abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2004 @ 00:14:33 #51
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24128919
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:09 schreef Lápiz het volgende:
Eén van mijn beste vriendinnen zei het laatst nog over haar (inmiddels ex-)vriend; ze had ergens wel in de gaten dat hij haar leuk vond, ze vond hem ook wel leuk, maar zelf liet ze niks merken ("dat deed ze dan niet"). Uiteindelijk had ze tegen 'm gezegd dat ie wel mee uit mocht met een groep vrienden van haar. Nadat die arme vent zich een avond lang had lopen irriteren aan allerlei gladde figuren die om haar heen stonden te dansen, heeft ie het dan uiteindelijk met de moed der wanhoop durven vragen. Als hij geen stappen had ondernomen, dan was er ook niks gebeurd, vertelde ze mij.
Maar als je het vrouwen vraagt, zullen ze het bijna altijd ontkennen en komen met "maar ik stap zelf ook op mannen af hoor!".

Dus daar moet je gewoon ff doorheen prikken.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24129787
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:14 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Maar als je het vrouwen vraagt, zullen ze het bijna altijd ontkennen en komen met "maar ik stap zelf ook op mannen af hoor!".

Dus daar moet je gewoon ff doorheen prikken.
Nou, dat kunnen ze dan mooi zeggen, maar ik ken toch redelijk wat vrouwen, waarvan slechts ééntje die zelf het initiatief neemt, maar die doet dat dan meteen met zóveel overtuigingskracht dat je als man bang bent door 'r in elkaar gebeukt te worden als je geen gehoor geeft aan haar avances.
Nee, meestal is het gewoon zo dat je als man maar een beetje in het duister tast, geen of weinig benul hebt of er een échte klik is, uiteindelijk al je moed bij elkaar raapt en stamelend vraagt hoe het nu precies zit en dan te horen krijgt dat ze 'alleen vrienden' met je willen zijn, wat in de praktijk inhoudt dat ze je gaan ontwijken, omdat ze opeens toch op een andere manier tegen je zijn gaan aankijken.
Of het is natuurlijk precies het tegenovergestelde; je houdt je gevoelens voor je, bang om de leuke vriendschap, die jullie toch inmiddels hebben opgebouwd (helaas vanuit jouw perspectief voor 75% gestoeld op het gegeven dat je op d'r geilt, maar dat terzijde), te verpesten en achteraf, na een jaar op je lip bijten, exponentioneel toenemende depressies en inmiddels een serieus alcoholprobleem, hoor je dan doodleuk dat ze je eigenlijk wel leuk vond, maar dat je nooit iets hebt laten merken.

Goed, ik hou van dramatiek, dus misschien overdrijf ik een beetje, maar in essentie komt het hier wel op neer.

En mezelf dan nog afvragen waarom er steeds meer homo's zijn
pi_24131723
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:51 schreef Lápiz het volgende:

Nee, meestal is het gewoon zo dat je als man maar een beetje in het duister tast, geen of weinig benul hebt of er een échte klik is, uiteindelijk al je moed bij elkaar raapt en stamelend vraagt hoe het nu precies zit en dan te horen krijgt dat ze 'alleen vrienden' met je willen zijn
Yep, één keertje gehad.
quote:
Of het is natuurlijk precies het tegenovergestelde; je houdt je gevoelens voor je, bang om de leuke vriendschap, die jullie toch inmiddels hebben opgebouwd (helaas vanuit jouw perspectief voor 75% gestoeld op het gegeven dat je op d'r geilt, maar dat terzijde), te verpesten en achteraf...( ) hoor je dan doodleuk dat ze je eigenlijk wel leuk vond, maar dat je nooit iets hebt laten merken.
Oei...ook niet fijn..misschien nu maar eens wat risico's nemen.
pi_24131986
Wat is het wat met al die zielige mannen hier.
Vragen staat vrij.
pi_24132327
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:03 schreef ikkemem het volgende:
Vragen staat vrij.
Wat een zielige vrouwen.
Vragen staat vrij.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_24136389
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:03 schreef ikkemem het volgende:
Vragen staat vrij.
Bedankt voor het reageren, je bevestigt de frustraties van vele zielige mannen .
pi_24136657
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:40 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Bedankt voor het reageren, je bevestigt de frustraties van vele zielige mannen .
Lol.

Hee, maar ergens snap ik die frustratie wel hoor..vragen staat vrij wordt er gezegd....maar dat is natuurlijk niet zo makkelijk als dat het opgeschreven wordt. Zelfs niet voor veel mannen.
pi_24136697
quote:
Op woensdag 22 december 2004 00:51 schreef Lápiz het volgende:
Nee, meestal is het gewoon zo dat je als man maar een beetje in het duister tast, geen of weinig benul hebt of er een échte klik is...
Ook een leuke trouwens:

definieer ECHTE klik. (Of is daar een apart topic over?)

Zelfs dat is al moeilijk zat. Wat verstaat men daar onder? Aanwijzingen?
pi_24137153
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:55 schreef bylar het volgende:

[..]

Ook een leuke trouwens:

definieer ECHTE klik. (Of is daar een apart topic over?)

Zelfs dat is al moeilijk zat. Wat verstaat men daar onder? Aanwijzingen?
Ha! Ik verwachtte al zo'n vraag . Weet niet of daar al een apart topic over is, maar zal in ieder geval even kort mijn bevindingen plaatsen. Natuurlijk is het allemaal subjectief, maar vanuit mijn eigen perspectief wil dat zeggen als je toch wel een vrij sterk gevoel hebt dat het iets kan/gaat worden tussen de potentiele partner en jezelf. Niet álle vrouwen zijn namelijk de hele tijd vaag over dat soort dingen (uiteraard generaliseer ik, maar kan ook niet anders met zo'n stelling). Ik heb het een aantal keren meegemaakt dat ik hele leuke gesprekken had met vrouwen uit de vriendenkring (dus een vriendin van een goede vriend enz.) die ik daarvoor niet kende en dan merk je zelf al snel genoeg of er een vonk overspringt. Als je dan ook nog telefoonnummers uitwisselt en vrij snel met elkaar belt om nog 'ns iets af te spreken, dan wéét je toch wel dat het goedzit. Als je op zo'n moment nog hevige twijfels hebt over haar gevoelens naar jou toe, dan moet je er gewoon niet aan beginnen.

Maar helaas heb ik veel vaker meegemaakt dat het me allemaal totaal niet duidelijk was wat de vrouw in kwestie nu precies wilde en dat het zo'n moeilijk gedoe werd met het interpreteren van zgn. 'hints' en al die ongein. En dan heb ik het natuurlijk wel over vrouwen die je meestal al iets beter kent van school of werk, die single zijn en waar je ook nog wel 'ns iets leuks mee gaat doen, maar wat dus net zo goed vriendschappelijk kan zijn. Ik weet niet of je er veel aan hebt, maar zo gaat het meestal bij mij
pi_24137405
* in de Xebrosius-ignore mode gaat*

Vrouwen hebben het inderdaad makkelijker.
Ik zie zelden tot nooit dat een vrouw achter een man aan gaat,het is altijd andersom.
Meestal flirten de vrouwen een beetje en dan laten ze het op de man aankomen.
Die moet verdere stappen ondernemen.

En omdat ik een man ben,ben ik dus aan de beurt.

@erodome: Natuurlijk zou ik het liefst van de daken schreeuwen dat ik haar leuk vind.
Maar er zijn heel veel vrouwen die van zo'n open-your-heart opmerking veranderen van een lieve warme vrouw in een drie -sterren vrieskist.
Dus daarom kies ik niet voor de directe aanpak,tenzij ze laat merken dat ze me leuk vindt,dan word ik wat directer.
pi_24137635
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:38 schreef Lápiz het volgende:
maar vanuit mijn eigen perspectief wil dat zeggen als je toch wel een vrij sterk gevoel hebt dat het iets kan/gaat worden tussen de potentiele partner en jezelf....( ) dan wéét je toch wel dat het goedzit.
Ach, ik kan er altijd wel iets aan hebben..lekker de bevindingen van anderen lezen.

Helaas weet ik zelf eigenlijk bijna nooit of het echt iets kan worden tussen zo'n potentiële partner en mezelf. Maar dat is ook omdat mijn rationele denken immer verstoord wordt door irrationele en/of dwangmatig negatieve gedachten (voortkomend uit angst).

Maar als ik ervan uitga dat je wel gelijk hebt...ik heb recent iemand leren kennen waarbij het gelijk goed klikte, erg goed zelfs, qua gesprekjes, oogcontact, lachen en dergelijke.
Dat klinkt natuurlijk goed, maar ergens krijg ik dan al snel weer zo'n negatief idee, dat het misschien té goed is allemaal, dat het richting vriendschap ofzo groeit.

Wat niet betekend dat ik niets meer probeer...heb haar zojuist maar weer uitgenodigd om wat te gaan doen samen

En o ja, die VONK...pff....geen idee wanneer die er écht is...ja een keertje was het wel duidelijk..meisje zat immer achter me aan, gaf hints...maar ik dorst er niet op in te gaan..kans voorbij.

En nu? Hmm..mss is er nu ook wel een klein vonkje.
pi_24138383
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:52 schreef RealZeus het volgende:
* in de Xebrosius-ignore mode gaat*
Verkies schijn boven werkelijkheid, het leven is slechts een droom en we zijn enkel de realiteit van onszelf.
Nee, jij komt er wel...
pi_24139006
Ach, we kunnen er lang en breed over lullen, maar uiteindelijk zullen we toch allemaal weer aan de bak moeten
  woensdag 22 december 2004 @ 16:32:59 #64
81237 releaze
best of both worlds
pi_24140315
ik krijg sowieso kriebels van mensen die voor de lol bij anderen op schoot gaan zitten.. kweenie, het schreeuwt gewoon "aandacht!!! aandacht!!!" .. ik vind dat echt iets voor meisjes die naar de middelbare school gaan. Maar then again, sommige mensen zijn gewoon op die manier "knus" met elkaar, waarom weet ik niet, maar het zal wel leuk zijn. Zo'n beetje de helft van mijn klas doet het, mutsen

ik vind dat je dr gewoon moet bellen ofzo om eens gezellig met elkaar te gaan stappen ofzo. is dat zo moeilijk? geen hoge verwachtingen krijgen alsof je dr ter huwelijk gaat vragen, maar gewoon lekker naar de kroeg ofzo met veel bier.

ik moet eerlijk zeggen dat als ik een smsje zou krijgen met "hoezo mis je me?" ik even raar zou gaan kijken en dan ook niet zou reageren omdat ik het een nogal vervelend smsje zou vinden. tenzij ik goed/makkelijk met je zou kunnen opschieten en dan zou ik iets cynisch/sarcastisch terugsmsen, absoluut niet serieus er op ingaan iig.

maar goed, over de meet?
je was erg..hoe zeg je het. vlot? Ik voelde me in het begin heel snel op mn gemak bij jou en sabrina iig. Zeker geen slechte eerste indruk. En die onaantrekkelijkheid valt ook wel mee. Maar ja, je bent blond he
  woensdag 22 december 2004 @ 20:36:06 #65
22944 Breetai
....Relax....
pi_24145110
Naar mijn idee kan het allemaal goed gaan, mits je de juiste actie onderneemt als je kans voorbij komt.

Ik vond jou een best wel gezellige gast, ook buiten 'Den Draek'. Niet zo moeilijk doen en gewoon tijdens het stappen elkaar eens wat beter leren kennen.

Makkelijker gezegd dan gedaan. Afgelopen zaterdag nacht in Eindhoven heb ik er ook weer een paar kansen laten schieten. Volgende keer toch wat wakkerder rondlopen. (of juist niet)
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_24199352
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:32 schreef releaze het volgende:

maar goed, over de meet?
je was erg..hoe zeg je het. vlot? Ik voelde me in het begin heel snel op mn gemak bij jou en sabrina iig. Zeker geen slechte eerste indruk. En die onaantrekkelijkheid valt ook wel mee. Maar ja, je bent blond he

* bloost,stil valt,want nog nooit gehoord heeft*
pi_24199556
Gisteren was ik weer heel trots op mezelf.
Op een gegeven moment kwam er een gozer bij zitten en die wilde volgens mij hetzelfde als ik.
Toen W.(dat is haar beginletter) naar de wc ging en die gozer liep een paar seconden later ook die kant op kreeg ik het heel benauwd.
Maar toen ze een goede vriend van haar om de hals vloog(ze noemt hem haar broer en nee,ik benijd hem niet) keek die andere gozer heel jaloers en ik bleef dood rustig.
Normaal haak ik al af als ik vermoed dat er gesnaveld gaat worden,maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.Hij kreeg toen hij weg ging gewoon drie kussen en toen kon hij oprotten.
Verder viel me op dat ze meer mijn kant opleunde dan de zijne(en nee,ze zat niet met de rug naar me toe).

En toch,toch ben ik doodsbenauwd dat ik na vanavond weer een goede vriendin rijker en een illusie armer ben.
Ik moet haar gewoon vragen of ze een keer wat wil afspreken, en als ze ja zegt moet ik nog niet gelijk gaan denken dat ik er al ben.(het zou wel goed voor mijn ego en zelfvertrouwen zijn als ze ja zei)
En natuurlijk ben ik zenuwachtig want ik heb dit nog nooit gedaan.

Maar het moet gewoon,want als ik het niet doe, doet iemand anders het wel weer.

Liefde is eng
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:56:25 #68
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_24199564
Ik vind dat zij overkomt als een meisje dat heel lichamelijk is ingesteld en op die manier nog weleens de verkeerde signalen de wereld inhelpt.
pi_24202936
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:55 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet haar gewoon vragen of ze een keer wat wil afspreken, en als ze ja zegt moet ik nog niet gelijk gaan denken dat ik er al ben.(het zou wel goed voor mijn ego en zelfvertrouwen zijn als ze ja zei)
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 25 december 2004 @ 17:07:04 #70
22944 Breetai
....Relax....
pi_24203024
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:55 schreef RealZeus het volgende:
Liefde is eng
Liefde hoef je nog nergens voor te gebruiken. Dat komt wel als je een relatie heb. voorlopig voldoet lust nog wel.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_24233806
Zoals gebruikelijk bij mij is het allemaal weer vreselijk mislukt.
Een vriend van mij had al wel gezien dat ik stijf stond van de zenuwen en dat is doorgaans geen garantie voor een vlot gesprek.
Een vriendin van mij zei letterlijk:"Jos,kappen.Ze moet je niet."
Nou moet ik me daar alleen nog bij neerleggen en daar ben ik doorgaans heel slecht in.

Natuurlijk had ik zaterdag ook wel door dat het voor geen meter liep.
Ik ga nog wel een poging wagen,(ik geef noit zo maar op),maar waarschijnlijk loopt dat op niets uit.

En dan klopt het allemaal weer:ik word verliefd,ik heb stiekem de hoop dat het wat gaat worden en eindig weer als de gebruikelijke goede vriend die ze nooit gehad heeft en die ik nooit had willen zijn.

Soms wilde ik dat ik sommige mensen niet leerde kennen.
pi_24233988
heej

dikke knuffel voor jou hoor

Ik hoop dat de andere poging die je gaat wagen misschien wel een beter resultaat tot gevolg heeft.

Ik hoop dat je ondanks alles wel een leuke kerst hebt gehad.

pi_24242867
Hmm, jammer, maar het is nu toch nog niet allemaal voorbij, omdat je niet zo goed wist wat je moest doen? Ik krijg nu visioenen dat jij daar 5 minuten zwetend, hakkelend, naar woorden zoekend, stotterend voor haar neus hebt gestaan, maar zo erg zal het toch niet zijn?
pi_24243456
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:38 schreef Lápiz het volgende:
Hmm, jammer, maar het is nu toch nog niet allemaal voorbij, omdat je niet zo goed wist wat je moest doen? Ik krijg nu visioenen dat jij daar 5 minuten zwetend, hakkelend, naar woorden zoekend, stotterend voor haar neus hebt gestaan, maar zo erg zal het toch niet zijn?
Nee,alhoewel ik wel warm had.
Maar een vriendin van mij heeft eens even gekeken hoe we met elkaar omgingen en die uitslag was niet bemoedigend.
En eerlijk gezegd had ik er na zaterdag ook geen goed gevoel over.
pi_24243661
Kerel, laat je niet teveel opnaaien door je vrienden, jij bent uiteindelijk degene die het moet doen. Maar wat was het probleem dan, je was ergens met een groep vrienden en zij was er ook en jij bent met haar gaan praten en je wist niet wat je moest zeggen ofzo? Begin de volgende keer gewoon 'ns met een spontaan babbeltje, zonder dat je jezelf vantevoren allerlei doelstellingen oplegt in de zin van "ik moet het nu gaan vragen" et cetera, dan zal het vast makkelijker gaan. Ik weet dat het moeilijk is dude, maar probeer gewoon een beetje te ontspannen en het zal vanzelf beter gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')