abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24666269
En hoezo moet je je innerlijk veranderen? Vond die dame in kwestie jou innerlijk niet mooi dan? Dat heb ik er niet uit begrepen! Juist dat je lief bent, humor hebt, er met jou goed te praten valt! Nou dat is er volgens mij met je innerlijk helemaal niets mis hoor!

En dat je je uiterlijk wil veranderen, ok wie wil dat niet!
En als je dat echt wilt moet je dat ook doen!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:56:18 #152
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_24666442
Misschien bedoelt hij die overdonderende verliefdheid, dat hij dat moet leren temperen?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_24667259
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:47 schreef XemmyX het volgende:

En dat je je uiterlijk wil veranderen, ok wie wil dat niet!
En als je dat echt wilt moet je dat ook doen!
Het is zijn innerlijk ook niet. Dat zit heus wel snor.

Maar het is toch echt absurd dat je je uiterlijk moet veranderen, omdat je het anders kan vergeten. Ik vind het iig niet kunnen, maar ja wie ben ik.
pi_24667723
Nee dat kan ook niet! En niet iedereen is zo van, ooh ja maar die is lelijk, helemaal niet!
Maar als hij er zichzelf niet lekker bijvoeld, moet ie doen, wat hij denkt dat beter voor hem is! Maar het is idd niet zo, dat als hij dat niet gaat doen, hij de rest van zijn leven vrijgezel blijft, zeer zeker niet! Als je innerlijk mooi is, is dat het belangrijkste
pi_24667961
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 13:03 schreef XemmyX het volgende:
Nee dat kan ook niet! En niet iedereen is zo van, ooh ja maar die is lelijk, helemaal niet!
Maar als hij er zichzelf niet lekker bijvoeld, moet ie doen, wat hij denkt dat beter voor hem is! Maar het is idd niet zo, dat als hij dat niet gaat doen, hij de rest van zijn leven vrijgezel blijft, zeer zeker niet! Als je innerlijk mooi is, is dat het belangrijkste
Bullshit
pi_24668499
Dus jij valt alleen op slanke. hele knappen mannen???
Ben je dat zelf ook dan. KNAP VAN BUITEN telt niet alleen. Innerlijk is belangrijkste

dus niets bullshit
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:21:57 #157
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24669064
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 13:50 schreef XemmyX het volgende:
Ben je dat zelf ook dan. KNAP VAN BUITEN telt niet alleen. Innerlijk is belangrijkste

dus niets bullshit
tuurlijk niet..

laten we wel wezen... hoe mooi iemand aan de binnenkant ook is.. je moet ergens tegenaan kijken..

nooit een blind date gehad na een msnrelatie zonder foto's of cam...?
hoe ontzettend zoiets kan tegenvallen...

mij maakt uiterlijk ook niet uit bij een vrouw.. maar ik kijk er wel naar .. en er zijn al best meiden geweest waarbij ik gehad heb.. damn.. ze is wel heel leuk.. maar nee.. lelijk.. sorry.. maar goed.. dan hebben we het wel over gevalletjes..

oppervlakkig.. wellicht...

Het belangrijkste van iemands uiterlijk is de uitstraling.. en op het moment dat jij gewoon lekker relaxed in je vel zit, zit zo'n uitstraling wel goed.. en als je verrot in je vel zit.. .dan niet.. maar verwacht dan te veel van je omgeving.. if you know what i mean.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_24669210
quote:

dus niets bullshit
Nee het is bullshit dat je zegt dat innerlijk het belangrijkst is. Dat is echt niet zo en degene die zeggen dat uiterlijk niet uitmaakt, die liegen.
pi_24670338
Ik zeg toch ook niet dat uiterlijk helemaal niets uit maakt! Maar het gaat tenslotte om je innerlijk! Heb wel eens een korte relatie gehad met een heel goede goed uitziende jongen, heel mooi, maar was innerlijk een grote eikel!

Dat bedoel ik, wat heb je aan een mooie buitenkant als de binnen kant, gewoon gevoelloos is. Niets toch?

Maar goed, met dit gekibbel helpen we de TS natuurlijk niet!
Als hij zich niet lekker voelt met zijn uiterlijk en hij wil dat veranderen, moet ie dat lekker doen! Ik zeg alleen door zo te lezen, denk ik dat met zijn innerlijk helemaal niets mis is! Uiterlijk kan ik niets over zeggen, ken hem niet.
pi_24670558
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 03:32 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga morgen naar de huisarts want ik moet wat aan mezelf gaan doen.Ik moet leren niet zo volledig verliefd te worden en ik moet dunner worden.En omdat mijn longen niet zo denderend zijn dat ik lekker kan gaan sporten moet de goede man mij maar even op weg helpen met een psycholoog,een longarts en een dietist.

Want zo kan het niet langer en eindig ik op mijn 40e elke dag in de kroeg als een verstokte vrijgezel en dat was nou precies wat ik niet wil worden.

En de eerste die tegen me aan begint te lullen met cliches die ros ik op zijn/haar muil
Naar de huisarts om ervoor te zorgen dat je niet meer zo volledig verliefd wordt??? APART! Verliefd worden/verliefd zijn hoort bij het leven, accept it... wees blij dat je die gevoelens hebt, en nu is het kut maar ooit is het mooi... geloof me iedereen kan dit beamen, iedereen gaat wel eens hard op zijn bek.

Dunner worden? Gewoon zijn wie je bent, alleen als je echt zeker weet dat het je zou helpen als je dunner zou worden zou ik dat doen maar nu is het net alsof je dit gaat doen omdat je het gevoel hebt dat je op uiterlijk bent afgewezen... das niet ok...

Succes en btw ik vind het wel goed dat je eraan gaat werken dat je niet als een 40 jarige verstokte vrijgezel in de kroeg eindigt...
pi_24670803
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:54 schreef toscane het volgende:

[..]

Dunner worden? Gewoon zijn wie je bent, alleen als je echt zeker weet dat het je zou helpen als je dunner zou worden zou ik dat doen maar nu is het net alsof je dit gaat doen omdat je het gevoel hebt dat je op uiterlijk bent afgewezen... das niet ok...
Volgens mij wordt hij ook op zijn uiterlijk afgewezen, alleen dat wordt niet gezegd. Maar als de meiden hem leuk vinden, vinden dat hij humor heeft, dat hij goed luistert en ga zo maar door, maar verder niks kan je daar bepaalde conclusies uittrekken of zie ik dat verkeerd?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:07:36 #162
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24672652
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:30 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nee het is bullshit dat je zegt dat innerlijk het belangrijkst is. Dat is echt niet zo en degene die zeggen dat uiterlijk niet uitmaakt, die liegen.
Spreek voor u zelf
Zoals de waard is......

Innerlijk is voor mij iig wel het belangrijkste. Het uiterlijk telt ook mee hoor, en ook wel voor een groot deel, maar het innerlijk heeft toch iets meer waarde. Daar kun je namelijk niet doorheen kijken
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:18:02 #163
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24672849
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:07 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Spreek voor u zelf
Zoals de waard is......

Innerlijk is voor mij iig wel het belangrijkste. Het uiterlijk telt ook mee hoor, en ook wel voor een groot deel, maar het innerlijk heeft toch iets meer waarde. Daar kun je namelijk niet doorheen kijken
Goed punt, "zoals de waard is...", want daarmee kan ik jouw verhaal ook omdraaien:

Misschien ben jij er van jezelf niet van overtuigd dat jij een mooie meid wat te bieden hebt, en daarom je eisen naar beneden bijstelt. Misschien kijk jij wel meer naar innerlijk dan naar uiterlijk, omdat je hoopt dat die ander dat dan ook bij jou zal doen.

In true aikido style
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:27:11 #164
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24673005
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:18 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Goed punt, "zoals de waard is...", want daarmee kan ik jouw verhaal ook omdraaien:

Misschien ben jij er van jezelf niet van overtuigd dat jij een mooie meid wat te bieden hebt, en daarom je eisen naar beneden bijstelt. Misschien kijk jij wel meer naar innerlijk dan naar uiterlijk, omdat je hoopt dat die ander dat dan ook bij jou zal doen.

In true aikido style
Moet je een mooie meid meer bieden dan een lelijke meid???

Ik heb mezelf te bieden, en dat is meer dan genoeg. En ik kan zelf kiezen wat ik er voor terug wil. En wat ik er voor terug wil is sowieso een mooi karakter, en een aansprekend uiterlijk wil ik ook. Maar mooi, knap dik of dun, blond of zwart zijn allemaal opties waar ik minder waarde aan hecht

En dat heeft verder niks met mijn gevoel van eigenwaarde te maken, die is prima
pi_24673012
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:30 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Mwoh, ik vind innerlijk toch ook echt het belangrijkst, wat niet wil zeggen dat uiterlijk niks uitmaakt overigens. Wat betreft fysieke aantrekkingskracht speelt uiterlijk wel een zeer grote rol natuurlijk, en daar begint het vaak mee.

Als ik zo eens kijk waar ik in de loop der jaren verliefd op ben geworden, dan zitten daar zowel heel mooie als lelijke meiden tussen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:28:55 #166
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24673039
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik zo eens kijk waar ik in de loop der jaren verliefd op ben geworden, dan zitten daar zowel heel mooie als lelijke meiden tussen.
* Automatic_Rock heeft dat ook
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:50:04 #167
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24674585
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 03:32 schreef RealZeus het volgende:
En de eerste die tegen me aan begint te lullen met cliches die ros ik op zijn/haar muil
Volg je hart!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:55:48 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24674711
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:50 schreef Xebrozius het volgende:
Volg je hart!
Ook Gij, Xebro .

Volg (gewoon) je hart/gevoel ... hoe is deze tiptrend gestart?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24677547
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:07 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Spreek voor u zelf
Zoals de waard is......

Ik spreek niet voor mezelf, want ik had het over XEmmyX. Ik weet alleen uit eigen ervaring dat er mannen zijn die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is, maar als puntje bij paaltje komt, wordt ik wel op mijn uiterlijk afgerekend.

Ik ben het dan ook helemaal met jou eens AR. Ik vind innerlijk ook het belangrijkste, natuurlijk kijk je naar het uiterlijk, maar dan kan ik nog meer naar de uitstraling en als dat een goede combinatie is (innerlijk en uitstraling) is het toch goed?
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:27 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik heb mezelf te bieden, en dat is meer dan genoeg. En ik kan zelf kiezen wat ik er voor terug wil. En wat ik er voor terug wil is sowieso een mooi karakter, en een aansprekend uiterlijk wil ik ook. Maar mooi, knap dik of dun, blond of zwart zijn allemaal opties waar ik minder waarde aan hecht

En dat heeft verder niks met mijn gevoel van eigenwaarde te maken, die is prima
Dat is toch mooi als je dat zo zegt. Dan ben je echt één van de weinige mannen die ik ken die daar echt zo eerlijk vooruit komt. Natuurlijk heb ik het al meer gehoord, maar achteraf bleek daar helemaal niks van waar.
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mwoh, ik vind innerlijk toch ook echt het belangrijkst, wat niet wil zeggen dat uiterlijk niks uitmaakt overigens. Wat betreft fysieke aantrekkingskracht speelt uiterlijk wel een zeer grote rol natuurlijk, en daar begint het vaak mee.

Ok dan ben jij nummer twee.

Ik probeer niemand aan te vallen hoor. Maar de praktijk wijst vaak iets anders uit dan dat ik hier hoor zeggen. En dat jullie niet zo zijn "als de rest" is alleen maar beter vind ik.
Maar ik wil benadrukken dat ik het uiterlijk niet als belangrijkste vind, dat blijf ik het innerlijk vinden. Alleen het zou mooi zijn, als je dan iemand tegenkomt die precies hetzelfde denkt.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:31:41 #170
67978 HenryHill
pi_24681799
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een mooie meid heeft gewoon veel meer keus en zal dus ook kritischer zijn dan een lelijke. Dat hoef ik toch niet uit te leggen
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik weet alleen uit eigen ervaring dat er mannen zijn die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is, maar als puntje bij paaltje komt, wordt ik wel op mijn uiterlijk afgerekend.
Dat komt omdat het een politiek correct antwoord is - puur rationeel gezien zou je iemand niet op iets oppervlakkigs als uiterlijk mogen afrekenen, en dus wordt er desgevraagd ook heilig bevestigd dat uiterlijk in het niet valt bij zoiets sociaals en rationeels als "persoonlijkheid".

Maar verliefdheid is niet rationeel, en ook al zouden veel mensen zelf graag willen dat hun gevoel net zo rationeel is als zijzelf, toch gebeurt het niet.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24682856
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:56 schreef Frezer het volgende:
Misschien bedoelt hij die overdonderende verliefdheid, dat hij dat moet leren temperen?
Helemaal goed,je gaat door voor de wasmachine met teletekst.

Ik moet leren mezelf niet te verliezen in een meisje.
Het zou wel kunnen als ze gek op mij is,maar dan nog blijft het altijd link.

Want als je verliefdheid zo diep zit,geloof me,dan is op je bek gaan een hel en verliefd worden ook trouwens,want je weet weer wat er gaat komen.
pi_24682886
quote:

dus niets bullshit
Nu ga ik Sabrina even gelijk geven.Steevast krijg ik te horen dat dan hun type niet ben en altijd komen ze met slanke jongens aan zetten.Mijn formaat zit er niet tussen,dus dat is geen bull-shit.
Laten we wel wezen,waar kijk jij als eerste naar?(en ik ben zelf geen haar beter)
pi_24683038
En weet je wat voor dubbele dingen ik nou ben tegengekomen in de laatste posts?

Uiterlijk is niet belangrijk,maar het speelt wel mee.

En dat is het hele punt,ik ben niet knap en heb simpelweg een onhandige uitstraling.
Ik heb geen last van mijn stevige lichaam,zoals ik mijn leven leef kan ik me er prima mee redden.
Pas op het moment dat ik verliefd word,dan gaat mijn airbag me parten spelen en ga ik me onzeker voelen.
Dus als ik wat aan mijn uiterlijk doe,en het ukt me om een kilootje of 20 (of 30) af te vallen dan ga ik me daar zekerder door voelen wat weer gunstige gevolgen heeft voor mijn uitstraling.

En HenryHill heeft gelijk:mensen zeggen allemaal dat uiterlijk niet mee speelt,maar dat is gewoon omdat het not done is iemand op zijn uiterlijk af te rekenen.
Ik kijk ook naar het uiterlijk en ik zou een hypocriete klootzak zijn als ik zei dat dat niet zo is,maar op het moment dat ik verliefd op een vrouw word hoop ik dat juist zij niet naar uiterlijk kijkt.

En daar komen we bij mijn innerlijk:ik moet leren wat rationeler te zijn als ik verliefd ben,rustig blijven en mijn geduld bewaren.
Probleem is dat ik uit de kleinste dingen hoop put en dat voelt op dat moment wel lekker,maar als je weer op je bek gaat is het zo kut.
Ik wil er teveel controle over hebben ,maar dat kan helemaal niet en mijn verstand weet dat ook allemaal wel,maar als mijn gevoel zich er mee bemoeit heeft mijn verstand geen fuck meer in te brengen.

wat een heldere zelfanalyse op de vroege zaterdagmorgen

@Xebrosius:
  zaterdag 22 januari 2005 @ 03:01:45 #174
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_24683128
Fucking hell verman je is man, vrouwen zijn onzeker, mannen voelen zich god. Tenminste zo hoort het. En dan vallen ze als een blok
pi_24683144
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:01 schreef tommytheman het volgende:
Fucking hell verman je is man, vrouwen zijn onzeker, mannen voelen zich god. Tenminste zo hoort het. En dan vallen ze als een blok
om van het lachen.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 03:11:14 #176
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_24683205
Neej!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 07:51:33 #177
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24683898
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 02:51 schreef RealZeus het volgende:
En HenryHill heeft gelijk:mensen zeggen allemaal dat uiterlijk niet mee speelt,maar dat is gewoon omdat het not done is iemand op zijn uiterlijk af te rekenen.
Ik kijk ook naar het uiterlijk en ik zou een hypocriete klootzak zijn als ik zei dat dat niet zo is,maar op het moment dat ik verliefd op een vrouw word hoop ik dat juist zij niet naar uiterlijk kijkt.
Punt1; HenryHill heeft geen gelijk wat mij betreft
Punt2: Ik ken niemand, maar dan ook echt niemand die zegd dat uiterlijk niet meespeelt. Vraag me ook af hoe je daar bij komt?!? Uiterlijk speelt altijd mee. Maar voor een aantal mensen is dat niet de doorslaggevende factor. Die kijken ook nog naar andere dingen waar ze meer waarde aan hechte.
pi_24683936
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 07:51 schreef Automatic_Rock het volgende:

Punt2: Ik ken niemand, maar dan ook echt niemand die zegd dat uiterlijk niet meespeelt. Vraag me ook af hoe je daar bij komt?!? Uiterlijk speelt altijd mee. Maar voor een aantal mensen is dat niet de doorslaggevende factor. Die kijken ook nog naar andere dingen waar ze meer waarde aan hechte.
Mensen die zeggen dat innerlijk het meest belangrijk is, zeggen dat vanwege het feit dat ze weten dat ze lelijk zijn.
Dan kun je de lat niet zo hoog leggen, maar om gezichtverlies te besparen pretenderen ze meer 'verstandig' te zijn dan de oppervlakkige mensen die er wel vandoor gaan met dat lekkere wijf.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 08:14:45 #179
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24683954
Ik ken zat 'lelijke' met een lekker wijf. Dat ontkracht jouw theorie toch een beetje Xebro
pi_24684098
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 02:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nu ga ik Sabrina even gelijk geven.Steevast krijg ik te horen dat dan hun type niet ben en altijd komen ze met slanke jongens aan zetten.Mijn formaat zit er niet tussen,dus dat is geen bull-shit.
Laten we wel wezen,waar kijk jij als eerste naar?(en ik ben zelf geen haar beter)
Sorry ik had toen nog niet mijn vriend, nog nooit gezien. Maar door verhalen van andere, sms etc vond ik zijn karakter toch heeeel leuk en daar ben ik toen op door gegaan! EN achteraf was ie idd niet lelijk, maar ook niet slank
pi_24684528
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 08:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ken zat 'lelijke' met een lekker wijf. Dat ontkracht jouw theorie toch een beetje Xebro
Ah, de lelijk mannen met zelfvertrouwen en een bovengemiddeld inkomen.
Vouwen willen namelijk ook dat de kinderen een goede start krijgen .
pi_24685741
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 08:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar laat me raden: dat zijn vast onzekere vrouwen.
Als een vrouw van zichzelf weet dat ze mooi is,let ze zeker op uiterlijk.
Vrouwen zijn namelijk degenen die het meest te kiezen hebben;bijna altijd gaat een man achter de vrouw aan.
En een mooie vrouw die veel mannen achter zich aan heeft zal toch de leukste kiezen.

En ze zeggen niet dat uiterlijk de doorslaggevende factor is ,maar mijn ervaring is dat dat wel degelijk zo is.
pi_24685775
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 08:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat innerlijk het meest belangrijk is, zeggen dat vanwege het feit dat ze weten dat ze lelijk zijn.
Dan kun je de lat niet zo hoog leggen, maar om gezichtverlies te besparen pretenderen ze meer 'verstandig' te zijn dan de oppervlakkige mensen die er wel vandoor gaan met dat lekkere wijf.
Dat eerste zinnetje ben ik volledig met je eens.

Maar ik ga echt niet rotzooien met een meid waarvan ik normaal wegren.
Of zoals vrienden zeggen: neem eens genoegen met wat minder.
En dat opzicht kun je je weer afvragen of het vrienden zijn.
Zolang je nog een beetje eigenwaarde en trots hebt leg je de lat niet lager.
pi_24685877
Mensen die zichzelf alleen onwijs knappe mannen/vrouwen gunnen! zijn ego-lijers, vinden zichzelf dus te goed voor andere! terwijl ze vaak onzettend lelijk zijn, al vinden ze zelf van niet!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:27:15 #185
67978 HenryHill
pi_24686235
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:03 schreef XemmyX het volgende:
Mensen die zichzelf alleen onwijs knappe mannen/vrouwen gunnen! zijn ego-lijers, vinden zichzelf dus te goed voor andere! terwijl ze vaak onzettend lelijk zijn, al vinden ze zelf van niet!
wtf, we zitten hier niet in een communistische staat, waar men zegt "kom joh, doe eens een beetje sociaal en ga ook eens een keer met een mindere partner"

Het huidige principe werkt super en is heel simpel: zorg dat je jezelf niet de markt uitprijst.

Als je jezelf te goedkoop maakt (lees: een erg lage standaard houdt qua potentiele partners), dan eindig je hoogstwaarschijnlijk met iemand die lelijk is, dom is, niet bij je past, etc.
Als je jezelf te duur maakt (lees: alleen gaat voor types die te hoog gegrepen zijn), dan eindig je met niemand, want zij willen jou niet hebben vanwege je fouten / eigenschappen / uiterlijk.

En hoe "duur" je jezelf kan maken hangt helemaal af van je marktwaarde.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:03:01 #186
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_24686742
als iemand denkt een probleem te hebben in het leven dan moeten ze maar eventjes "eugene_armstrong.wmv" gaan kijken.

Relativeert al je problemen
pi_24688529
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, het is namelijk het eerste wat je van iemand te zien krijgt, dus ook het eerste waarop je iemand 'selecteert' of geselecteerd wordt. Het zou ook raar zijn om dat niet te doen, iemand uitkiezen die je qua uiterlijk niet aantrekkelijk vindt. Maar dat is nog maar het topje van de ijsberg, op het moment dat je in contact komt met iemand die je qua uiterlijk wel ziet zitten, dan komt het innerlijk van die persoon om de hoek kijken. En dan ligt het er maar net aan waarnaar je op zoek bent. Iemand kan qua uiterlijk mijn absolute droomvrouw zijn, maar als ze (voor mij persoonlijk) geen inhoud heeft, dan ben ik er heel snel mee weg. Natuurlijk zou ik de combinatie van aantrekkelijk uiterlijk én innerlijk preferen, maar als die 'keuze' niet voorhanden is, dan geef ik toch de voorkeur aan een vrouw die iets minder aantrekkelijk is (wat natuurlijk nog heel subjectief is), maar die wel iets te melden heeft. In de praktijk werkt het ook zo, maar omdat er nog een hele gradatie is van 'uiterlijk minder aantrekkelijke mensen', is iedereen dan (over het algemeen) toch weer geneigd om voor de voor hem/haar meest aantrekkelijke combinatie te gaan.
pi_24688631
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 11:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat eerste zinnetje ben ik volledig met je eens.

Maar ik ga echt niet rotzooien met een meid waarvan ik normaal wegren.
Of zoals vrienden zeggen: neem eens genoegen met wat minder.
En dat opzicht kun je je weer afvragen of het vrienden zijn.
Zolang je nog een beetje eigenwaarde en trots hebt leg je de lat niet lager.
Nobel van je, maar wat heb jij zelf te bieden? In hoeverre ben jij God's gift to women?

Je kunt altijd wel enkel genoegen blijven nemen met een enorm knap wijf, maar besef dan wel dat je dan misschien wel heel eenzaam oud gaat worden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24689272
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:02 schreef nozem het volgende:

[..]

Nobel van je, maar wat heb jij zelf te bieden? In hoeverre ben jij God's gift to women?

Je kunt altijd wel enkel genoegen blijven nemen met een enorm knap wijf, maar besef dan wel dat je dan misschien wel heel eenzaam oud gaat worden.
Wie zegt dat hij genoegen neemt met een super knap wijf? Hij zegt alleen dat hij niet met minder genoeg neemt, omdat dat misschien de enige kans is. En ik geef hem groot gelijk.
pi_24690384
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 02:37 schreef RealZeus het volgende:
Helemaal goed,je gaat door voor de wasmachine met teletekst.
Jeuj!

Maareh, je bent wat dat betreft niet door schade en schande wijs geworden? Dat het minder sterk wordt nadat je een paar keer op je bek bent gegaan? Je zelf tot op zekere hoogte verliezen in een meisje is prima in mijn ogen, Maar het is "gevaarlijk" bij iemand die je slechts oppervlakkig kent ja. Ik ben in elk geval blij dat ik niet gelijk smoorverliefd wordt op iemand die ik relatief oppervlakkig ken, die dames vallen in de catagorie "intressant".

Ik ben het overigens eens met de meesten hier mbt uiterlijk, het doet er gewoon toe. Bovendien is het zo ongeveer de eerste indruk die je van iemand krijgt, en dat is meteen een heel sterk beeld, dat moeilijk te veranderen is.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_24690568
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:03 schreef XemmyX het volgende:
Ik heb trouwens wel een gehoord/gelezen dat knappe vrouwen juist een minder knappe man als vriend nemen, omdat ze dan zelf meer in de belangstelling zouden staan of iets dergelijks..
pi_24690790
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:09 schreef Timmai het volgende:

[..]

Ik heb trouwens wel een gehoord/gelezen dat knappe vrouwen juist een minder knappe man als vriend nemen, omdat ze dan zelf meer in de belangstelling zouden staan of iets dergelijks..
Bah! Hoe durven ze! Aandachtsgeile hoeren, dat zijn het!
underground forever baby
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:33:58 #193
67978 HenryHill
pi_24690987
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef Lápiz het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, het is namelijk het eerste wat je van iemand te zien krijgt, dus ook het eerste waarop je iemand 'selecteert' of geselecteerd wordt. Het zou ook raar zijn om dat niet te doen, iemand uitkiezen die je qua uiterlijk niet aantrekkelijk vindt. Maar dat is nog maar het topje van de ijsberg, op het moment dat je in contact komt met iemand die je qua uiterlijk wel ziet zitten, dan komt het innerlijk van die persoon om de hoek kijken.
<...>
In de praktijk werkt het ook zo, maar omdat er nog een hele gradatie is van 'uiterlijk minder aantrekkelijke mensen', is iedereen dan (over het algemeen) toch weer geneigd om voor de voor hem/haar meest aantrekkelijke combinatie te gaan.
Goed en volledig. Mee eens.
pi_24698189
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:09 schreef Timmai het volgende:

[..]

Knappe vrouwen kiezen vaak voor een man die inhoud heeft.
En schoonheid is voor iedereen anders.
Een vrouw die jij mooi vind,kan ik wel eens middelmatig vinden.
pi_24699608
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:59 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Knappe vrouwen kiezen vaak voor een man die inhoud heeft.
En schoonheid is voor iedereen anders.
Een vrouw die jij mooi vind,kan ik wel eens middelmatig vinden.
gelukkig wel.. stel dat iedereen op dezelfde soort vrouwen viel
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:06:48 #196
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25143799
Cool... zie je wel dat er op Fok! ook een consensus bereikt kan worden....

enneh.. btw.. kick.. kwil wel es weten hoe het staat met RealZeus en zijn zelfvertrouwen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:20:06 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25143976
Geen topickick voor een update!
Lees anders het R&P beleid even door!

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 18-02-2005 13:28:48 ]
pi_25144189
Tja, dan had je als mod de "hoe is het met...." topic sticki emoeten maken. Dat plan is volledig mislukt, omdat het is weggevallen tussen al de topics
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_25144266
Ja ik zou ook wel eens willen weten hoe het nu is met de TS

Misschien al een ander op het oog
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:45:01 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25144305

Ik bericht hier niet voor de kat zijn viool!
Laatste waarschuwing, anders gaat dit topic op slot en kan TS mailen als ie het topic weer open wil hebben.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:50:22 #201
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25144370
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:

Ik bericht hier niet voor de kat zijn viool!
Laatste waarschuwing, anders gaat dit topic op slot en kan TS mailen als ie het topic weer open wil hebben.
Je m'excuse CC...
pi_25144669
Kinders,geen ruzie in mijn topic!

Met de TS gaat het prima.
Ik ben gaan sporten(fitness en als ik tijd heb zwem ik ook nog een beetje in het gemeentelijke chloor),ben naar een dietiste geweest,die heeft me ook wat tips gegeven.
Verder zei ze ook dat dertig kilo eraf een beetje veel was gezien mijn bouw,ik heb volgens haar,een massief lichaam.(Zal ik mezelf maar The Concrete Man gaan noemen?)
Ik heb nog niet echt een ander op het oog,alhoewel een hele goede vriendin van mij wel heel gevoelig gaat liggen,maar als je dit leest weet je al dat het kansloos is.(het is immers een goede vriendin).
Verder heb ik het gewoon druk.
Nou dat.

En omdat ik het een mooie afsluiter vind mag het topic wat bij betreft op slot CopyCat.
Als er echt fans van mij zijn openen ze maar een :"Hoe is het met RealZeus "topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door RealZeus op 18-02-2005 14:17:03 (Talvaut) ]
  vrijdag 18 februari 2005 @ 14:13:51 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25144719
Fijn dat het prima met je gaat RealZeus

Iedereen blij .

Slotje op verzoek van TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')