Gaaf! En ja, er zit zeker verschil bij die goedkope gitaren. Als je naar Feedback gaat, let dan op het volgende:quote:Op maandag 3 januari 2005 14:19 schreef yootje het volgende:
Ik heb mijn keus gemaakt: het wordt de Squier tele 72 custom met een Roland cube 15
Over een tijdje heb ik het geld en dan ga ik naar Feedback, woei!
Is het verschil tussen die goedkope gitaartjes (zelfde merk en type natuurlijk) groot of maakt het niet uit (aangezien het allemaal machinaal wordt gemaakt).
Goede keus! Ik heb de Fender versie ervan en het is echt een hele stoere gitaar. Ik hoop dat die humbuckers bij jou ook vet klinken.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:19 schreef yootje het volgende:
Ik heb mijn keus gemaakt: het wordt de Squier tele 72 custom met een Roland cube 15
Over een tijdje heb ik het geld en dan ga ik naar Feedback, woei!
Is het verschil tussen die goedkope gitaartjes (zelfde merk en type natuurlijk) groot of maakt het niet uit (aangezien het allemaal machinaal wordt gemaakt).
wat is er niet gezellig dan?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:35 schreef Gitarist het volgende:
Hmmzz.. het wordt hier steeds gezelliger![]()
Ik denk dat van die kneus die kwam zeiken over electrische gitaren. (en misschien ook onze reacties daarop)quote:
Yup. Maar dat verziekt de sfeer toch nietquote:Op maandag 3 januari 2005 18:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik denk dat van die kneus die kwam zeiken over electrische gitaren. (en misschien ook onze reacties daarop)
mwaha, ik ben zelf ook klassiek en electrisch, kwa geld zit er ongeveer hetzelfde ingestokenquote:Op maandag 3 januari 2005 03:36 schreef JAM het volgende:
Jongens, eerst even een kort lesje.
Dit is géén gitaar. Dit is een plat stuk houdt met een magneet en een paar remkabels erop gespannen.
[afbeelding]
Dit is wél een gitaar.
[afbeelding]
'Ja,maar ik heb een Gibson-XAB1341 met een Yamaha-$@235425 versterker en een Ibanez-TRJ$B@@234234-wah-wah-pedaal!!!
FECK OFF.!!!
Speel -gitaar- geen schreeuwdoos..,
!
Hé, LenL! Hoe gaat het met de vingers?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:20 schreef LenL het volgende:
[..]
mwaha, ik ben zelf ook klassiek en electrisch, kwa geld zit er ongeveer hetzelfde ingestoken(>beroep op autoriteit), maar jouw loze stelling raakt kant noch wal. Vertel dat steve vai maar nadat hij cirkels om jouw heen heeft lopen roken met twee vingers in zn neus en 1 hand op zn rug.
kortzichtigheid en pure ignorantie!!!!!11
schreeuwen is toch ook een uiting van gevoel, zoals dimebag bv. zn gitaar laat scheuren, geniaal, daar komt een segovia, john williams of elliot fisk in de buurt, zij 0wnen dimebag dan weer op hun beurt.
Sultans of Swingquote:Op maandag 3 januari 2005 22:05 schreef Svyatagor het volgende:
Heb ook een stukkie opgenomen.
Uit de losse pols, maar wel clean - no distortion to cover my ass![]()
Opgenomen met een heel brak plastic microfoontje. En van cooledit snap ik ook nog niet zoveel....![]()
![]()
Klik enzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |