wat zeggen ze ook alweer over mensen die niet meestemmen maar vervolgens wel hun ongenoegen uiten?quote:Op maandag 20 december 2004 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Wat had ik ook alweer gezegd over een eventuele uitschakeling van Nelson Piquet?![]()
het duel Sainz - Villeneuve is heel spannend.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:02 schreef komrad het volgende:
Vage gok:
Prost, Senna, Fangio, Schumacher en gilles villeneuve door
andere 3 spannend
toch wel, had ik niet verwacht. Ik proef vaak een voorkeur voor formule 1 coureurs. Overleden legendes doen het toch ook altijd wel goed. Maar sainz is ook een groot coureur.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het duel Sainz - Villeneuve is heel spannend.
Helemaal mee eens dus voor mij ook:quote:Op maandag 20 december 2004 16:41 schreef DeLeider het volgende:
Alain Prost - Jacky Ickx
Arie Luyendyk - Niki Lauda
Ayrton Senna - Riccardo Patrese
Carlos Sainz - Gilles Villeneuve
Juan Manuel Fangio - Nigel Mansell
Michael Schumacher - Jody Scheckter
Graham Hill - Mario Andretti
Jack Brabham - Emmerson Fittipaldi
dioor het overlijden van Gilles gedurende een race is hij als legende boven zichzelf uitgegroeid heb k t idee. Het was een hele tallentvolle coureur dat zeker. Sainz is gewoon wereldkampioen geweest en daarom heeft hij mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:33 schreef komrad het volgende:
[..]
toch wel, had ik niet verwacht. Ik proef vaak een voorkeur voor formule 1 coureurs. Overleden legendes doen het toch ook altijd wel goed. Maar sainz is ook een groot coureur.
dankje. Nou t valt wel mee, t zijn nu maar korte lijstje dus k ben klaar met turven. Eerste ronde was een enorme klus. Het werk zit hem meer in het opslaan van de stats (namen van de stemmende users, stemmen die de coureurs krijgen etc. etc.)quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:30 schreef komrad het volgende:
is goed, je bent goed bezig trouwens. Kost het heel veel tijd of valt het wel mee?
Je checkt dus ook op dubbele stemmenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dankje. Nou t valt wel mee, t zijn nu maar korte lijstje dus k ben klaar met turven. Eerste ronde was een enorme klus. Het werk zit hem meer in het opslaan van de stats (namen van de stemmende users, stemmen die de coureurs krijgen etc. etc.)
natuurlijk en tis ook leuk om te weten hoeveel verschillende users er gestemd hebben en de users die trouw elke ronde gestemd hebben worden natuurlijk oko vermeld strax aan het einde. Maargoed dan volgen er nog veel meer stats!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:40 schreef komrad het volgende:
[..]
Je checkt dus ook op dubbele stemmen
wat stemcijfers ed.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:52 schreef komrad het volgende:
wat voor stats?
BTW dan zal ik ook eens een dank rubbereend topic maken
hoe ben je hier nu eigenlijk terecht gekomen als k vragen mag?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Georges het volgende:
Ik wist niet van het bestaan van dit toernooi anders had ik wel vanaf het begin meegestemd.
Kan ik nu alsnog stemmen voor de volgende ronde?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*schopje*
Is het wel waard, IMO.
dat hebben de anderen al voor je gedaan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:21 schreef Mist het volgende:
-knip-
Tja ik kan niet tegen Mansell stemmen.
Door de AT, daar stond ie toevallig in de bovenste helft. Ik scroll bijna nooit omlaag.quote:Op zaterdag 25 december 2004 03:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe ben je hier nu eigenlijk terecht gekomen als k vragen mag?
63 users hebben gestemd tot nu toe
Wie van de twee is nu door want als ik naar het aantal stemmen kijk zou je toch denken dat Fittipaldi door isquote:Op maandag 27 december 2004 04:29 schreef rubbereend het volgende:
Jack Brabham - Emmerson Fittipaldi 24 - 30
Fittipaldi is door op het aantal stemmen, dus ik vermoed dat hij de [b ] en de [/b ] tags verkeerd heeft neergezet.quote:Op maandag 27 december 2004 09:28 schreef tHaBuZ het volgende:
[..]
Wie van de twee is nu door want als ik naar het aantal stemmen kijk zou je toch denken dat Fittipaldi door is
En niet te vergeten dat hij 10 stemmen niet heeft meegerekend, die overigens wel 5-5 voor elk waren.quote:Op maandag 27 december 2004 09:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Fittipaldi is door op het aantal stemmen, dus ik vermoed dat hij de [b ] en de [/b ] tags verkeerd heeft neergezet.
inderdaad vergissing, maar k was nix vergeten mee te tellen, alles netjes geturfd maar bij het optellen heb k perongeluk 5 stemmen van Fittipaldi bij Brabham geteld, daarna nog een typfout (24 ipv 34) en t geheel is verklaard. Dank je voor de oplettendheid.quote:Op maandag 27 december 2004 12:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat hij 10 stemmen niet heeft meegerekend, die overigens wel 5-5 voor elk waren.![]()
Dus:
Jack Brabham - Emmerson Fittipaldi 29 - 35
ook de laatste Dakar winnaar is er nu uit.quote:Op maandag 27 december 2004 13:00 schreef Klonk het volgende:
en de laatste niet circuit coureur is er ook uit.
Als ik mij niet vergis is met Ickx zowel de laatste Dakar, maar ook de laatste Le Mans winnaar eruit , niet ?quote:Op maandag 27 december 2004 13:40 schreef rubbereend het volgende:
ook de laatste Dakar winnaar is er nu uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |