Hilde???quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:26 schreef febster het volgende:
[..]
Tsjaa oké, wist je dat Hilde ook zo'n periode heeft gehad (in iets mindere mate dan)
Ik zit trouwens te denken, zou niet eens meer weten hoe de heer G.Kummeling eruit ziet
typisch gevalletje van Echt Erg!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:24 schreef r8ality het volgende:
Hehe. Ruzie met je zus heeft ook wel eens voordelen. Van origine gingen mijn pa en mijn ma naar Zweden toe maandag. Maar mijn zus wou ook mee. En ik ook. Maar als ik ging, ging mijn zus niet. En als mijn zus niet ging, ging mijn moeder ook niet. Gevolg, ik en ons pa gaan gezellig naar Zweden maandagochtend.
Ja vooral toenquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hilde???
Ghe, die is daar stiekum best het type voor.
Wist jij dat Betaul (oid) de beste vriendin van de ex van Kibje is?.
Gijs?? Ik denk niet dat die veel veranderd is.
Maar de laatste keer dat ik em tegenkwam is alweer 3 jaar geleden ofzo.
Was een bozo?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:33 schreef blieblie het volgende:
Anouk van de Watering![]()
.
Ook een erg mooi meisje, maar enorm arrogant en ze had een scheithekel aan mij.
Maar goed, ik was ook een bozo van de bovenste plank op de middelbare school.
Kdenk dat O_P hem nog wel eens ziet?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ja vooral toenwaarom denk je dat wij altijd begonnen in de Repel
en Peter heeft ze toen leren kennen pas na dat Betaul en ik haar hadden overgehaald om naar die blind date in DB te gaan
Maar wie is de beste vriendin van Betaul dan?
Nee maar ik bedoelde dat ik niet meer weet hoe die eruit ziet, weet alleen dat het een lange slungel is en dat was het(heb zijn stem hier nog wel ergens op een cd staan, don't ask
)
Als ik nu zo terug kijk was ik toendertijd een onzeker triest kneusjequote:Op dinsdag 21 december 2004 14:37 schreef febster het volgende:
[..]
Was een bozo?
En echt een vrouw waar ik niet warm of koud van word
Die zat bij mij in de klas ... altijd goed mee kunnen vinden ...quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:33 schreef blieblie het volgende:
Anouk van de Watering![]()
.
Ook een erg mooi meisje, maar enorm arrogant en ze had een scheithekel aan mij.
Maar goed, ik was ook een bozo van de bovenste plank op de middelbare school.
Komt doordat je EN een "stoere bikkel" was, EN met Klaas omging, waar ze het (als ik me niet vergis) een tijdje mee gehad heeft. Als je niet stoer gaaf en tof was dan telde je niet meequote:Op dinsdag 21 december 2004 14:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Die zat bij mij in de klas ... altijd goed mee kunnen vinden ...
Ik kwam trouwens Janneke van Kessel tegen op het station vrijdag ...Heb ik echt jaren een oogje op gehad
Nog steeds een erg leuke meid zo te zien ...
Ik zag het helaas te laat, kwam langs d'r lopen, lachte een keer, en zag toen pas dat het Janneke was ... maarja, moest mijn trein halen
Misschien via je zusquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:45 schreef r8ality het volgende:
@ PG en Gazy: Mijn zus denkt zich overal en altijd te moeten schamen voor mij. Ik heb nergens geen problemen mee, maar zij meent overal een probleem van te moeten maken. Daarbij is het een zaak tussen ons 2-en en lijdt de relatie ouders-kinderen er verder niet onder. Dat mijn moeder toevallig niet meegaat is haar zaak.
En als je mijn zus niet kent (god behoede je), kun je ook geen mening vormen. Basta.
@Blie, ik ken die naam Anouk van de Watering ergens van. Ik kan me alleen niet meer herinneren van waar.
Als het maar niet over sex gaat want dan moet ik mee gaan lullen terwijl ik eigenlijk een tentamen moet lerenquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw schat, als je het niet interessant vind ga je toch ergens anders over beginnen??
Via mij waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:45 schreef r8ality het volgende:
@Blie, ik ken die naam Anouk van de Watering ergens van. Ik kan me alleen niet meer herinneren van waar.
Zullen we het maar over lipgloss en aanverwante zaken hebben dan?quote:
quote:'Apache stortte neer door blunder piloten'
Uitgegeven: 17 december 2004 10:21
Laatst gewijzigd: 17 december 2004 10:21
DEN HAAG - Een misverstand tussen de piloot en de boordschutter heeft een belangrijke rol gespeeld bij het neerstorten van de Nederlandse Apache in Afghanistan. Beiden dachten dat de ander helikopter bestuurde. Ingewijden rond de luchtmacht bevestigen dat.
Woordvoerders van het ministerie van Defensie wilden vrijdag het bericht in De Volkskrant over de toedracht van de crash met de Apache "ontkennen noch bevestigen". De Tijdelijke Commissie Ongevallenonderzoek Defensie (TCOD), die twee weken de gegevens over het ongeval ontving, bereidt momenteel een advies aan minister Kamp van Defensie voor. Voor Defensie is het daarom nu "te prematuur" uitlatingen te doen over de kwestie. Klik hier !
De Apache-helicopter stortte afgelopen augustus neer 20 kilometer ten noorden van de hoofdstad Kabul tijdens een routinevlucht. Een bemanningslid raakte daardoor lichtgewond.
Ik herinner me het ineens ja. Dat is toch die meid die altijd dat neukende sjaaltje omhad? Geil/lekker was ze trouwens welquote:
Goh...die is echt origineelquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zullen we het maar over lipgloss en aanverwante zaken hebben dan?.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik herinner me het ineens ja. Dat is toch die meid die altijd dat neukende sjaaltje omhad? Geil/lekker was ze trouwens wel.
Arrogant is niks mee als je er met je verbale capaciteiten zo doorheen breekt.quote:
Gelukkig is zo'n Apache erg goedkoopquote:
onze bofkont!quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:12 schreef Burning_RefleX het volgende:
ben gewoon weer druk bezig geweest op werk
Eerst VWO, toen naar HAVO overgestapt ...quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:53 schreef blieblie het volgende:
Ik kan me zo trouwens geen Janneke van Kessel herinneren... Maar die heeft nooit bij me in de klas gezeten denk ik. Deed die niet VWO?
Heb je der misschien een foto van O_P.
Oooh dat lukt me welquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:21 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Eerst VWO, toen naar HAVO overgestapt ...
Foto heb ik wel, maar is van de brugkls![]()
10 euro voor de gene die mij er uit haalt op die foto
Die is vetquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:28 schreef blieblie het volgende:
http://movies26.enwhore.com/206373_numanuma.swf
Waarom moest ik aan Joost denken??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:24 schreef r8ality het volgende:
Hehe. Ruzie met je zus heeft ook wel eens voordelen. Van origine gingen mijn pa en mijn ma naar Zweden toe maandag. Maar mijn zus wou ook mee. En ik ook. Maar als ik ging, ging mijn zus niet. En als mijn zus niet ging, ging mijn moeder ook niet. Gevolg, ik en ons pa gaan gezellig naar Zweden maandagochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |