Wie komen er en hoe verlopen dergelijke meets?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:56 schreef Doffy het volgende:
Eens even polsen... wat mij betreft kan de 25e juni. Wie zou er nog meer voelen voor de Derde Grote Fok! Whisk(e)y-meet?
Ok.. Ik kijk wel wat de plannen worden dan, en misschien zie je mij ook, mede afhankelijk van hoe ik financieel zit en wie er komen. Als ik kom, doe ik wel mee met eten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Doffy het volgende:
Wie er komen is nog niet duidelijk. Vorige keer was er 6 man (m/v), van whisky-n00b tot eh.. ex-n00bs
Hoe het verloopt: vorige keer ging ik met Twoflower wat eten (omdat de anderen niet mee wilden), we vonden elkaar om een uur of eh.. 20u in café De Still in A'dam, en daar hebben deze whiskies gedronken. En om een uurtje of 01u a 02u waren we klaar.
We drinken allemaal halve glaasjes, zodat je aan het eind van de avond niet omvalt én het niet zo hard gaat met de rekening. We zorgen wel voor een opbouw in de drankjes, zodat je niet na 1 glaasje al niets meer proeft.
Goede signature trouwens! 'Heerlijk duurt het langst', toch? Of heb je hem uit 'Ja zuster, nee zuster'?quote:
Tsja, er zijn rare types bij. Ik deed datzelfde laatst met een glas Laphroaig, en dat rook meteen naar shampoo. Echt heel ergquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef wonderer het volgende:
Zag in de VS een programma over Distilleries, waaronder ook Schotse Whisky (heel verhaal over Bourbon natuurlijk). Op zich wel interessant, het verschil tussen malt en blended enzo... zo'n kenner op tv zegt "als je er een beetje water bijgooit, worden malts nog beter". Hup, hele plens, net zoveel water als whisky in zijn glas
Ik zat te computeren en werd pas wakker toen iemand Laphroaig zeiquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, er zijn rare types bij. Ik deed datzelfde laatst met een glas Laphroaig, en dat rook meteen naar shampoo. Echt heel erg
Het bourbon-proces is overigens wel interessant. Het lijkt veel op whisky, natuurlijk, maar ze doen het toch net effe anders. Vooral het idee dat sommigen hun spirit een paar weken door een laag houtskool laten sijpelen
Zet mij daar ook maar bij, eigenlijk. Lijkt me best leuk, en heb de 25e nog niets. Hangt van een hoop af of ik kom, maar goed, een avondje goede whiskey drinken is nooit mis.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
25 juni wordt een erg misschienertje voor mij..
Tja, dan moet ik ook afzeggen. Als mijn logeeradres niet meer beschikbaar is... (Enschede is nog steeds te slecht te bereiken vanuit de Randstad.)quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:59 schreef Doffy het volgende:
Ik moet helaas afzeggen. Excuses voor dit late moment, maar er zijn helaas belangrijker zaken te doen voor mij.
Zonder Doffy en Twof heeft het voor mij ook geen zin meer...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, dan moet ik ook afzeggen. Als mijn logeeradres niet meer beschikbaar is... (Enschede is nog steeds te slecht te bereiken vanuit de Randstad.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |