quote:With his mind put to rest, Kezman feels far more comfortable with life in London - although he admits he feared he would go broke in the opening weeks. He added: "We initially hired an apartment in Kensington which is extremely close to Harrods. I thought I would go bankrupt.
"My wife seemed to think there was only one shop in London so she went shopping at Harrods all the time.
Mee eens.quote:Op maandag 20 december 2004 10:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
a) We hoeven geen spelmaker, we hebben namelijk geen nummer 10 en spelen niet zoals Ajax. Discussie gesloten.
b) Kwaliteit genoeg, allure ook. Het team werd in de zomerstop volledig afgebrand en als 4e maximaal ingeschaald. Zie de huidige stand.
c) Sibon is geen geweldig leuke voetballer: Sibon is een mooiweervoetballer die voor de top tekort komt.
d) Ach, laat hem. Als hij over Addo en Leandro begint, weet je eigenlijk al genoeg...
Hij was dan ook een aankoop van Mourinho zelf dus dat lijkt me ook logisch, tis ook wel een trainer die iedereen erbij houdt en er echt een team van maakt. Mourinho was trouwens bijna bij PSV werkzaam geweest.quote:Op maandag 20 december 2004 10:35 schreef Spideyman het volgende:
Kezza wordt pas vrolijk als hij scoort. Het is een obsessie voor hem en daarom lukt het nog niet echt denk ik. In ieder geval goed om te horen dat Mourinho veel met hem praat en vierkant achter hem blijft staan.
Vertel...quote:Op maandag 20 december 2004 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Hij was dan ook een aankoop van Mourinho zelf dus dat lijkt me ook logisch, tis ook wel een trainer die iedereen erbij houdt en er echt een team van maakt. Mourinho was trouwens bijna bij PSV werkzaam geweest.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:49 schreef lookinforyou het volgende:
Wat ben ik blij, dat er op dat natrap topic over Alex van MM niet meer gereageerd word. Ik post hem hier, want wil dat topic niet meer boven aan zien.![]()
Weet je dat dan niet DD?quote:Op maandag 20 december 2004 11:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Vertel...
Niet jouw schuld, PJORourke was degene die dat topic omhoog schoptequote:
Hij is niet de enige, dus ik wil ook wel weten hoe/wat/waarom Mourinho bijna voor PSV heeft gewerktquote:
1 ding scheelt wel, het gaat niet meer over Alexquote:
Als er zo'n clausule in het huurcontract zit wel.quote:Op maandag 20 december 2004 16:00 schreef rubbereend het volgende:
vast wel, verhuurde spelers kan je volgens mij zo terug halen
Takak is een topper.quote:Op maandag 20 december 2004 16:07 schreef Zapper het volgende:
Maar is het nodig?
Takak is, vind ik, (nog) geen topper. Laat hem maar gewoon bij RKC zitten. Daar komt hij in ieder geval aan spelen toe, wat ik niet zo snel zie gebeuren mocht PSV hem terug (kunnen) halen.quote:
Omdat we voor de posities waar Takak kan spelen meerdere (en op dit moment beter en meer ervaren) spelers hebben. Dat geldt niet voor de spitspositie.quote:Op maandag 20 december 2004 16:44 schreef cultheld het volgende:
Sibon krijgt wel elke keer de kans, dus waarom de getalenteerde spelmaker Takak niet?
quote:Op maandag 20 december 2004 16:44 schreef cultheld het volgende:
Sibon krijgt wel elke keer de kans, dus waarom de getalenteerde spelmaker Takak niet?
k denk dat cultheld meet het principe bedoelt, maar het middenveld staat als een huis. Daar is niet echt nodig dat iemand een kans krijgt.quote:
Zo bedoelt ie het denk ik ook niet Zappel.quote:
We hebben in de spits ook VOH, Farfán en eventueel Vonlanthen. Takak heeft nooit een eerlijke kans gekregen en in de Vodafone cup was hij de uitblinker, nu bij RKC laat ie 't ook iedere week weer zien. Hij is in potentie beter dan de Jong, dus hij zou toch op z'n minst invalbeurten moeten krijgen dit seizoen.quote:Op maandag 20 december 2004 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat we voor de posities waar Takak kan spelen meerdere (en op dit moment beter en meer ervaren) spelers hebben. Dat geldt niet voor de spitspositie.
Daar ga je voor mij dus een spreekwoordelijke brug te ver. John de Jong heeft zich de laatste seizoenen echt bewezen op het middenveld, scoort makkelijk en speelt gedisciplineerd. Ik weet niet hoe oud Takak precies is, maar De Jong kan mi nog wel even mee.quote:Op maandag 20 december 2004 16:58 schreef cultheld het volgende:
Hij is in potentie beter dan de Jong, dus hij zou toch op z'n minst invalbeurten moeten krijgen dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |