dan zou ik eerder zeggen dat z'n ma blind isquote:
Dag Jumpquote:Op zondag 19 december 2004 23:15 schreef Jump het volgende:
[..]
dan zou ik eerder zeggen dat z'n ma blind is
* Jump is dodo gaan doen![]()
Doei jumpiequote:Op zondag 19 december 2004 23:15 schreef Jump het volgende:
[..]
dan zou ik eerder zeggen dat z'n ma blind is
* Jump is dodo gaan doen![]()
Inderdaadquote:
Das best engquote:Op zondag 19 december 2004 23:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Inderdaad
Heb nog nooit een druppel alcohol op
Ik heb die middelste wel eens geproefd. Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 19 december 2004 23:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Inderdaad
Heb nog nooit een druppel alcohol op
Dan zal ik er nog 1tje op je toastenquote:Op zondag 19 december 2004 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das best eng
ik heb de schade voor je ingehaald nu!
Trust me
Pffffquote:Op zondag 19 december 2004 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb die middelste wel eens geproefd. Je weet niet wat je mist
Drink jij maar voor mijquote:Op zondag 19 december 2004 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das best eng
ik heb de schade voor je ingehaald nu!
Trust me
Rene???quote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zal ik er nog 1tje op je toasten
Op jou en Renesite: proost!
Zullen we maar zeggen dat ik heb gezien wat alcohol met mensen kan doen?quote:Op zondag 19 december 2004 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb die middelste wel eens geproefd. Je weet niet wat je mist
Mijn vader was alcoholistquote:Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zullen we maar zeggen dat ik heb gezien wat alcohol met mensen kan doen?
Die is dr nooit meer na sesamstraatquote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De nieuwe mod op dig. lees je in Renesite welkom op dig
Ieder zijn eigen blikquote:Op zondag 19 december 2004 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn vader was alcoholist
En ik wil de familie eer hoog houden
Ja sorryquote:
Hij gaat idd wel erg vroeg weg jaquote:Op zondag 19 december 2004 23:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die is dr nooit meer na sesamstraat![]()
Niks sorryquote:Op zondag 19 december 2004 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja sorry
Graspjes over serieus onderwerp
Maar mn vader was het echt
Maar geen moeite om op zn tijd drankje te drinken
Zolang je het zelf maar doorhebt dat je af en toe/regelmatig te veel drinkt (is mijn motto).quote:Op zondag 19 december 2004 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
Maar geen moeite om op zn tijd drankje te drinken
Heb ik ook vrede mee!quote:Op zondag 19 december 2004 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niks sorry
Het is niet erg ofzo, iedereen mag doen wat ie wil
Ik hoef het gewoon niet en ik heb er de behoefte niet aan.
hmmmmquote:Op zondag 19 december 2004 23:52 schreef SHERMAN het volgende:
Heeft 1 van jullie misschien een berg verstand van ik gok php...?
Link?quote:Op zondag 19 december 2004 23:59 schreef SHERMAN het volgende:
godver mijn school heeft maar een stomme site
of ik ben scheel
Foto's van je nieuwe girlie?quote:Op maandag 20 december 2004 00:01 schreef SHERMAN het volgende:
http://www.lekenlinge.nl/nieuw/klassenindeling0001 de pagina met de klas indelingen, ik zoek 1 naam om te weten in welke klas zij zit, heb niet zo zin om elke klas af te gaan dus ben nu aan het kijken waar de klas indelingen zelf staan, wil alleen niet echt lukken
quote:
heeft zij gepost op mijn website voor de bruggersquote:door roanna @ 08 Dec 2004 01:53 pm
he michel je bent wel de enige die wat neerzet op deze site ben je misschien een beetje eenzaam vind je het gek met zon hoofd
wat is dr msn?quote:Op maandag 20 december 2004 00:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
heeft zij gepost op mijn website voor de bruggersen natuurlijk heeft ze gelijk, het is een weblog en ik ben de enigste die een onderwer mag plaatsen, maar ik wil is even met haar gaan praten
die weet ik dus niet, het was niet verplicht om een email in te vullenquote:Op maandag 20 december 2004 00:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
wat is dr msn?
Kunnen we ff vertellen dat het onzin is!
lekker laten.. volgens mij wil ze alleen maar aandacht...quote:Op maandag 20 december 2004 00:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
heeft zij gepost op mijn website voor de bruggersen natuurlijk heeft ze gelijk, het is een weblog en ik ben de enigste die een onderwer mag plaatsen, maar ik wil is even met haar gaan praten
kunnen we het achterhalen?quote:Op maandag 20 december 2004 00:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
die weet ik dus niet, het was niet verplicht om een email in te vullennu dus wel
Geven we dr toch aandacht?quote:Op maandag 20 december 2004 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker laten.. volgens mij wil ze alleen maar aandacht...![]()
trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |