62 jaar pauze, nooit geweten. Hoe heb je die tijd kunnen overleven?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Read this [afbeelding]
Stukje motorhistorie over de eerste motor van Excelsior, een automaat met 53 bloedstollende cc's.![]()
Net even voor je opgezocht.
zoveel tijd gehad en dan nog niet eens een nieuw mooi strak flitsend modelletje hebbenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
62 jaar pauze, nooit geweten. Hoe heb je die tijd kunnen overleven?
Tja .. merken historie.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
62 jaar pauze, nooit geweten. Hoe heb je die tijd kunnen overleven?
The American dream he.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zoveel tijd gehad en dan nog niet eens een nieuw mooi strak flitsend modelletje hebben![]()
ik heb pas geleden zelfs de Historie van Buell zitten bekijken,quote:Op woensdag 22 december 2004 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
The American dream he.![]()
![]()
![]()
Maar in de publieke opinie is dat de ultieme droommotor.![]()
Die warmt niet op met dat korte stukje.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
wat nou file, gewoon op de motor
quote:wel voor het laatst ff, want ik ben dat gekut met starten nu echt zat
Nog een ketter.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:35 schreef Romius het volgende:
![]()
olla, hoe ist hier?![]()
Tijd niet meer geweest![]()
![]()
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef Patrick281 het volgende:Augustus 2002 gekocht bij een knalopening van een winkel voor 50 euro en nu pas voor het eerst werkend.
(wilde toen en nu ook weer niet direct samenwerken met de computer)
[afbeelding]
Pic: Epson scannertje 22/12/2004
Heb het nu kunnen oplossen met een keer goed kijken in apparaatbeheer.Nam er eerst geen tijd voor.
Morgen muziekie op de fiets.Ding werkt goed.
Wat is er dan met starten?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
wel voor het laatst ff, want ik ben dat gekut met starten nu echt zat
Sorry: credit van het plaatje gaat naar de Epson scanner die hem er zo mooi scherp (en 1:1) op heeft gekregen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
ScannertjeMet scanner muziek op de motor
Dat ding op het plaatje is een MP3 speler hoor
![]()
Kijk nog eensquote:Op woensdag 22 december 2004 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die warmt niet op met dat korte stukje.
Trapfiets was de eerste keuze, maar de conditie liet het even niet toe.
Motor is ook geen optie met een redelijke griep.
[..]
[afbeelding] Denk even aan het Kleinpolderplein in de spits , en laat dat langzaam op je inwerken.![]()
Linkje van gisteren nog gezien? Je motor is Duitsland import.
[..]
Nog een ketter.SP-1 verkopen voor een koekblik.
![]()
![]()
kou, vocht (hij staat buiten altijd) en waarschijnlijk brakke bougies ofzo, maar de tijd die ik win in de file ben ik kwijt aan starten via de auto, wat ook niet bevoordelijk is voor het dingquote:
ja, ik had 'm gezienquote:Op woensdag 22 december 2004 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Denk even aan het Kleinpolderplein in de spits , en laat dat langzaam op je inwerken.![]()
Linkje van gisteren nog gezien? Je motor is Duitsland import.
[..]
Koop zo'n portable accu, even aansluiten en snelle starthulp.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:41 schreef stinkie het volgende:
kou, vocht (hij staat buiten altijd) en waarschijnlijk brakke bougies ofzo, maar de tijd die ik win in de file ben ik kwijt aan starten via de auto, wat ook niet bevoordelijk is voor het ding
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:37 schreef Romius het volgende:
Kijk nog eens![]()
http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=7389&start=32
's avonds naar huis is dus het probleem, das meestal een kwestie van aanduwen, hoewel ik nu ook iemand met kabels heb moeten charterenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Koop zo'n portable accu, even aansluiten en snelle starthulp.![]()
![]()
(zag ze laatst hier vlak in de buurt voor weinig op de witte boederij staan)
Bougie's vervangen is trouwens niet zo moeilijk bij dat ding? En is je standaard accu nog wel fris?
Maar als je s'avonds naar huis moet heb je geen hulp nodig?
Of heb je iemand die de auto op tijd bij je werk zet ofzo.![]()
[..]
Vanwaar deze omslag .. lastig te slijten zeker zo'n dure motor.
Merk ik met de Beemer althans.
Al waren er wel 2 die hem contant wilden betalen vorige maand, ze moesten alleen hun eigen motor kwijt.
Verder heeft niemand er sowiezo het geld voor.![]()
(al 40 mailtjes met inruilaanbiedingen de deur uit gedaan op een R6 met bijbetaling, KTM SM met bijbetaling enz, ze vinden hem allemaal prachtig maar kunnen niet 4-5-6.000 euro bijtellen)
Ja, denk ook wel dat het lastiger is vanwege de prijs ja, daarbij is het ook niet gunstig om 'm nu te verkopen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Koop zo'n portable accu, even aansluiten en snelle starthulp.![]()
![]()
(zag ze laatst hier vlak in de buurt voor weinig op de witte boederij staan)
Bougie's vervangen is trouwens niet zo moeilijk bij dat ding? En is je standaard accu nog wel fris?
Maar als je s'avonds naar huis moet heb je geen hulp nodig?
Of heb je iemand die de auto op tijd bij je werk zet ofzo.![]()
[..]
Vanwaar deze omslag .. lastig te slijten zeker zo'n dure motor.
Merk ik met de Beemer althans.
Al waren er wel 2 die hem contant wilden betalen vorige maand, ze moesten alleen hun eigen motor kwijt.
Verder heeft niemand er sowiezo het geld voor.![]()
(al 40 mailtjes met inruilaanbiedingen de deur uit gedaan op een R6 met bijbetaling, KTM SM met bijbetaling enz, ze vinden hem allemaal prachtig maar kunnen niet 4-5-6.000 euro bijtellen)
Dit topic kan ik uiteraard dromenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
ZX9R blok in een ZXR-750 bouwen, "dead easy".![]()
Klik!
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Dit topic kan ik uiteraard dromen
En ZO moet het volgend jaar dan maar gaan op het circuit![]()
Blazen in de overtreffende trap![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |