Voor mijn part het Chrysler 361 motorblok. ( type aanduiding ) maar het heeft wat meer affiniteit dan een Liebherrquote:Op zondag 19 december 2004 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zuigt. Maar weet jij iets beters met 361?
Ik ga zometeen naar Brabant, kom ik nog altijd langs zolderquote:Op zondag 19 december 2004 12:11 schreef Catch22- het volgende:
ik ga zo naar assenEven kijken of er nog lui hun porsche of ferrari lostrekken
er is vrij rijden, dus dan is er vaak nog wel spectactel te zienquote:Op zondag 19 december 2004 12:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar Brabant, kom ik nog altijd langs zolder.
Bron: autoweekquote:De Golf V R32 zal volgens de geruchten komend najaar op de IAA in Frankfurt worden geïntroduceerd. Veel details over de auto zijn nog niet bekend. Het is in elk geval zeker dat de Golf het 4-Motion systeem krijgt, om de vele pk´s op het wegdek te krijgen.
De precieze hoeveelheid kracht van de nieuwe Golf R32 is nog onbekend. Maar wie bedenkt dat de nieuwe Golf GTI 200 pk levert en de vorige R32 240 pk uitspuugde, weet dat het in elk geval niet bepaald behelpen wordt in de nieuwe super-Golf.
quote:Om de Autovisie spionagefilm te bekijken heeft u een code nodig. Deze code staat op pag. 13 van Autovisie 26
Tik de code in dit venster en klik OK.
quote:Op zondag 19 december 2004 12:17 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gooit er maar een filmpje tegenaan
http://www.trofeofagioli.(...)_01/cameracarbig.zip
Performance figuresquote:Op zondag 19 december 2004 12:22 schreef Alfisti het volgende:
Alfa 155 V6ti he(DE dtm wagen)
even zwaaien naar Bojo, hij leest wel mee namelijk
dan is het een ITC wagenquote:Op zondag 19 december 2004 12:25 schreef D-Devil het volgende:
Maar in Martini uitvoering is het gewoonweg het vetst..
quote:Bo zegt:
ik ben een lurker
Bo zegt:
ik zal vanaf nu elke bouwwerktuig SC bannen
is dat niet wat overdreven?quote:Op zondag 19 december 2004 12:29 schreef Alfisti het volgende:
*fap*fap*fap* @alfa155
Jij volgt wel meer niet.quote:Op zondag 19 december 2004 12:45 schreef Bond het volgende:
[..]
Waar is die code voorWelke site?
Ik volg het ff niet namelijk
Rustig hequote:
Check mijn geopende topic over de nieuwe EVO IX in ptaquote:Op zondag 19 december 2004 12:45 schreef Bond het volgende:
[..]
Waar is die code voorWelke site?
Ik volg het ff niet namelijk
His loss...quote:Op zondag 19 december 2004 13:00 schreef ook_gek het volgende:
kut alexxx nu missen we BoJo
quote:Op zondag 19 december 2004 13:03 schreef LaCie het volgende:
Alsof die bojo veel toe te voegen had hier.
wat hij zegt, en stel jezelf eerst even voor voordat je je komt mengen met de die-hard SC-ersquote:
Neequote:Op zondag 19 december 2004 13:06 schreef LaCie het volgende:
[..]
Telt het dat ik een trouwe lurker ben?
trouwe lurker zijn is hetzelfde als een maagd die altijd naar de peep-show gaat.quote:Op zondag 19 december 2004 13:06 schreef LaCie het volgende:
[..]
Telt het dat ik een trouwe lurker ben?
quote:Op zondag 19 december 2004 13:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
trouwe lurker zijn is hetzelfde als een maagd die altijd naar de peep-show gaat.
Nog nooit het echte werk meegemaakt, en da's toch anders.
Hate to tell you told you so...quote:Op zondag 19 december 2004 13:11 schreef Ballebek het volgende:
Tijd voor een nieuwe auto hier...
Als je een eigen risico moet gaan betalen aan Peugeot voor een productiefout...
quote:Op zondag 19 december 2004 13:11 schreef Ballebek het volgende:
Tijd voor een nieuwe auto hier...
Als je een eigen risico moet gaan betalen aan Peugeot voor een productiefout...
Dan LAAT ik me verwennenquote:Op zondag 19 december 2004 13:20 schreef Tjabbo het volgende:
ik verwen mezelf trouwens ook als het niet bijna kerst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |