Foto?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:06 schreef lady-wrb het volgende:
hij zit beter in elkaar dan die van luca.... die valt steeds om
En toen kwamen de 3 wijzen binnen en die riepen: heeeeeeeeee, Biertje?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Het laatste kunstwerk was de stal van René
Klopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:28 schreef Lois het volgende:
Trouwens als ik de tvp weghaal blijft het topic toch evengoed in je MAT staan?
Ik zag het anders meteenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:06 schreef lady-wrb het volgende:
hahahah ik zal het maar zeggen want jullie raden het denk ik toch nooit (ik destijds overigens ook niet hoor)
maar dit kunstwerk kreeg van luca de titel mee: onzichtbare kerstboom
"het onzichtbare kleiwerkje?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:15 schreef lady-wrb het volgende:
deze is byzonder:
een kleiwerkje van luca, gefotografeerd door de kunstenaar zelf
huh? waar is mijn foto gebleven?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:15 schreef lady-wrb het volgende:
deze is byzonder:
een kleiwerkje van luca, gefotografeerd door de kunstenaar zelf
Ik zat een keer met mijn nichtje te tekenen. Ze zit heel fanatiek te tekenen en zegt dat het een paard is. De volgende dag laat ik diezelfde tekening zien en vraagt ze: "Wat is da?"quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk zeg die nijntje plakkers!
de tekeningen zijn nogal abstract. t is goed dat er bijstaat wat het voorstelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:42 schreef melonovy het volgende:
Zo wat goed van Kylian, hij kan echt al goed tekenen overtrekken hoor!
Hopelijk heb jij meer succes dan wij, Zoë wou haar hand niet openen want het glibberde zo lekker heb hier toen maar de voetjes gedaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:58 schreef snoopy het volgende:
Ik heb net vingerverf gekocht want ik wil afdrukjes van Morris z'n handjes maken en dan in zijn verjaardagsfotoalbum plakken. Moet nog even bedenken hoe ik dat ga aanpakken
Dat is ook hartstikke duidelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Demi en Samara, mooie kunstwerken zeg!
Ik heb er hier eentje van Christan, het is een voetbalveld
[afbeelding]
Mooie kalender voor het nieuwe jaar?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:28 schreef m@x het volgende:
Ik ben naarstig op zoek naar iets wat ik samen met Kai voor oma's verjaardag kan maken. Schilderijen op doek en tekeningen heeft ze inmiddels genoeg. Nu wil ik eens wat anders maken maar de inspiratie ontbreekt een beetje.
Leuk idee!!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:33 schreef p_iglet het volgende:
Wit kopje of mok kopen, en dan kai zijn handjes insmeren met verf en hem het kopje vast laten pakken...
Geeft super leuk effect. En dan evt voetjes op het bordje..
Gisteren. Veels te laat dusquote:Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef bixister het volgende:
[offtopic]ah, leuk he! ik ben zo benieuwd naar 't resultaat! wanneer heb jij 'm besteld?[/ot]
ben ook benieuwd wat kai ervan gaat maken.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef Lishe het volgende:
Ik heb ze af, morgen gaat ze trakteren. Dan plaats ik ook wel een foto. En goede moed houden! Hoelang heb je nog?
Ze geeft ze zelfs tepels en een navel! Sta er echt versteld van af en toe!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef senesta het volgende:
Jemig Ireth, wat knap.
Ik ben met samara aan het oefenen om een poppentje te maken, maar we krijgen alle gezichtsdelen nog niet in haar hoofdvorm.
Suus heeft zelfs al armen, benen en voeten.
En dat is niet vanzelfsprekend hoor LB! Ik ben het met Macka eens, Jolie heeft iets bijzonder creatiefs, in de zin van: op een nieuwe, frisse manier naar dingen kijken, over zaken nadenken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:56 schreef Luchtbel het volgende:
Maar ze ziet overal van alles in
Fons herkent dingen in de krabbels die hij tekent.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Moonah het volgende:
Mááááááááááár!!!!!![]()
Wat knáp zeg!
Jeetje Suug! Storm is écht een snel ventje zeg! Ik heb het al zo vaak gezegd, maar elke keer ben ik weer verbaasd!![]()
Ge-wel-dig!
Dat zie ik mijn één maand jongere zoon nog écht niet doen. Hij verkeert nog in zijn abstracte periode.
PM, zeg me dat Simon dit ook nog niet kan!!!!!
Heb jij ff mazzel dat ik dit topic net pas ontdekquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Moonah het volgende:
Dat zie ik mijn één maand jongere zoon nog écht niet doen. Hij verkeert nog in zijn abstracte periode.
PM, zeg me dat Simon dit ook nog niet kan!!!!!
Ter illustratie.... Kon ze gisteren niet vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Moonah het volgende:
Hij verkeert nog in zijn abstracte periode.
Wat liefquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Stiemie het volgende:
en stickers (die steeds aan haar handjes bleven plakken en waar ze heel boos om werd) :
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:54 schreef pinquit het volgende:
PM, kijk eens heel goed naar de woorden 'bal' en vergelijk ze
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef bixister het volgende:
anna tekent sinds kort vooral gezichten, vrij gedetailleerd, inclusief wenkbrauwen en oren en haren enzo. en dan moet ik zeggen/nadoen hoe die persoon kijkt. en wat hij/zij mogelijkerwijze zou kunnen zeggen daarbij...![]()
En zie, zo'n drie weken later is zijn figuratieve periode aangebroken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Moonah het volgende:
De uitlegquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons tekent de laatste tijd alleen maar gekleurde ballen...
Vooral zijn uitleg erbij vind ik leuk.
[ afbeelding ]
Demi en Nika liggen/staan bij elkaar.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:58 schreef renzell het volgende:
Leuk, die familie van Demi! Geinig, al die popjes zo her en der verspreid door de ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |