Gaan met die banaan!quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Inu het volgende:
En 1 uur college minderEn nu nog beslissen of ik strx ga... *pondering*
Of ik straks ga wat? Koken? Neuken? De kamer schilderen?quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer eten in huis
En 1 uur college minderEn nu nog beslissen of ik strx ga... *pondering*
jou in je gezicht te slaan omdat je te lam bent om ff terug te lezen...quote:Op maandag 20 december 2004 13:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of ik straks ga wat? Koken? Neuken? De kamer schilderen?
Doe het zelf. Dan knal ik 'm er wel inquote:Op maandag 20 december 2004 12:33 schreef omegaproject het volgende:
Heej luie donder, bouw eens een fatsoelijke OP
* BR op de kop in de prullenbak zet...quote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
jou in je gezicht te slaan omdat je te lam bent om ff terug te lezen...
Er is toch een std. OP?quote:Op maandag 20 december 2004 13:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe het zelf. Dan knal ik 'm er wel in
HA! je durft niet eens bij met in de buurt te komenquote:Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
* BR op de kop in de prullenbak zet...
kijk eens in mijn signaturequote:Op maandag 20 december 2004 13:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe het zelf. Dan knal ik 'm er wel in
quote:Op maandag 20 december 2004 13:14 schreef kib het volgende:
[..]
kijk eens in mijn signature
aanpassingen en aanvullingen zijn natuurlijk nog steeds welkom.. als iedereen steeds de op iets verbeterd hebben we straks tenminste iets fatsoenlijks
voornamelijk de quote machine erger ik me kapot aan .. ik ben een nerd ...
voorlopig hou ik de usericons in ieder geval bij
gewoon eruit latenquote:Op maandag 20 december 2004 13:40 schreef Blueman het volgende:
Dat gezeur over een OP de hele tijd...
Anders ga je heel die OP serieus nemenquote:Op maandag 20 december 2004 13:14 schreef kib het volgende:
[..]
kijk eens in mijn signature
aanpassingen en aanvullingen zijn natuurlijk nog steeds welkom.. als iedereen steeds de op iets verbeterd hebben we straks tenminste iets fatsoenlijks
voornamelijk de quote machine erger ik me kapot aan .. er zitten nogal wat onvolkomendheden in de toepassing ...
voorlopig hou ik de usericons in ieder geval bij
Ik kan je strx wel ff helpen als je wilt...quote:Op maandag 20 december 2004 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:
ik haat sollicitatiebrieven. krijg dat nooit goed voor elkaar
We moeten met AGF terug van 130 uur (per week) nu naar 100 uur in week 1 vanquote:
het is een Nederlandse hoor Lotte. thx anyway. ik krijg het alleen nooit goed voor elkaar om mezelf toch te verkopen en niet arrogant te zijnquote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kan je strx wel ff helpen als je wilt...
Whehehe... Succesquote:Op maandag 20 december 2004 14:12 schreef febster het volgende:
[..]
We moeten met AGF terug van 130 uur (per week) nu naar 100 uur in week 1 van
2005
Nederlands kan ik ook hoorquote:Op maandag 20 december 2004 14:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het is een Nederlandse hoor Lotte. thx anyway. ik krijg het alleen nooit goed voor elkaar om mezelf toch te verkopen en niet arrogant te zijn
njkah we zien wel. mijn CV heb ik al af(ding is tijdloos, af en toe keertje bijwerkenquote:Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Nederlands kan ik ook hoor![]()
En mijn mama helpt mijn neef altijd met CV, dus misschien heb je er nog iets aan
Fanner Group BV(www.spirecoolers.com) voor mijn stage in de USA.quote:
Ik heb ook een Spire coolerquote:Op maandag 20 december 2004 16:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Fanner Group BV(www.spirecoolers.com) voor mijn stage in de USA.
Phoequote:Op maandag 20 december 2004 16:38 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar boven komen mijn ouders te wonen
Kraantje is ~50m
Liefquote:Op maandag 20 december 2004 17:23 schreef amaranta het volgende:
Anders ik wel...tjonge tjonge jonge.
Vandaag een kei lieve kaart van een leerlingkind gekregen: Juf ik hou van jou stond er in. Das toch lief!!!!!!!!!!!!!!!
Wees blij dat je niet zo veel aan school hoeft te doen als ik dit blok, nietjequote:Op maandag 20 december 2004 17:21 schreef omegaproject het volgende:
*zucht*
Ik ben echt toe aan vakantie van school
Alles begint me een beetje de strot uit te komen....
quote:Op maandag 20 december 2004 17:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet zo veel aan school hoeft te doen als ik dit blok, nietje
Maar ik heb ook wel zin in die 6 weken vakantie ja (alleen tussendoor in de 3e week van januari een tentamen en een presentatie)
Dat is echt lullig.... doe maar maakquote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef daNpy het volgende:
Debby heeft net een Ipod aangeschaft, zo'n MP3 playah met 4GB.
Ding ligt op tafel, ik druk op 1 knopje... staat op Chinees
Mwehehe succes
Reset?quote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef daNpy het volgende:
Mwehehe succes
mag ik komen kijken als ze thuis komt?quote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef daNpy het volgende:
Mwehehe succes
Ze is al thuis, ze is 'm nu aan het molesteren (Zowel Danny als de iPod denk ik)quote:Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
mag ik komen kijken als ze thuis komt?
Jij weet ook allesquote:Op maandag 20 december 2004 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze is al thuis, ze is 'm nu aan het molesteren (Zowel Danny als de iPod denk ik)
De Ipod ja, ze kan de Duitse handleiding niet lezenquote:Op maandag 20 december 2004 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze is al thuis, ze is 'm nu aan het molesteren (Zowel Danny als de iPod denk ik)
mag wel iets minder hoor!!!!!!quote:
Weet je zeker dat jullie dat willen?quote:
Laat maar zoquote:Op maandag 20 december 2004 18:47 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jullie dat willen?
Misschien ben ik wel super erg, misschien ook niet
Ik heb volgens mij geen foto's online staan![]()
Ik heb het alweer opquote:
Tussen die andere 40.000 mensen?quote:Op maandag 20 december 2004 18:11 schreef Partygurl het volgende:
Avond
Ff trugkomen op innercity gazy!
Waar ergens stond jij bij qdance?
Goh ji bent echt helder zeg...quote:Op maandag 20 december 2004 18:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tussen die andere 40.000 mensen?
50quote:Op maandag 20 december 2004 18:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tussen die andere 40.000 mensen?
fotoboekquote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef NiPpY83 het volgende:
Tevens is voor mij onbekend hoe de dames eruit zien
http://fotoboek.fok.nl/*nicknamevandameinkwestie*quote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef NiPpY83 het volgende:
Tevens is voor mij onbekend hoe de dames eruit zien
Eigenlijk zou het andersom moeten zijnquote:Op maandag 20 december 2004 19:11 schreef blieblie het volgende:
En Debje & Amaranta zijn bezet.
De rest nie.
Dat dacht ikquote:Op maandag 20 december 2004 19:12 schreef daNpy het volgende:
Debje?
Joh.quote:
Is Debby bezet? Dan weet je meer dan ik...quote:Op maandag 20 december 2004 19:11 schreef blieblie het volgende:
En Debje & Amaranta zijn bezet.
De rest nie.
Ik houd het ook niet meer bij hoorquote:Op maandag 20 december 2004 19:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat dacht ik...
Of loop ik nog steeds voor op de feiten![]()
![]()
draaide in de trance stage niet gezienquote:Op maandag 20 december 2004 19:15 schreef blieblie het volgende:
Gabriel & Dresden met de remix van Sarah McLachlan's Fallen![]()
Gabriel & Dresden draaiden ook op Nature One, maar die had ik gemistquote:Op maandag 20 december 2004 19:15 schreef blieblie het volgende:
Gabriel & Dresden met de remix van Sarah McLachlan's Fallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |