zo ik ben weer terug van eten. ( was uit eten )
Tipje voor jullie. Ga nooit in een eet CAFFE eten
![]()
En al helemaal niet als je de eigenaar je kent.
Hij heeft me dronken willen voeren. 6 baco,s in 2 uur tijd zonder probleem. M,n vader ook helemaal de weg kwijt
![]()
Laat ik langs de bar zie ik een meisje die ik elke dag in de bus zie. Kijkt ze me aan van he ik ken jou. Dus ik kijk een grietje aan die achter de bar staat. En ze zegt ah weer het zelfde? Dus ik zeg jep 5 bier 1 cola voor mij
![]()
En 1 water. En zet het maar op *naam van de eigenaar* z,n rekening. Zegt ze is goed jongen! ( mijn cola is gewoon een baco
![]()
) Maar goed dat meisje van de bus blijft me maar aankijken. Dus ik kijk haar en zo van WAT MOET JE NOU! kijkt ze de andere kant op
Dus ik zeg. Ja je kent me ergens van. En ja dat is van bus 23. En je hebt vrijdag naast me gezeten ja. Spannend was dat he
![]()
Zegt ze ja zie je wel ik wist het wel ik ben niet gek. Nee zeg ik maar wel dronken ( sta ik te wankelen ) Ja zegt ze maar jij bent dat erger. Dus ik zeg wel nee je hoort me toch een cola bestellen. Zegt ze tegen me van. En met wie ben jij hier dan? Dus ik zeg heel stoer. Oh met mijn ouders
![]()
Zegt ze oh leuk jo!
Best kansloos weer dit
Maar goed zo maak je nog wel eens wat mee. Ben benieuwd wat ze zegt als ze me tegen komt. Ik heb haar wel wat te drinken geven en dat laten zetten op de rekening van de eigenaar
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group