Buiten dat, er mag/moet 1 ruimte aangewezen worden waar gerookt mag worden, dat is dus jullie kantine geworden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Op mijn werk is dat gebombardeerd tot de rokersruimte.
![]()
En aangezien het meerendeel roker is in de fabriek, en de enige mensen van kantoor die dus in de kantine komen roker zijn is er dus geen opositie om het anders aan te pakken.![]()
Als jij dat lekkerder vind ruiken moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Enigste optie is dus op de plee je lunch gaan eten.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:19 schreef hollander172 het volgende:
Buiten dat, er mag/moet 1 ruimte aangewezen worden waar gerookt mag worden, dat is dus jullie kantine geworden.
Een ander heeft er een handje van om zijn peuk in het toilet te mieteren zonder doortrekken.quote:Dan maar hopen dat er niemand net daarvoor zijn shoarma/chinees er uit heeft geflikkerd.![]()
Het vervelende is altijd dat nietrokers als ze tegen je aan beginnen te babbelen (en later zeuren) dat het altijd om henzelf gaat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
Inderdaad zo is het .. had er een maand geleden een heftige discussie over met een collegaatje.
Want rokers voelen zich altijd direct aangevallen als je het over hun positie hebt.![]()
(tja ik zei ook al dat ik roken een egoistische bezigheid vond die andere niet rokers schade berokkendeen zeker in de kantine op het werk waar ik onschuldig zit te eten
![]()
)
Ik hoop dat jij je verstand nog eens terugvind.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Rokers zijn gewoon parasieten
En Pepijn, wat zit je nu weer vaag te lullen over fora en smileyspakketten
Vandaar dat ik je een goed advies geef in mijn eerste zin.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou je alleen ff laten happen Lars
Ehhh... jij bent er trots op de staatskas te spekken?![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:59 schreef Makster het volgende:
Waarom nemen jullie jezelf nog serieus?
Ik ben daar een jaar of 5 geleden al mee opgehouden, scheelt je een hoop stress en vooral irritatie bij anderen
Vet ding, zit er ook sterk aan te denken om volgend jaar ofzo ook een naked te kopen. Een Z750 of 1000 wel te verstaan, Heeft toch nog een beetje het pose gehalte waar ik op geilquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Damn, if i only had the money![]()
![]()
![]()
¤ 5.500,00
o.a: carbon demper, dynojet kit, red alert-alarm, wp voorvering, tail risers,
sbk stuur, velgen goud kleurig gespoten, rvs remleidingen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
En Pepijn, wat zit je nu weer vaag te lullen over fora en smileyspakketten
quote:Door Ragonite [Banned User] op 02-08-2002 19:23
Deze smiley vind ik wel leuk, en meer mensen denk ik.
Misschien ideetje om die bij ons smiley pakket te stoppen?
Deze is het:
Kijk eens hoe grappig![]()
Ik vind de Z-750 en Z-1000 ergens ook wel iets van supersports hebben..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij
Voel eens aan je voorhoofdDacht dat jij van het race-kaliber was........
quote:Maar damn, dat koppel van die Bandit1200, rukt gewoon je armen uit de komKnappe R1 die je bij houdt tot de 150
Of tijdens een rolling sprint....
Standaard Bandit 1200.... zie dat koppel dan ouwe
[afbeelding]
Dat schijnt zelfs origineel te zijn, heb je een groene is het dekseltje groen,quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
Dat koppelingsdeksel is oranje.
![]()
Zwart met gouden velgen lijkt mij wel wat trouwens.beetje het idee van die zwarte ZX-10R van vorige week.
Alleen heb ik dan nog net liever die laatste dan.
Er is trouwens nog steeds geen reactie terug van mijn mailtje gisteren aan de Honda SM dude.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
Ik lees die grafiek tot over de 100, maar er staat gewoon 97 Nm koppel.
Geinig dat ze niet al bij 2.400 toeren meten.Ik weet uiteraard niet waarom.
Nu inderdaad de ruimte om die dingen te stallen en te klussen.quote:Aangeboden: Frame en blok KLR 600
Prijs: ¤ 275,00
Beschrijving: Mooi rood gepoedercoat frame met kenteken en goed motorblok.
Afgebroken super single racer project.
Dat is inderdaad dolle pret, iedere 9 uur een nieuwe zuiger zeggen ze.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:55 schreef Makster het volgende:
In het voorjaar kijken naar die SM van die maat van die 500cc 2takt, is we lagguh voor erbij zeggen ze
P'cies geen geld voor de zondagklusser.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:55 schreef Makster het volgende:
Denk al wat lult die Pep, maar ik las hee lde tijd 2750 Euro, staat er gewoon 275
DAT is inderdaad niet duur
Dan hoef ik het nog niet mooi te vinden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Koppelingsdeksel is standaard Pepijn.....
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:42 schreef stinkie het volgende:
wat is dat nou jongens? ik kom ff kijken en geen gerel, geen offtopic geblaat? Wie zijn jullie en wat hebben jullie met de vaste posters gedaan
tvp dus gewoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het topic een uur geleden alquote:Op woensdag 22 december 2004 08:03 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Moggûh, moet ik weer de eerste zijn vandaag?
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik las het topic een uur geleden al
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:23 schreef Patrick281 het volgende:Goed bezig, alvast centjes voor de motor verdienen. Was het glad vanochtend?
Luiheidsgraad valt best mee als je dit kan opbrengen s'ochtends.
Ik ben aan het werk, dus mijn postings zijn zo kort mogelijk. Chef zit op 1 meter.![]()
(en wij hoeven normaal bijna geen toetsenbord te gebruiken)
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:27 schreef Youssef het volgende:
[..]Rotinernet, half werkend Nederland zit gewoon te forummen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:27 schreef Youssef het volgende:Rotinernet, half werkend Nederland zit gewoon te forummen
![]()
![]()
4 pagina's met mijn instellingenquote:Op woensdag 22 december 2004 08:34 schreef Makster het volgende:
Goeie smorgens deze morgen
Waar zijn de andere eigenlijk? Zoals PatM en uhhh Mercy en RB en uhhhh dinges en Luc heb ik al helemaal nooit meer gezien. Best jammer, maarja kan niet ontkennen dat er al 8 pages geen ruzie is geweest![]()
1 pagina met die van mijquote:
Ja, ik heb de toets al 6 weken uitgesteld om de reden dat ik niet tegelijkertijd kan leren en fok!ken of internetten tegelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Btw: moest je niet leren.................![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:34 schreef Makster het volgende:
Waar zijn de andere eigenlijk? Zoals PatM en uhhh Mercy en RB en uhhhh dinges en Luc heb ik al helemaal nooit meer gezien. Best jammer, maarja kan niet ontkennen dat er al 8 pages geen ruzie is geweest![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:34 schreef Makster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |