Hoe raadt u het zo? Ongelooflijk scherp oog....quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 11:43 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Hoe raadt u het zo? Ongelooflijk scherp oog....
Laten we er niet langer omheen draaien, het is inderdaad de Godfather of Soul.
Neen, dit is niet heer Igor.quote:Op maandag 20 december 2004 12:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[afbeelding]
En even de link: http://sportsmed.starwave.com/i/magazine/new/james_brown.jpg
Is het niet Igor Strawinsky?
Zekers...maar wij kennen hem veelal om een bepaald type muziek dat meneer componiazeerde.quote:Op maandag 20 december 2004 14:27 schreef Parabola het volgende:
Compo-me-neerde modern klassiek zogezegd?
Nee geen dans maar dat begintune verhaal moet ik onthouden, da's een leuke voor 4D!!quote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef Z het volgende:
Is die andere kunstvorm een dans? Of componeerde hij de begintune van de Champions Leage (oid)?
Juistem!! Senore Morricone...quote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef fotoloog het volgende:
Ennio Morricone?
quote:Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Z het volgende:
Mata Hari?
Niet?quote:Op maandag 20 december 2004 15:12 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Kom nou, niet elke zwart wit foto van een dame is meteen die dilletante uit Friesland.
Doet u maar wat meer naar het westen en dan een stuk naar het zuiden.quote:Op maandag 20 december 2004 15:27 schreef Z het volgende:
[..]
Niet?
Haar kleren doen wat oosters aan, of russisch ...
Non, elle est Francais.quote:Op maandag 20 december 2004 16:10 schreef Z het volgende:
Een Spaanse schone?
Ja volgens mij wel...sterker nog volgens mij is ze onbevlekt retour gegaanquote:
Wat een verspillingquote:Op maandag 20 december 2004 16:48 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel...sterker nog volgens mij is ze onbevlekt retour gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |