Fons herkent dingen in de krabbels die hij tekent.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Moonah het volgende:
Mááááááááááár!!!!!![]()
Wat knáp zeg!
Jeetje Suug! Storm is écht een snel ventje zeg! Ik heb het al zo vaak gezegd, maar elke keer ben ik weer verbaasd!![]()
Ge-wel-dig!
Dat zie ik mijn één maand jongere zoon nog écht niet doen. Hij verkeert nog in zijn abstracte periode.
PM, zeg me dat Simon dit ook nog niet kan!!!!!
Heb jij ff mazzel dat ik dit topic net pas ontdekquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Moonah het volgende:
Dat zie ik mijn één maand jongere zoon nog écht niet doen. Hij verkeert nog in zijn abstracte periode.
PM, zeg me dat Simon dit ook nog niet kan!!!!!
Ter illustratie.... Kon ze gisteren niet vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Moonah het volgende:
Hij verkeert nog in zijn abstracte periode.
Wat liefquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Stiemie het volgende:
en stickers (die steeds aan haar handjes bleven plakken en waar ze heel boos om werd) :
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:54 schreef pinquit het volgende:
PM, kijk eens heel goed naar de woorden 'bal' en vergelijk ze
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef bixister het volgende:
anna tekent sinds kort vooral gezichten, vrij gedetailleerd, inclusief wenkbrauwen en oren en haren enzo. en dan moet ik zeggen/nadoen hoe die persoon kijkt. en wat hij/zij mogelijkerwijze zou kunnen zeggen daarbij...![]()
En zie, zo'n drie weken later is zijn figuratieve periode aangebroken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Moonah het volgende:
De uitlegquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons tekent de laatste tijd alleen maar gekleurde ballen...
Vooral zijn uitleg erbij vind ik leuk.
[ afbeelding ]
Demi en Nika liggen/staan bij elkaar.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:58 schreef renzell het volgende:
Leuk, die familie van Demi! Geinig, al die popjes zo her en der verspreid door de ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |