Disleksie?quote:Koopt een EU? Duur grapje dan.
Nee, dit is dat gedeelte van de kwis die ze uitzonden. Met de appelmoesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Da's dat filmpje met die "ik ben geen homo, dus gek"?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef cultheld het volgende:
Wereldverdediger. Zou PSV hem nog een jaartje kunnen houden?
Op het gemakkie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef cultheld het volgende:
Wereldverdediger. Zou PSV hem nog een jaartje kunnen houden?
Je hebt gelijk gekregenquote:
Rinus Michels was inderdaad een erg bekende fotograafquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Haha er was eens zo'n filmpje van Alex en Gomes en toen hadden ze allemaal rauwbanden om(de fotograaf was overleden), en toen dacht Alex dat hij aanvoerder was![]()
Ik was eigenlijk het vraagteken vergetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rinus Michels was inderdaad een erg bekende fotograaf![]()
(Of was het bij Prins Bernhard of Prinses Juliana)
Volgens mij was het Rinusquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rinus Michels was inderdaad een erg bekende fotograaf![]()
(Of was het bij Prins Bernhard of Prinses Juliana)
Niet bij Frits Philips, Frits overleed in het tweede seizoen van Alex en Gomes. Dat filmpje was gemaakt tijdens het eerste seizoen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:11 schreef __________ het volgende:
Bij Frits Philips zijn overlijden .... Gomez had 'm duidelijk gemaakt dat hij aanvoerder was maar hij begreep niet waarom de naderen dan ook banden droegen.
Nu ik langer over nadenk, was volgens mij de vraag voor dat verhaal of ze Rinus Michels kenden.quote:
Is het wat te laat voor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef steve-urkel het volgende:
naturaliseren
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het wat te laat voor.
Wat een geweldenaar weer tegen Arsenal, een voorbeeld voor alle keepende medemensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |