iddquote:Op zondag 27 maart 2005 11:56 schreef AMD64 het volgende:
Mooi doelpunt de 0-2. Vooral de voorbereiding
Jup. Vond hem niet slecht.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:26 schreef RedGuy het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Babel was goed.
True.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:18 schreef tha_dark het volgende:
Vond Babel ook zeker niet slecht invallen. Ik vond alleen Nederland zelf niet echt goed voetballen.
Maar ze moeten Armenië zeker niet onderschatten want waar dat toe kan leiden hebben we tegen Macedonië wel gezien!quote:Op zondag 27 maart 2005 13:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
True.
Ik hoop dat het woensdag thuis tegen Armenië wat beter gaat!
Dat mogen ze zeker niet doen. Tegenstanders onderschatten! En het ging ook net goed tegen Macedonië!quote:Op zondag 27 maart 2005 13:29 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar ze moeten Armenië zeker niet onderschatten want waar dat toe kan leiden hebben we tegen Macedonië wel gezien!
Dat wist jij als volger van het Ajax-topic al anderhalf jaar.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:26 schreef RedGuy het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Babel was goed.
Nee ,Makaay heeft altijd uitgeblonken in Oranjequote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Babel viel me tegen, met name zijn balaanname is dramatisch. Wie nog slechter was, is Ruud van Nistelrooij. Wat mij betreft stuurt Van Basten hem nu meteen naar huis. Wat heb ik me lopen irriteren aan die kneus zeg en dat was zeker niet de eerste keer. Dat hij eens opzout uit Oranje en dat Das Phantom maar eens een echte kans krijgt.
Dus je verwacht dat hij bij zijn debuut in een uit-wedstrijd meteen zijn beste wedstrijd ooit speelt?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik lul niet uit mijn nek. Ik weet niet of jij de wedstrijd hebt gezien, maar de balaanname van Babel was voortdurend erg matig. Ok, hij maakte een doelpunt, maar verder vond ik hem erg tegenvallen. Bij Ajax heeft hij betere wedstrijden gespeeld. Dat heeft niets te maken met anti-Ajax, Babel viel me gewoon tegen. Ik had meer van hem verwacht.
Ik verwacht niet dat hij zijn beste wedstrijd ooit speelt. Begrijpend lezen is een vak apart en meteen een aanname doen is erg dom.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef fayakill het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat hij bij zijn debuut in een uit-wedstrijd meteen zijn beste wedstrijd ooit speelt?
Dom.
Zo ken ik er nog een. Seedorf heeft altijd uitmuntend gespeeld voor zijn clubs. Hem ook maar weer meteen oproepen voor Oranje?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In het Nederlands Elftal is Van Nistelrooij nog nauwelijks in vorm geweest, terwijl Makaay bij Bayern en Deportivo aan de lopende band heeft gescoord.
Babel vond ik tegenvallen. Hij maakte dan wel een goal, maar verder vond ik zijn balaanname erg zwak. Babel is een groot talent, maar hij moet nog veel leren. Neemt niet weg dat hij wel in de selectie thuishoort op dit moment, alleen laten we nu niet doen alsof hij een geweldige wedstrijd heeft gespeeld want dat is niet het geval.
Zeer waarschijnlijk heeft hij die nu gespeeld inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef fayakill het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat hij bij zijn debuut in een uit-wedstrijd meteen zijn beste wedstrijd ooit speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |