Of mashupsquote:Op maandag 20 december 2004 19:17 schreef Helmunt het volgende:
Als we gaan patsen met coole remixes:
04-faithless_-_i_want_more(faith_not_fear_mix_by_corvin_dalek)-sms.mp3
quote:Op maandag 20 december 2004 19:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
draaide in de trance stage niet gezien![]()
Je bent zelf mashed upquote:Op maandag 20 december 2004 19:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of mashups
Richie Fonzarelli - Every Single Ruffneck.mp3
Wanneer maken ze het eens werkend bedoel jequote:Op maandag 20 december 2004 20:31 schreef blieblie het volgende:
En jezus... wanneer blijft Breuls met zijn klauwen van het correct werkende fok af![]()
Ze moet dat ding gewoon ff een dag aan der pc laten hangen.quote:Op maandag 20 december 2004 20:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je bent zelf mashed up
Wil iedereen Debby even uitlachen om haar belachelijke Ipod
Ze heeft hem een uur en is nu de accu al aan het molesteren.
uhuh..quote:But I also think women who are this way (and it is almost all of you) should be honest and admit that they are basically whores, and stop saying bad things about the so-called "actual whores" who are just trying to earn an honest living.
*winkwinkquote:Op maandag 20 december 2004 21:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Kijk .. eindelijk één die het toegeeft
Ze is een vrouw BB, een vrouwquote:Op maandag 20 december 2004 20:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze moet dat ding gewoon ff een dag aan der pc laten hangen.
Of ff een uur of 3 aan der adapter laten hangen.
je smilie is verkeerd omquote:Op maandag 20 december 2004 21:06 schreef gazylady2 het volgende:
it's amazing mik..euhh bb!
wirklich war!-O_
Mwah .. rijk .. rijk ... ik ben student .. zegt dat genoeg?quote:
Daar gaat het omquote:Op maandag 20 december 2004 21:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Mwah .. rijk .. rijk ... ik ben student .. zegt dat genoeg?
stiekum ben ik best een rijke student trouwens ... woon nog thuis
Dit komt niet overeen met je eerdere post dacht ik zoquote:Op maandag 20 december 2004 21:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar gaat het om.
Hoe rijk je nu bent cq op brast.
Een beproefd concept is nu ontzettend veel geld te brassen bij meisjes (die vervolgens denken dat je rijk bent) om wanneer je geld op is, te zeggen dat ze je een hoop schuldig zijn om ze vervolgens te verhuren aan je familie als neuksletje a 50 euro per beurt.
En eeeeeeelke keer tuinen ze der weer in.
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 december 2004 22:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit komt niet overeen met je eerdere post dacht ik zo
Over dat sex lekker was, tenminste, dat je gehoordquote:Op maandag 20 december 2004 22:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Ik ben maar een arme rijke student.
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf niet zo'n lieve roze iPod hebt, puhquote:Op maandag 20 december 2004 20:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je bent zelf mashed up
Wil iedereen Debby even uitlachen om haar belachelijke Ipod
Ze heeft hem een uur en is nu de accu al aan het molesteren.
Ow zow.... Tjaah...quote:Op maandag 20 december 2004 22:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Over dat sex lekker was, tenminste, dat je gehoord
Fok! werkt wonderbaarlijk weer een beetje sneller.
Sinds wanneer zou sex niet lekker zijn dan?quote:Op maandag 20 december 2004 22:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Over dat sex lekker was, tenminste, dat je gehoord
Fok! werkt wonderbaarlijk weer een beetje sneller.
Ja. Vast.quote:Op maandag 20 december 2004 22:40 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf niet zo'n lieve roze iPod hebt, puh![]()
in laten laseren?quote:Op maandag 20 december 2004 22:46 schreef blieblie het volgende:
Heb je der iets in laten laseren?
* NaRRaToR gaat morgen (of overmorgen) een Ipod U2 halen. nog net voor onder de kerstboom(cadeautje van mezelf voor mezelfquote:Op maandag 20 december 2004 22:40 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf niet zo'n lieve roze iPod hebt, puh![]()
Je kan op de achterkant 2 regels tekst erin laten laseren.quote:
Waarom heb jij er dan geen?quote:Op maandag 20 december 2004 22:51 schreef daNpy het volgende:
Ipods zijn voor nichten.
Tsja, ik vind het hele leuke hebbedingetjes maar wat moet ik ermee?quote:Op maandag 20 december 2004 22:47 schreef blieblie het volgende:
En een Ipod is mijn beste aankoop van afgelopen 5 jaar.
Wat een uiterst geniaal ding.
Heerlijke directe vorm van jezelf uitenquote:
Je hebt je MP3-speler al kei lang, ook toen je nog geen auto had...quote:Op maandag 20 december 2004 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het hele leuke hebbedingetjes maar wat moet ik ermee?
Ik gebruik m'n MP3-speler immers ook nooit en ik heb een autoradio en thuis heb ik een geluidsinstallatie, dus wanneer zou ik 'm moeten gebruiken?
Ik gebruik em op de fiets. En ik fiets behoorlijk wat.quote:Op maandag 20 december 2004 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n MP3-speler immers ook nooit en ik heb een autoradio en thuis heb ik een geluidsinstallatie, dus wanneer zou ik 'm moeten gebruiken?
Just like mequote:Op maandag 20 december 2004 22:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik gebruik em op de fiets. En ik fiets behoorlijk wat.
mijn mp3-discman die ik nu nog gebruik is ook al een 5 / 6 jaar oud. dus ik denk niet dat ik hem niet ga gebruiken. ik heb altijd wel muziek opstaan. thuis moet je zo'n ding ook niet gebruiken en voor in de auto heb je idd mooie mp3 radio's(tenminste mijn oude auto).quote:Op maandag 20 december 2004 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja verberg je maar achter Debjequote:
S T F Uquote:Op maandag 20 december 2004 23:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja verberg je maar achter Debje
(Plek zat)
Voel je je aangevallen mdat je rommel koopt?quote:
Je bent gewoon een kutjanusquote:Op maandag 20 december 2004 23:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voel je je aangevallen mdat je rommel koopt?
Jullie hadden dat gezicht moeten zien toen ik zei dat we geen FireWire aansluiting hadden
- Er zit ook een USB2 aansluiting bij
Zit ook niet op de comp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |