Maar als je het vrouwen vraagt, zullen ze het bijna altijd ontkennen en komen met "maar ik stap zelf ook op mannen af hoor!".quote:Op woensdag 22 december 2004 00:09 schreef Lápiz het volgende:
Eén van mijn beste vriendinnen zei het laatst nog over haar (inmiddels ex-)vriend; ze had ergens wel in de gaten dat hij haar leuk vond, ze vond hem ook wel leuk, maar zelf liet ze niks merken ("dat deed ze dan niet"). Uiteindelijk had ze tegen 'm gezegd dat ie wel mee uit mocht met een groep vrienden van haar. Nadat die arme vent zich een avond lang had lopen irriteren aan allerlei gladde figuren die om haar heen stonden te dansen, heeft ie het dan uiteindelijk met de moed der wanhoop durven vragen. Als hij geen stappen had ondernomen, dan was er ook niks gebeurd, vertelde ze mij.
Nou, dat kunnen ze dan mooi zeggen, maar ik ken toch redelijk wat vrouwen, waarvan slechts ééntje die zelf het initiatief neemt, maar die doet dat dan meteen met zóveel overtuigingskracht dat je als man bang bent door 'r in elkaar gebeukt te worden als je geen gehoor geeft aan haar avances.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:14 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maar als je het vrouwen vraagt, zullen ze het bijna altijd ontkennen en komen met "maar ik stap zelf ook op mannen af hoor!".
Dus daar moet je gewoon ff doorheen prikken.
Yep, één keertje gehad.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:51 schreef Lápiz het volgende:
Nee, meestal is het gewoon zo dat je als man maar een beetje in het duister tast, geen of weinig benul hebt of er een échte klik is, uiteindelijk al je moed bij elkaar raapt en stamelend vraagt hoe het nu precies zit en dan te horen krijgt dat ze 'alleen vrienden' met je willen zijn
Oei...ook niet fijn..misschien nu maar eens wat risico's nemen.quote:Of het is natuurlijk precies het tegenovergestelde; je houdt je gevoelens voor je, bang om de leuke vriendschap, die jullie toch inmiddels hebben opgebouwd (helaas vanuit jouw perspectief voor 75% gestoeld op het gegeven dat je op d'r geilt, maar dat terzijde), te verpesten en achteraf...( ) hoor je dan doodleuk dat ze je eigenlijk wel leuk vond, maar dat je nooit iets hebt laten merken.
Wat een zielige vrouwen.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:03 schreef ikkemem het volgende:
Wat is het wat met al die zielige mannen hier.
Vragen staat vrij.![]()
Bedankt voor het reageren, je bevestigt de frustraties van vele zielige mannenquote:Op woensdag 22 december 2004 08:03 schreef ikkemem het volgende:
Wat is het wat met al die zielige mannen hier.
Vragen staat vrij.![]()
Lol.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:40 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Bedankt voor het reageren, je bevestigt de frustraties van vele zielige mannen.
Ook een leuke trouwens:quote:Op woensdag 22 december 2004 00:51 schreef Lápiz het volgende:
Nee, meestal is het gewoon zo dat je als man maar een beetje in het duister tast, geen of weinig benul hebt of er een échte klik is...
Ha! Ik verwachtte al zo'n vraagquote:Op woensdag 22 december 2004 12:55 schreef bylar het volgende:
[..]
Ook een leuke trouwens:
definieer ECHTE klik. (Of is daar een apart topic over?)
Zelfs dat is al moeilijk zat. Wat verstaat men daar onder? Aanwijzingen?
Ach, ik kan er altijd wel iets aan hebben..lekker de bevindingen van anderen lezen.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:38 schreef Lápiz het volgende:
maar vanuit mijn eigen perspectief wil dat zeggen als je toch wel een vrij sterk gevoel hebt dat het iets kan/gaat worden tussen de potentiele partner en jezelf....( ) dan wéét je toch wel dat het goedzit.
Verkies schijn boven werkelijkheid, het leven is slechts een droom en we zijn enkel de realiteit van onszelf.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:52 schreef RealZeus het volgende:
* in de Xebrosius-ignore mode gaat*
quote:Op woensdag 22 december 2004 16:32 schreef releaze het volgende:
maar goed, over de meet?
je was erg..hoe zeg je het. vlot? Ik voelde me in het begin heel snel op mn gemak bij jou en sabrina iig. Zeker geen slechte eerste indruk. En die onaantrekkelijkheid valt ook wel mee. Maar ja, je bent blond he
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:55 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet haar gewoon vragen of ze een keer wat wil afspreken, en als ze ja zegt moet ik nog niet gelijk gaan denken dat ik er al ben.(het zou wel goed voor mijn ego en zelfvertrouwen zijn als ze ja zei)
Liefde hoef je nog nergens voor te gebruiken. Dat komt wel als je een relatie heb. voorlopig voldoet lust nog wel.quote:
Nee,alhoewel ik wel warm had.quote:Op maandag 27 december 2004 21:38 schreef Lápiz het volgende:
Hmm, jammer, maar het is nu toch nog niet allemaal voorbij, omdat je niet zo goed wist wat je moest doen? Ik krijg nu visioenen dat jij daar 5 minuten zwetend, hakkelend, naar woorden zoekend, stotterend voor haar neus hebt gestaan, maar zo erg zal het toch niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |