Kaartjes zijn ¤ 30,--, exclusief servicekosten uiteraard en e.e.a. begint donderdag 24 feburari om 20:00 uur.quote:Zeg je big beat, dan zeg je meteen The Chemical Brothers. Gabbers Tom Rowlands en Ed Simons stonden midden jaren negentig aan de wieg van deze stroming. Een ratjetoe van veel gesampled hak- en knipwerk, vet aangezette baslijnen en -natuurlijk- rammelende opgepitchte hip hopbeats bliezen een frisse wind door de dancescene. De Chemical Brothers' hit Block Rockin' Beats is de arsenalen ingegaan als dé big beat klassieker.
Na een adempauze van een paar jaar produceren de partners in crime met het nieuwe album Push the Button (release 24 januari) opnieuw een hoop decibellen. De single Galvanize met A Tribe Called Quest rapper Q-Tip (met de bijbehorende baanbrekende clowning clip) belooft al veel goeds! Dek je in tegen het muzikale en visuele live geweld van The Chemical Brothers.
Artiesten
The Chemical Brothers Voorprogramma: Support act nog niet bekend
Zie ook
http://www.thechemicalbrothers.com
Goedkoop is het inderdaad niet, maar ach, ik kan het me op dit moment veroorloven.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:17 schreef Summoner het volgende:
Ik vind 30 euro een beetje veel geld, maar ik verheug me wel erg op het nieuwe album! Ik hoop dat het een beetje in de lijn is van "Come With Us", met misschien wat meer big beat invloeden die naar de eerste twee platen verwijzen.
Vast wel, ik heb nog nooit een concert meegemaakt wat tot 12 uur heeft geduurd. Hou er wel rekening mee dat je na afloop nog wat tijd kwijt bent met jassen halen enzo...quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:36 schreef ProdigalSon het volgende:
Ik ga morgen kaartjes kopen!
Hopelijk zijn de Chemical Brothers voor middernacht klaar, want ik wil voor die tijd weer de trein terug hebben.
Moet toch wel lukken als ze om 20.00 beginnen?
Als je nou een leuke, vrijgezelle, blonde dame was geweest dan had ik je een lift aangeboden...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:57 schreef amornl87 het volgende:
tvp
nieuwe single is wel leuk
wel irritant dat je gelijk 18 euros kwijt bent aan een retourtje zoetermeer-amsterdam
* amornl87 weet nog niet of ie gaat
hehehehequote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou een leuke, vrijgezelle, blonde dame was geweest dan had ik je een lift aangeboden...![]()
thanxquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:09 schreef Junkie het volgende:
Druk op dat icoontje, [afbeelding]
en klik op ok, en je topic komt in je bookmark ding terecht die je hierboven vindt in de balk.
?quote:Op zondag 16 januari 2005 15:30 schreef Junkie het volgende:
ik kom er net achter in firefox en opera zie je het icoontje niet. Ofwel ik denk dat het IE only is.
Als 't maar dansbaar is, en op lowlands hebben we dat wel gedaan.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:33 schreef LostFormat het volgende:
Zit toevallig net hun nieuwe cd te luisteren. Vind hem knap tegenvallen.
Ik heb ze in Duitsland gezien de afgelopen zomer en dat was ook erg vet maar dat komt puur en alleen maar door de oude nummers. Vind heel die nieuwe cd vrij weinig aan, heb 'm net maar van m'n schijf geknikkerd.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:07 schreef Junkie het volgende:
[[url=http://img76.exs.cx/img76/6782/bookmark2aj.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
Als 't maar dansbaar is, en op lowlands hebben we dat wel gedaan.![]()
Het laatste gedeelte vond ik wel iets minder, maar was toen ook al doodop.
Zit hem nu ook net te luisteren, in het begin vond ik hem ook vrij weinig aan..quote:Op zondag 16 januari 2005 15:33 schreef LostFormat het volgende:
Zit toevallig net hun nieuwe cd te luisteren. Vind hem knap tegenvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |