Hmmmm, ook bij de schoonfamilie kook ik, hoor! Anders wordt het een piepers met fricandeau hap....quote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Op kerstavond en tweede kerstdag zijn we bij mijn schoonfamilie, dus daar heb ik weinig mee te maken.
Meestal begin ik zo rond de herfst te bedenken wat ik met kerst ga eten. Noem het maar voorpret.quote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat jullie dat al weten zeg...
Wat is iedereen er vroeg bij!
Dit klinkt leuk!quote:Op maandag 4 december 2006 21:42 schreef DarkElf het volgende:
eerste kerstdag uit eten met mijn, heerlijk in een tentje in het bos, klein, knus en ze hebben ontzéttend lekker eten
we kunnen er lopend heen (door het bos) dus ik heb ook sneeuw besteld
tweede kerstdag wilde ik gaan bouillonfonduenlekker met tijgergarnalen en bijv eigengemaakt brood (met geitenkaas, ansjovis bijv)
en natuurlijk lekkere vino
Ik hoor om mij heen dat veel winkels wel op zondag nog open gaan!quote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef ABBAfan het volgende:
Probeer dit jaar maar eens alles vers in huis te krijgen. Zaterdag is mijn laatste kans om verse artikelen in te kopen.![]()
Met u, half nederlandquote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef ABBAfan het volgende:
Probeer dit jaar maar eens alles vers in huis te krijgen. Zaterdag is mijn laatste kans om verse artikelen in te kopen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |