42-37 = +5quote:Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef methodmich het volgende:
Nee, van aftrekken word je PSV-fan, schijnt.
Een Duitser zou zich nog schamen voor zo'n matige poging tot humor.quote:Op maandag 20 december 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
De PSV-fans met humor zeuren niet zo.
Ik neem aan dat dit wederom een mislukte grap is? Over het algemeen slaat zelfspot wat beter in dan zelfverheerlijking.quote:Op maandag 20 december 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
* methodmich snapt nu hoe tong80 zich voelt wanneer die een geniaal doch onbegrepen topic opent.
DIJK, jou neem ik niet serieus. Jij gedraagt je altijd als de grootste Calimero onder de PSV-fans. Dus dat jij het niet leuk vindt of niet snapt of wat dan ook, jammer dan. Jij bent al lang een verloren zaak, vrees ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:48 schreef DIJK het volgende:
[..]
Een Duitser zou zich nog schamen voor zo'n matige poging tot humor.
[..]
Ik neem aan dat dit wederom een mislukte grap is? Over het algemeen slaat zelfspot wat beter in dan zelfverheerlijking.
/meldt zichquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
DIJK, jou neem ik niet serieus. Jij gedraagt je altijd als de grootste Calimero onder de PSV-fans. Dus dat jij het niet leuk vindt of niet snapt of wat dan ook, jammer dan. Jij bent al lang een verloren zaak, vrees ik.
Ondertussen melden zich nog weinig Alex-aanhangers.
contradictio in terminisquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
de grootste Calimero
Jij bent echt een ranzige aap.quote:Op maandag 20 december 2004 20:03 schreef cultheld het volgende:
MM trekt zich af op Alex in een Ajax shirt naast Saïdi in een Ajax shirt
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
Jij gedraagt je altijd als de grootste Calimero onder de PSV-fans.
Welke zaak viel er te winnen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
Jij bent al lang een verloren zaak, vrees ik.
Ik wel! Ik wel! Alex is het soort voetballer wat ik vroeger had willen zijn. Als verdediger zijnde. Sterk, snel, superieur, met veel uitstraling en hard maar fair. Veel verder dan redelijk snel alleen kwam ik niet trouwens. (dat was nogal een verloren zaakquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
Ondertussen melden zich nog weinig Alex-aanhangers.
Neem aan dat deze opmerking cynisch bedoeld is met een sneer naar sommige criticasters?quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma en Alex, het blijft behelpen achterin...
quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Neem aan dat deze opmerking cynisch bedoeld is met een sneer naar sommige criticasters?
Helemaal mee eens. Gister verdedigde hij erg goed.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:04 schreef RedGuy het volgende:
De goal was mooi, maar die reddingsactie na die terugspeelbal van Lee, daar heb ik van genoten..
Die actie vond ik nog mooier dan het (overigens schitterende) doelpuntquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:04 schreef RedGuy het volgende:
De goal was mooi, maar die reddingsactie na die terugspeelbal van Lee, daar heb ik van genoten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |