Je gaat het bijna denken.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:31 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
ACh. Ben je toch nog ergens goed voor

je kunt vast ook beter afwassen enzoquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens m'n ma kan ik het beter dan haar. Maar of je daar blij mee moet zijn.

Nee, dat gelukkig nou weer niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt vast ook beter afwassen enzo

quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je gaat het bijna denken.
[..]
Daarom.

jij ging de keuken in en ik kwam achter je aan, maar toen hield NFS me tegen en ging jij liever dansenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij vroeg me om te dansen, dat deed jij niet![]()

Die wij niet hebben. M'n pa gelukkig wel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Daar is gelukkig weer een vaatwasser voor.

die heeft niet iedereenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die wij niet hebben. M'n pa gelukkig wel.

Uitruimen sucks bigtime thoughquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]

Moeders hequote:Op zaterdag 18 december 2004 23:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je gaat het bijna denken.
[..]
Daarom.

Yups, en inderdaad ben ik weer aan vakantie toe.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:30 schreef Callas het volgende:
[..]
Hee Grobje, je weet wel wie ik ben.
Wilde je nog vragen hoe je het gehad hebt in aug, maar je bent inmiddels wrs al weer vakantie toe.

Als je wat duidelijk was met wat je van plan was in de keuken, was dat niet gebeurtquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij ging de keuken in en ik kwam achter je aan, maar toen hield NFS me tegen en ging jij liever dansen

Hij wilde gewoon neuken. Snap het nouquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je wat duidelijk was met wat je van plan was in de keuken, was dat niet gebeurt
mannen moeten ook eens duidelijker zijn![]()

Dan ruim ik liever uit, dan is het tenminste schoonquote:

Tja. Wat je liever wilt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ruim ik liever uit, dan is het tenminste schoon![]()

Dat hij dat dan gewoon zegt, ik kan geen gedachten lezenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:36 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon neuken. Snap het nou![]()

Wij neuken dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hij dat dan gewoon zegt, ik kan geen gedachten lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |