd wat voor flight simulator achtige instellingen modjes mogen genieten.
AT, veel lezen etc. denk ik?quote:Hoe houd je alle postings bij op PTA? Moet je dan alle topics doorworstelen of zie je alleen de wijzingen?
of je quote zelf verkeerd, of de software is weer eens buggy, maar die link is een link naar dit topic, waarbij alle posts van het topic op 1 pagina worden weergegeven.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je start om hier op eigen gelegenheid te komen..
[..]
[afbeelding] Jij hebt een goede smoes zullen we maar zeggen.
4 modjes in een jaar ? MutZ is de enige die het laatste jaar 'nieuw' was op pta als mod.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aha, nou kan ik het ook volgen, zal zo eens checken.![]()
4 modjes in een jaar en topix~Replique, wat een veranderingen in mijn leven.
Ik ben sowiezo wel benieuwd wat voor flight simulator achtige instellingen modjes mogen genieten.
Hoe houd je alle postings bij op PTA? Moet je dan alle topics doorworstelen of zie je alleen de wijzingen?
Buggy, en zeker interessant dat topic op 1 pagina, ik zit op bladzijde 5.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:04 schreef Tjabbo het volgende:
of je quote zelf verkeerd, of de software is weer eens buggy, maar die link is een link naar dit topic, waarbij alle posts van het topic op 1 pagina worden weergegeven.
ah forget it.
Ah, vandaar dat je hier zo weinig komtquote:Op woensdag 22 december 2004 09:06 schreef Tjabbo het volgende:
Verder moeten we gewoon alle posts lezen. Meestal is het wel duidelijk welke topics meer aandacht vereisen dan andere.
gewoon de adresregel aanpassen.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Buggy, en zeker interessant dat topic op 1 pagina, ik zit op bladzijde 5.![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 09:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je hier zo weinig komt![]()
Hij zit op hockey, volgens mij haalt ie dingen door elkaar.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat houd stickey eigenlijk in ?
Kreator, GizartFRL (zo ongeveer toch?quote:Op woensdag 22 december 2004 09:06 schreef Tjabbo het volgende:
4 modjes in een jaar ? MutZ is de enige die het laatste jaar 'nieuw' was op pta als mod.
quote:Op woensdag 22 december 2004 09:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je hier zo weinig komt![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 09:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat houd stickey eigenlijk in ?
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:58 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Jij hebt een goede smoes zullen we maar zeggen.
you live and learn zeggen ze wel esquote:OPM gaat een druppellader kopen voordat de problemen ontstaan.
Dat mag wel in de krant.
MutZ was idd heeeel iets eerder dan TF. klopt.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kreator, GizartFRL (zo ongeveer toch?) , Mutz en Tjabbo. Nou ja 1.5 jaar dan.
![]()
[..]
Nou ja we hebben het een topic of 135 volgehouden zonder mods zullen we maar zeggen.![]()
Soms gingen er 2 topics per dag doorheen, volgens mij lazen Mutz en ThaFreak gewoon niet eens meer.
In het begin probeerden ze het nog bij te houden -we kregen zelfs een net overzichtje van alle topics. (hield na 10 stuks op ofzo)
tip als het een optimateIII is ben je heel goed bezigquote:Op woensdag 22 december 2004 09:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]had eigenlijk om 900 uur een overleg; dat is doorgeschoven naar 1000 uur
[..]
you live and learn zeggen ze wel es
@ Mercy: merk? geen idee; ik ga hem bij mijn vaste adres kopen: de valkenier.
Dat zou kunnen, dat was die met dat rebelse T-shirt als avatar geloof'k.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:17 schreef Tjabbo het volgende:
oh trouwens, je vergeet Jacco nog Patrick281
We all lostquote:Op woensdag 22 december 2004 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat was die met dat rebelse T-shirt als avatar geloof'k.![]()
Ik heb zelfs nog eens gesolliciteerd als mod. Precies een jaar geleden trouwens.Verloren van Mutz.
![]()
![]()
![]()
Zo heel af en toe lees ik nog wel eens wat hier.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:34 schreef Makster het volgende:
Goeie smorgens deze morgen
Waar zijn de andere eigenlijk? Zoals PatM en uhhh Mercy en RB en uhhhh dinges en Luc heb ik al helemaal nooit meer gezien. Best jammer, maarja kan niet ontkennen dat er al 8 pages geen ruzie is geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |