Liefquote:Op maandag 20 december 2004 17:23 schreef amaranta het volgende:
Anders ik wel...tjonge tjonge jonge.
Vandaag een kei lieve kaart van een leerlingkind gekregen: Juf ik hou van jou stond er in. Das toch lief!!!!!!!!!!!!!!!
Wees blij dat je niet zo veel aan school hoeft te doen als ik dit blok, nietjequote:Op maandag 20 december 2004 17:21 schreef omegaproject het volgende:
*zucht*
Ik ben echt toe aan vakantie van school
Alles begint me een beetje de strot uit te komen....
quote:Op maandag 20 december 2004 17:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet zo veel aan school hoeft te doen als ik dit blok, nietje
Maar ik heb ook wel zin in die 6 weken vakantie ja (alleen tussendoor in de 3e week van januari een tentamen en een presentatie)
Dat is echt lullig.... doe maar maakquote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef daNpy het volgende:
Debby heeft net een Ipod aangeschaft, zo'n MP3 playah met 4GB.
Ding ligt op tafel, ik druk op 1 knopje... staat op Chinees
Mwehehe succes
Reset?quote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef daNpy het volgende:
Mwehehe succes
mag ik komen kijken als ze thuis komt?quote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef daNpy het volgende:
Mwehehe succes
Ze is al thuis, ze is 'm nu aan het molesteren (Zowel Danny als de iPod denk ik)quote:Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
mag ik komen kijken als ze thuis komt?
Jij weet ook allesquote:Op maandag 20 december 2004 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze is al thuis, ze is 'm nu aan het molesteren (Zowel Danny als de iPod denk ik)
De Ipod ja, ze kan de Duitse handleiding niet lezenquote:Op maandag 20 december 2004 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze is al thuis, ze is 'm nu aan het molesteren (Zowel Danny als de iPod denk ik)
mag wel iets minder hoor!!!!!!quote:
Weet je zeker dat jullie dat willen?quote:
Laat maar zoquote:Op maandag 20 december 2004 18:47 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jullie dat willen?
Misschien ben ik wel super erg, misschien ook niet
Ik heb volgens mij geen foto's online staan![]()
Ik heb het alweer opquote:
Tussen die andere 40.000 mensen?quote:Op maandag 20 december 2004 18:11 schreef Partygurl het volgende:
Avond
Ff trugkomen op innercity gazy!
Waar ergens stond jij bij qdance?
Goh ji bent echt helder zeg...quote:Op maandag 20 december 2004 18:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tussen die andere 40.000 mensen?
50quote:Op maandag 20 december 2004 18:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tussen die andere 40.000 mensen?
fotoboekquote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef NiPpY83 het volgende:
Tevens is voor mij onbekend hoe de dames eruit zien
http://fotoboek.fok.nl/*nicknamevandameinkwestie*quote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef NiPpY83 het volgende:
Tevens is voor mij onbekend hoe de dames eruit zien
Eigenlijk zou het andersom moeten zijnquote:Op maandag 20 december 2004 19:11 schreef blieblie het volgende:
En Debje & Amaranta zijn bezet.
De rest nie.
Dat dacht ikquote:Op maandag 20 december 2004 19:12 schreef daNpy het volgende:
Debje?
Joh.quote:
Is Debby bezet? Dan weet je meer dan ik...quote:Op maandag 20 december 2004 19:11 schreef blieblie het volgende:
En Debje & Amaranta zijn bezet.
De rest nie.
Ik houd het ook niet meer bij hoorquote:Op maandag 20 december 2004 19:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat dacht ik...
Of loop ik nog steeds voor op de feiten![]()
![]()
draaide in de trance stage niet gezienquote:Op maandag 20 december 2004 19:15 schreef blieblie het volgende:
Gabriel & Dresden met de remix van Sarah McLachlan's Fallen![]()
Gabriel & Dresden draaiden ook op Nature One, maar die had ik gemistquote:Op maandag 20 december 2004 19:15 schreef blieblie het volgende:
Gabriel & Dresden met de remix van Sarah McLachlan's Fallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |