Hoe ging t met die Prelude?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:17 schreef MewBie het volgende:
* MewBie heeft vandaag z'n leipheid weer bewezenof eerlijkheid, tos maar hoe je het bekijkt
dát zal lekker ruikenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:01 schreef BoJo het volgende:
trekt me kat een hele stront streep hier in m'n kamer![]()
ik heb net met een halve rol keukenpapier d'r kont staan af te vegen maar er was niks meer.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah,gewoon vaste pep dusDan is het snelopgelost met een stukje wc papier en een spuitbus deodorant.... En ze hebben zo'n pokkehekel aan deodorant dat ze meteen weer iets afgeleerd hebben
oke je laat me alleen maar verder over me nek gaanquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
doe wat slagroom of boter op haar kont, maakt ze zichzelf grondig schoon
* Alexxxxx heeft helaas maar al te veel ervaring met een kat die poep aan de kont heeft hangen
* PeuRac het zich voorstelt en keihard in lachen uitbarstquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:27 schreef BazzoS het volgende:
hahaha en dan komt er zoveel druk op, dat die tampon er uit schiet, en dan zit je hele kamer onder
ik weet waar je woont en laat haar je hele gtv onderschijten nadat ik er op uit gefapt benquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:31 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zal eens een goede tip geven
laat hem eens een paar weekjes bij de lokale chinees logeren
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet waar je woont en laat haar je hele gtv onderschijten nadat ik er op uit gefapt ben![]()
onder mn voorband is ook goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:52 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti vind katten best leuk.....
het leukst vind ik ze onder mijn voorspoiler
En, gas bij gegeven?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:02 schreef PeuRac het volgende:
ik heb gisteren nog een zwarte kat voor de auto laten oversteken
Die man die ik reed zei dat ik gas moest geven, om de kat niet voor de auto langs te laten gaan, toen zei z'n vrouw 'rem maar, ik heb die kat al zo vaak voor me langs gehad, en ik zit ik nog'quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die man die ik reed zei dat ik gas moest geven, om de kat niet voor de auto langs te laten gaan, toen zei z'n vrouw 'rem maar, ik heb die kat al zo vaak voor me langs gehad, en ik zit ik nog'
Okee, alleen kan ik ze nooit vindenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank jeHelp je mee de sportwagen-als-SC-onderwerp-terreur te bestrijden door voertuigen die WEL leuk zijn te posten?
Ach ja soms ff, maar binnenkort zet ik mijn leven weer op ebayquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:03 schreef BazzoS het volgende:
Heeft iedereen ineens een leven gevonden ofzo?
Gewoon het nummr van de SC intypen in Google in combinatei met Liebherr, Caterpillar of MAN kom je vaak al een heel endquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef Bond het volgende:
[..]
Okee, alleen kan ik ze nooit vinden
[..]
Ach ja soms ff, maar binnenkort zet ik mijn leven weer op ebay![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef Bond het volgende:
[..]
Okee, alleen kan ik ze nooit vinden
quote:[..]
Ach ja soms ff, maar binnenkort zet ik mijn leven weer op ebay![]()
Word jij dan nooit eens moe van altijd maar weer die kuttige ferrari's, lambo's porsches bmws en zo waar heel PTA al vol mee staat? Type voorgekauwde volkskrantmening zeker?quote:
Nee ik lees geen krant, En die kuttige ferrari's, lambo's porsches en BMW's vind ik zeker meer indruk op mij maken dan een of ander bouwkraantje, daar heb ik gewoon niks mee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word jij dan nooit eens moe van altijd maar weer die kuttige ferrari's, lambo's porsches bmws en zo waar heel PTA al vol mee staat? Type voorgekauwde volkskrantmening zeker?
Ja we gaan de SC veranderenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word jij dan nooit eens moe van altijd maar weer die kuttige ferrari's, lambo's porsches bmws en zo waar heel PTA al vol mee staat? Type voorgekauwde volkskrantmening zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |