quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
mooi met kant en touwtjes wat je zo los kunt trekken![]()
![]()

quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]* rondjes draait
come on , come on, you are the reason i'm stil high

*stilletjes volgt en hoopt dat niemand het doorheeftquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
* richting keuken danst
even wat drinken hoor
if you want me like i want you lalalala

* NFSUndergroundII onderschept D.Rosequote:Op zaterdag 18 december 2004 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*stilletjes volgt en hoopt dat niemand het doorheeft

quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*stilletjes volgt en hoopt dat niemand het doorheeft

Dansen mag altijdquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:15 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik wil ook met je dansen Bengel.

quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:17 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* NFSUndergroundII onderschept D.Rose

* NFSUndergroundII vraagt Bengel om een dans!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dansen mag altijdeven wat icetea

* Bengeltje hand uitsteektquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* NFSUndergroundII vraagt Bengel om een dans!

Wiew. Sexy!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje hand uitsteekt
Lets dance * heupen wiegt

nu niets meerquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dansen niet nee
wat was je in de keuken vanplan ?![]()

Is hij getrouwd ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:24 schreef Callas het volgende:
[..]
Avond aan avond voor niets posten met een huwelijk naar de klote.

Kut kerstquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kerstboom heeft![]()
lampjes, kaarsjes, warme chocomel, romantiek![]()

Die van ons is ook vandaag opgetuigd. Nadat ik eerst m'n moeder mocht helpen om die lampjes uit de klit te halenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kerstboom heeft![]()

jij kunt er ook niets aan doen, ze danst liever met jouquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* NFSUndergroundII troost D.Rose. Sorry

Die rol ik altijd netjes opquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die van ons is ook vandaag opgetuigd. Nadat ik eerst m'n moeder mocht helpen om die lampjes uit de klit te halen.

Ja, dat doet m'n moeder ook elk jaar. Maar het mislukt blijkbaar telkens.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die rol ik altijd netjes op![]()
geen probleem volgend jaar .

Ik ook niet ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:26 schreef Callas het volgende:
[..]
Dat zeg ik een huwelijk heeft hij niet en jij inmiddels ook niet.

He kijk, old habits die hard!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:24 schreef Callas het volgende:
[..]
Avond aan avond voor niets posten met een huwelijk naar de klote.

echt werk voor jouquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die van ons is ook vandaag opgetuigd. Nadat ik eerst m'n moeder mocht helpen om die lampjes uit de klit te halen.

Doet ze toch iets verkeerdquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja, dat doet m'n moeder ook elk jaar. Maar het mislukt blijkbaar telkens.

Nee hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij kunt er ook niets aan doen, ze danst liever met jou

Gezellig dusquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kerstboom heeft![]()

Doe jij het is een keer. gaat gelijk goed, let maar opquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja, dat doet m'n moeder ook elk jaar. Maar het mislukt blijkbaar telkens.

Hee Grobje, je weet wel wie ik ben.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:28 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
He kijk, old habits die hard!
Goed je te zien.
Stali, meid, hoe gaat het met jou?

Zou ze het bewust doen ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Doe jij het is een keer. gaat gelijk goed, let maar op

ACh. Ben je toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens m'n ma kan ik het beter dan haar. Maar of je daar blij mee moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |