quote:(20 december 2004) - Giel zette maandagochtend om 6 uur de Serious Request week in gang vanuit De Kas. Vijf dagen lang zullen onze DJ's het moeten stellen zonder eten.
Het is begonnen! Giel zendt inmiddels al uit vanuit 'De Kas' op de Neude in Utrecht. Claudia en Wout zijn inmiddels ook gearriveerd. Om 9 uur sloot voor hen de deur en pas op vrijdagmiddag mogen zij het huis verlaten. In de tussenliggende tijd zullen zij op een houtje moeten bijten, want eten doen ze niet.
Om hen te steunen in hun actie voor Darfur kan je een Serious Request plaat aanvragen. Bel 0909-1336 en biedt geld op een plaat die je graag eens zou horen. In de week na kerst zullen alle aangevraagde platen nog eens de revue passeren. Hoe meer je biedt, hoe hoger jouw plaat zal eindigen in de hitlijst.
als je doorfietst kun je misschien Chris Zeegers nog ff ontmoeten !!quote:Op maandag 20 december 2004 11:22 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ik lekker voor het raam daar een paar appelflappen ga wegkanen
Volgens mij staan ze tegenover de oliebollenkraam
zeikerd...quote:Op maandag 20 december 2004 11:26 schreef Passenger het volgende:
aangevraagT????
kofschip ==> geen G, dus een D .....ik heb gevraagd....
Kun je niet even met een groot spandoek van Fok voorbij lopenquote:Op maandag 20 december 2004 11:22 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ik lekker voor het raam daar een paar appelflappen ga wegkanen
Volgens mij staan ze tegenover de oliebollenkraam
gewijzigD, veranderD zo u wenstquote:Op maandag 20 december 2004 11:26 schreef Passenger het volgende:
aangevraagT????
kofschip ==> geen G, dus een D .....ik heb gevraagd....
Hadden we niet al geld overgemaakt?quote:
De enige kansloze figuur die ik hier zie ben jij.quote:Op maandag 20 december 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hadden we niet al geld overgemaakt?
Nederland geeft 100 miljoen aan Darfur
Wat is daarmee gebeurd? Oh ja, rechtstreeks naar de Zwitserse bankrekening overgemaakt van diegenen die verantwoordelijk zijn voor de slachtingen daar.![]()
Kansloze actie van een stel kansloze figuren. Maar goed, we mogen al blij zijn dat we niet weer kaartjes met "Ik ben boos" moeten opsturen.
Je weet niet eens waarvoor de actie is als ik je zo hoor praten. Ze zamelen heel gericht geld in voor een mobiel noodhospitaal dat door het rode kruis gebruikt gaat worden.quote:Op maandag 20 december 2004 16:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Van mij krijgen ze niks, 1 grote bodemloze put dat afrika... heel zielig hoor die hongerende kindertjes maar het geld komt toch altijd bij de verkeerden terrecht.
Ik hoop dat ze dat geld voorlopig alleen gereserveerd hebben en zelf ook ingezien hebben dat het nogal stom was om op dat moment zoveel geld aan de verkeerde mensen te geven.quote:Op maandag 20 december 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hadden we niet al geld overgemaakt?
Nederland geeft 100 miljoen aan Darfur
Wat is daarmee gebeurd? Oh ja, rechtstreeks naar de Zwitserse bankrekening overgemaakt van diegenen die verantwoordelijk zijn voor de slachtingen daar.![]()
heb nog niet kunnen vinden of er een playlist is..... misschien op 3fm.nl ??quote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb Eagle van ABBA aangevraagd voor 50 euries - warn me als je hem hoort.
Sue me - het is de beste van ABBA en ik heb er een reden voor
Ik vind het trouwens een strakke actie van 3FM, zeker om dat ze zelf niet eten.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |