Ik vind het niet erg passend dat een moderator hier vast een potentiele moderator gaat zwartmaken. Je kunt best vöör iemand stemmen, maar iemand zo ff en publïque afkraken vind ik wat ver gaan.quote:In jouw geval, zal dat dus betekenen dat ik al jouw posts hiervoor zou kunnen gebruiken. Maar dat is een kwestie van filteren.
Ik vind dat PP hier de zeikerd is. Dirkh is niet mijn favoriet, maar in dit geval ben ik het met hem eens.quote:Op maandag 20 december 2004 11:54 schreef Dänny het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg passend dat een moderator hier vast een potentiele moderator gaat zwartmaken. Je kunt best vöör iemand stemmen, maar iemand zo ff en publïque afkraken vind ik wat ver gaan.
groetjes,
Dänny.
Jouw mening is momenteel echt verrassend, zeg!quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik vind dat PP hier de zeikerd is.
Mod, admin of godheid, daar blijf je van af of anders...quote:In de vorige ODOLS-topic schreef Croupouque het volgende:
het "welkom newbies"-topic
Vanaf Dinsdag 21 december 20:01 heb ik het beste met hem voorquote:Op maandag 20 december 2004 11:58 schreef Dänny het volgende:
[..]
Jouw mening is momenteel echt verrassend, zeg!!
Groetjes,
Dänny.
Wat wil je nou, 1 of 2? 2 of 3?quote:Op maandag 20 december 2004 11:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
Sticky's mogen, maar liefst gereduceerd naar 1 of 2 stuks, uitgezonderd TTT dan.
Ik zeg alleen dat het samengevoegd kan worden met de huisregels, jouw fijne stukje tekst mag wat mij betreft behouden blijven.quote:Op maandag 20 december 2004 11:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mod, admin of godheid, daar blijf je van af of anders...
Okay, lieverd.quote:Op maandag 20 december 2004 12:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Het spijt me Kreator.
Ik zou gokken dat dat een soort tot falen gedoemde poging zou worden om krampachtig met harde hand onzin weer zoals "vroeger" te krijgen.
... Mmm...quote:Op maandag 20 december 2004 12:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het samengevoegd kan worden met de huisregels, jouw fijne stukje tekst mag wat mij betreft behouden blijven.
Maar uiteraard heb je al wel ideeën of suggesties voor een andere vorm?quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
en ik zou trouwens voor afschaffing van de TTT in z'n huidige vorm zijn...
Daar gaat je stemquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ah, interessant, waarom?quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je was ook wel goed bezig in PTA maar toen was je wel als een malloot in onzin bezig. En nu is onzin wel een goed forum om de malloot uit te hangen maar ik zie jou er wel voor aan om net iets te veel tegen schenen gaan schoppen als je hier mod zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar goed, dat beeld heerst niet, dus ik heb er weinig aan..
Jij mag ook antwoord geven hoor, ik moet nog stemmen en ben niet gevoelig voor de lobby van Boebiedoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |