Goeiemorgen ...quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:05 schreef Partygurl het volgende:
Goejuhmorguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu joehoeeeeeeee
Omdat ik vandaagggggggggggggggggg jou weer ga spreken op msn jeujjjjjjj hoera hoeraaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Goeiemorgen ...
vanwaar deze vreugde?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:54 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Omdat ik vandaagggggggggggggggggg jou weer ga spreken op msn jeujjjjjjj hoera hoeraaaaaaaa![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:09 schreef Partygurl het volgende:
Naar school jipppppppppieeeeeee jeujjjjjjjjj
Dit komt vast niet geloofwaardig over
veel plezierquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:09 schreef Partygurl het volgende:
Veel plezier op school mopquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:09 schreef Partygurl het volgende:
Nee, ik ben een klein zusjequote:Op dinsdag 21 december 2004 02:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij hebt een klein zusje?
En zo ja, denkt zij daar dan ook zo over?
Kleine zusjes zijn irritant!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik ben een klein zusje
* Inu is de jongste thuis
Mwah ligt eraan... Soms kunnen ze wat bijdrage aan je sexleven dmv. het meenemen van vriendinnen.quote:
Jij bent mijn zusje ook nietquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mwah ligt eraan... Soms kunnen ze wat bijdrage aan je sexleven dmv. het meenemen van vriendinnen.
Maar jaah... die vlieger ging bij niet op/
quote:PCM site
De forums van Fok.nl en Tweakers.net staan beide in de top 20 van de grootste forums ter wereld , zo schrijft Marketingfacts.nl. Forum.fok.nl staat op de zesde plaats met ruim 24 miljoen berichten. Tweakers heeft 14 miljoen berichten en komt daarmee op de dertiende plaats.
Stel je voor de die Laura op me viel ofzoquote:
R2 is lekker 'stink-****-vrij'quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Stel je voor de die Laura op me viel ofzo
Ik moet er niet aan denken
En waarom ben ik ook alweer naar school gegaan?
Nu zit ik weer tussen die gore zweet stink negers![]()
Was jezelf toch eens een keer
Is R2 ook chinees vrij?quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
R2 is lekker 'stink-****-vrij'
het RIAGG ook trouwens
Ook alquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is R2 ook chinees vrij?
Die zijn vele malen irritanter.
Lekker rappen weet je!quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:05 schreef daNpy het volgende:
En waarom ben ik ook alweer naar school gegaan?
Nu zit ik weer tussen die gore zweet stink negers![]()
Was jezelf toch eens een keer
Wat heeft dat te maken met Rummikub?quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:46 schreef omegaproject het volgende:
[..]nepneger ... wat een tuig is dat geworden zeg ..
Jahaaaquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met Rummikub?
Rumico (of iets dergelijks) was een vriendinnetje van ons Charlotte ... maar die is echt enorm de foute kant op gegaanquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met Rummikub?
Zo'n meisje ken ik ook.... echt stom...quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Rumico (of iets dergelijks) was een vriendinnetje van ons Charlotte ... maar die is echt enorm de foute kant op gegaanLiet zich overal en nergens door foute negers nuecken enzo ... gek wijf, zou me niks verbazen als ze inmiddels 4 bruine kindjes heeft
triest zegquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Rumico (of iets dergelijks) was een vriendinnetje van ons Charlotte ... maar die is echt enorm de foute kant op gegaanLiet zich overal en nergens door foute negers nuecken enzo ... gek wijf, zou me niks verbazen als ze inmiddels 4 bruine kindjes heeft
En die zat een klas lager dan mij in de eerste jaren van de middelbare school dus noemden we der rummikub.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neuh, meisjes die denken dat die lui stoer zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:14 schreef febster het volgende:
Gebrek aan zelfrespect wellicht?
En nee Amaranta, niet gescoord, ook geen behoefte aan
Íedereen noemde haar zoquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
En die zat een klas lager dan mij in de eerste jaren van de middelbare school dus noemden we der rummikub.
Maar twas toendertijd een best mooi meisje.
Kummeling zat toen achter der aan.
Tsjaa oké, wist je dat Hilde ook zo'n periode heeft gehad (in iets mindere mate danquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neuh, meisjes die denken dat die lui stoer zijn.
Tis maar net in welke omgeving je opgroeit & vrienden maakt he.
Best triest tochquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:24 schreef r8ality het volgende:
Hehe. Ruzie met je zus heeft ook wel eens voordelen. Van origine gingen mijn pa en mijn ma naar Zweden toe maandag. Maar mijn zus wou ook mee. En ik ook. Maar als ik ging, ging mijn zus niet. En als mijn zus niet ging, ging mijn moeder ook niet. Gevolg, ik en ons pa gaan gezellig naar Zweden maandagochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |