Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je hiermee probeert te zeggen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je nu heel erg boos als ik zeg dat ik het niet leuk vind, mooi!, maar niet leuk.
O, de bifitopics zijn OOK niet leuk, daarom zeg ik het niet,
maar carry on,
Het is volgens mij geen geheim dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan bagger. En ik heb net zo'n hekel aan nachtbagger.quote:ik lurk nog steeds met grote interesse,
wat doe je met de nachtbagger?
Komt doordat je moslim bent, ik weet het zeker!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
Aha ga in protest Meki staat er niet bij
Bronquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Komt doordat je moslim bent, ik weet het zeker!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zeg Jogy, wat is er eigenlijk met dat goede woordje voor mij gebeurd?
Van de le_knightclub_soda weblog:quote:
"ik zal een goed woordje voor je doen, niet dat je het nodig hebt" zei die nog. Ik heb dus voor niets m'n ouders uit bed gebeld met de mededeling dat ik een vriend gemaakt had.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..], ik ben de enige die op je gestemd heeft
Je hebr er een vriendin bijquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
"ik zal een goed woordje voor je doen, niet dat je het nodig hebt" zei die nog. Ik heb dus voor niets m'n ouders uit bed gebeld met de mededeling dat ik een vriend gemaakt had.![]()
Ik mag van m'n ouders niet met vreemde vrouwen praten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebr er een vriendin bij
Is dat niet veel waard?
Jahdajadahjadha.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik mag van m'n ouders niet met vreemde vrouwen praten.
Even m'n ouders bellen, maar ik denk dat het niet mag. Als ik mod was geweest had ik deze offtopic slowchat weggehaald trouwens, maar ik heb er wel vertrouwen in dat HTT-Thalan dat volgende week gaat doen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahdajadahjadha.
Hoi, ik ben Yvonne,
neuken?
dan overrule ik hemquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Even m'n ouders bellen, maar ik denk dat het niet mag. Als ik mod was geweest had ik deze offtopic slowchat weggehaald trouwens, maar ik heb er wel vertrouwen in dat HTT-Thalan dat volgende week gaat doen.![]()
Als het op dit gebied aankomt wél, maar op andere vlakken moet je in mij natuurlijk je meerdere erkennen. Zo ben ik bijvoorbeeld een meester in stoepkrijten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Goedenavond, ik was even film kijken. Ik zie dat ik gelijk sta met C.
Maakt dit hem nu mijn aardsrivaal? [afbeelding]
Zal ik dan met je strijden om de 1e plek, op je eigen vakterrein? Pas op, mijn oom was schoorsteenveger in "Mary Poppins"quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als het op dit gebied aankomt wél, maar op andere vlakken moet je in mij natuurlijk je meerdere erkennen. Zo ben ik bijvoorbeeld een meester in stoepkrijten.
Ik drink alleen bier van Smirnoff of Bacardi, Telt dat ook?quote:Op zondag 19 december 2004 00:25 schreef yvonne het volgende:
Ow fuck!!!!
de belangrijkste crewvragen veregeten te stellen!!!
Houden jullie van bier, welk merk!!
EN, kunnen jullie luchtgitaar spelen?
Wheeeee! Ben jij dat echt bolle?quote:Op zondag 19 december 2004 00:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik drink alleen bier van Smirnoff of Bacardi, Telt dat ook?
En wat betreft de luchtgitaar:
[afbeelding]
Nee, dat is mijn alter ego.quote:Op zondag 19 december 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wheeeee! Ben jij dat echt bolle?
Beetje lullig om een foto van Dalord te gaan posten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |