abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2004 @ 17:49:51 #101
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24085346
Helemaal niet...... ga jou niet in de grond lopen stampen.

En wederom word ik weer verkeerd begrepen.... refereer daarmee naar mezelf, als je 18 of ouders bent met een motorrijbewijs en een motor is het een leuk forum..... ben je jonger en heb je een scooter/brommer word je uitgekotst

Zo bedoelde ik het dus.

Enne..... ik jou op MSN willen Interesseert me nu werkelijk geen reet...... waar denk je die eer aan te verdienen om mij in jouw MSN te hebben?

Trouwens, dat topic stond niet voor niets in Onzin...

[ Bericht 1% gewijzigd door Rietvaerder op 19-12-2004 17:56:30 ]
pi_24085431
  zondag 19 december 2004 @ 17:57:40 #103
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24085495
Kom op hee, Youssef, als iedereen mij nou negeert word het weer gezellig, wel doen hè

pi_24085530
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Helemaal niet...... ga jou niet in de grond lopen stampen.

En wederom word ik weer verkeerd begrepen.... refereerdee daarmee naar mezelf, als je 18 of ouders bent met een motorrijbewijs en een motor is het een leuk forum..... ben je jonger en heb je een scooter/brommer word je uitgekotst

Zo bedoelde ik het dus.
ZO bedoelde jij het?? Jij noemde mij een puber met een Kreidler..
IK begrijp best wat jij bedoeld en ik weet ook hoe jij daar bekend stond/staat. Maar dat lag echt niet aan de mede-forumers dat ze jou zo buitensloten. Ik heb meerdere keren mn Kreidler daar geplaatst of wat topics geopend over mn Kreidler, maar geen enkele flame reactie.. (oke een aantal als grap bedoeld maar dat is niet meer dan logisch op een motor forum).

Of vindt jij het toeval dat je zowel daar als hier niet bepaald als een leuke user bekend staat? .
  zondag 19 december 2004 @ 18:01:36 #105
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24085576
Ja, puber met Kreidler.... ik was toen toch ook een puber (nog steeds misschien )

IIG was het niet beledigend bedoeld...
  zondag 19 december 2004 @ 18:03:50 #106
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24085606
Tja, zoals ik al zei, dingen van mij worden vaak verkeerd opgevat.... daar moet ik dan misschien aan gaan werken. Eerst 3x opnieuw lezen voordat ik een post neerzet ofzo

Misschien goed voornemen voor het nieuwe jaar?

Dus nogmaals..... wil niemand beledigen...
pi_24085618
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, puber met Kreidler.... ik was toen toch ook een puber (nog steeds misschien )

IIG was het niet beledigend bedoeld...
Dan ben je gewoon niet zo heel slim en weet je dingen verkeerd te verwoorden . Als jij niet snapt dat dat beledigend over komt (hoewel ik mij er niks van aantrek of course, maar het gaat erom hoe het overkomt) dan zit er bij jou een steekje los .
pi_24085627
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, zoals ik al zei, dingen van mij worden vaak verkeerd opgevat.... daar moet ik dan misschien aan gaan werken. Eerst 3x opnieuw lezen voordat ik een post neerzet ofzo

Misschien goed voornemen voor het nieuwe jaar?

Dus nogmaals..... wil niemand beledigen...
Oke
  zondag 19 december 2004 @ 18:05:53 #109
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24085660
Ok, misschien zit er dan idd wel een steekje los

Maar dom.... neh
pi_24085776
Dus denken jullie dat er nog meetings uit dit topic voortkomen in het nieuwe jaar? Zeg maar rond volgend half jaar ??
  zondag 19 december 2004 @ 18:12:43 #111
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24085825
Zonder mij natuurlijk, dan is het gezelliger
pi_24085902
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Youssef het volgende:
Dus denken jullie dat er nog meetings uit dit topic voortkomen in het nieuwe jaar? Zeg maar rond volgend half jaar ??
Als het even meezit heb ik zo rond juli/augustus 2005 me papiertje, dus count me in . Of ik moet een lift kunnen krijgen van een aardige fokker
pi_24085905
tvp
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 19 december 2004 @ 18:17:46 #114
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24085955
Hoi

Rijd je ook motor? Zo ja, wat heb je? En hoeveel km per jaar?

zondag 19 december 2004 @ 18:18:37 #115
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24085975
quote:
Natuurlijk, en dan zeker zonder gezeik
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 19 december 2004 @ 18:18:37 #116
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24085977
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:15 schreef Sport_Life het volgende:
Of ik moet een lift kunnen krijgen van een aardige fokker
Ik ben de aardigheid zelf

Met mn nieuwe schokdemper achter moet het geen probleem zijn
pi_24086043
quote:

Er komt zelfs een motorvakantie
  zondag 19 december 2004 @ 18:22:16 #118
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24086067
Ga jij die nu regelen Didiot? Of mag ik het nog doen?

Of zullen we t samen doen? Of ga je me nu negeren?
  zondag 19 december 2004 @ 18:24:29 #119
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24086126
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:21 schreef Didiot het volgende:

[..]

Er komt zelfs een motorvakantie
echt wel is er al iets bekend over de route ?
Let's race
Buienradar
pi_24086435
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:24 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

echt wel is er al iets bekend over de route ?
Ik moet nog eens even rondkijken welke passen we gaan doen, en dan de aanrijroute's bepalen.
Ik zal ook wel meerdere varianten maken

* Didiot gelijk eens even aan de slag gaat
pi_24086530
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:15 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Als het even meezit heb ik zo rond juli/augustus 2005 me papiertje, dus count me in . Of ik moet een lift kunnen krijgen van een aardige fokker
Jezus wat lang nog Waarom dan? Ben je al begonnen?

pi_24086576
Hoe ging het trouwens met de andere meeting Riet? Het ging over de Maasvlakte ofzo, maar die ken ik helemaal niet. Alleen hield je vanwege de 25kW de rest 'een beetje op' *. Zitten jullie dan gewoon vol te knallen en te racen? Niet per se vol, maar wel boven de toegestane snelheid?

Dan moet iemand zeker de weg wel goed kennen ?

* edit: Op de rechte stukken bedoel ik dan he
  zondag 19 december 2004 @ 18:53:26 #123
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24086780
Uh, ik hield niemand op want de rest reed gewoon vooruit, we hadden niet echt een route die we gingen rijden.

Tja, ging op dat stuk wel effe volgas ja, maar dat kan daar ook Je mag er 100 trouwens.

Hee Didiot, ben benieuwd hoelang je het volhoudt met mij te negeren, al eens aan gedacht terug naar de basisschool te gaan?

Denk dat je wel iemand kan gebruiken die er al eens geweest is, en dus alle mooie plekjes weet, maar goed, als jij het in je eentje wilt regelen....... veel succes
pi_24086923
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

Jezus wat lang nog Waarom dan? Ben je al begonnen?

Ik heb geen geld . IK ben allang blij als ik de komende wintersport vakantie genoeg centjes heb om uit te gaan .

Als ik na de wintersportvakantie veel ga werken en niet elke maand ga rotsklimmen dan heb ik ergens in juli/augustus net genoeg geld voor een rijbewijs + goedkope motor .
  zondag 19 december 2004 @ 19:04:43 #125
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24087019
Dan is het seizoen alweer bijna over
pi_24087121
Ja ach ik heb meer hobby's dan alleen motoren . Kan helaas niet alles hebben, zou wel mooi zijn .

Ik denk altijd maar, motor rijden is ook gaaf als je 30/40 bent, klimmen/snowboarden wordt dan al een stuk lastiger . (vrouw, kids die aandacht willen, etc).
  zondag 19 december 2004 @ 19:14:39 #127
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24087222
Daar kies je natuurlijk zelf voor heh
pi_24087734
Zijn er trouwens nog voorkeuren voor passen of heb ik de volledige vrijheid?
  zondag 19 december 2004 @ 19:47:22 #129
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24087746
Gotthardpass Stelviopass Simplon-Pass Grimselpass
  zondag 19 december 2004 @ 19:57:21 #130
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24087903
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:46 schreef Didiot het volgende:
Zijn er trouwens nog voorkeuren voor passen of heb ik de volledige vrijheid?
Ik denk dat er genoeg vertrouwen in jou is om dat tot een goed einde te brengen
Let's race
Buienradar
  zondag 19 december 2004 @ 19:58:45 #131
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24087926
Dus het recht om het te organiseren word mij gewoon uit handen genomen ondanks dat alle routes altijd goed waren

Omdat PatM mij nu negeert mag ik de vakantie niet meer regelen Vet
pi_24087980
Riet, ik heb nieuws voor je... het is al besloten dat jij helemaal geen invloed op het geheel hebt. Dit om te voorkomen dat we weer hetzelfde krijgen als de minivakantie in Duitsland die jij zou regelen

We willen graag een motorvakantie die wel doorgaat...
  zondag 19 december 2004 @ 20:04:16 #133
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24088026
Succes
pi_24088080
Wie zijn 'we' en wat gaan 'ze' doen? Iets van een motorvakantie? Gaan jullie een paar dagen weg ofzo? .
pi_24088205
Ik heb trouwens het idee gevat voor de route in grove lijnen:

Duitsland -> Zwitersland -> Oostenrijk -> Duitsland waarbij Duitsland alleen als passageland gebruikt wordt met op de heenweg een overnachting en terugweg een overnachting
pi_24088301
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:06 schreef Youssef het volgende:
Wie zijn 'we' en wat gaan 'ze' doen? Iets van een motorvakantie? Gaan jullie een paar dagen weg ofzo? .
Motorvakantie in juli (de voorlopige planning in exacte dagen: 16 juli tot 24 juli (als ik het goed heb)).

En wie? Iig (zover mij bekend):

- Mercy_Symbol
- Raus
- RB
- Ondeugend
- ZX9R
- Patrick281
- Didiot

Extra aanwas is altijd welkom (tenminste, als het klikt natuurlijk tijdens andere meets, is wel zo wenselijk als je tig dagen met elkaar op pad gaat )
  zondag 19 december 2004 @ 20:19:20 #137
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24088318
Ik ga ook mee hoor
pi_24088361
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ook mee hoor

Ik zou ook wel meewillen, maar de kans dat ik mee kan is door verschillende factoren best klein. Iig leuk plan!
  zondag 19 december 2004 @ 20:22:50 #139
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24088377
Jep, is erg gaaf rijden
pi_24088469
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:21 schreef Youssef het volgende:

[..]

idd

Gezien de samenstelling van de groep, de kruissnelheid waarmee we van plan zijn Duitsland door te gaan en het type rijden denk ik dat het voor Rietvaerder onverstandig is om mee te gaan.
Bovendien vraag ik me uberhaupt af of het wel wenselijk is dat Rietvaerder meegaat
pi_24088547
Eerste opzet van de route is als volgt:

Bij Venlo de grens over naar Zwitersland, in Zwitersland de Grimselpas, dan naar St Gotthardpas, vervolgens naar Oostenrijk en dan naar Gross Klockner. Vervolgens weer richting Duitsland en Venlo . Ik zal nog andere passen opzoeken op deze globale route. Hou rekening met ongeveer 3000 km rijden in totaal.
  zondag 19 december 2004 @ 20:36:54 #142
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24088643
Ik ga gewoon mee, wat wou je doen, mij verbieden mee te gaan ?

Goed idee hee PatM.... het afspreekpunt naar iedereen toe mailen zodat ik niet mee kan

Je hoeft voor mij niet te beslissen of het verstandig is of niet hoor, denk dat ik zelf het beste kan bepalen, ik wil mee en ga mee Dus zet me maar in het lijstje
  zondag 19 december 2004 @ 20:43:13 #143
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24088769
Zo, ben goed bezig geweest. Heb nu ook gaas in de voorkappen zitten en dus oo kde achterkappen. Voor is een aardig kut karwij, ben er lang mee bezig geweest. Zelfs met 3 man op een gegeven moment

Ziet er wel blits uit dus meer dan prima allemaal

Ik zie dat er ook weer heel veel gejankt is vandaag en kan niet meer concluderen dan dat ik er totaal moe van word. Vraag me serieus af wie er over een paar maanden nog wel zin heeft om op vakantie te gaan. Lijkt me leuk om met zijn alle 4 dagen lekker te zeiken op elkaar en toffer te doen dan we zijn
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24088776
Uhm, ik denk niet dat het alleen aan jou te bepalen is of je meegaat of niet
Ik denk meer dat het ligt aan of wij jou mee willen hebben of niet...
pi_24088840
Bovendien is het toch inmiddels al een forum overstijgende vakantie
Aangezien degene die meegaan elkaar IRL aardig kennen, zou je beter kunnen zeggen dat er een vriendengroep met elkaar op vakantie gaat.

En vanuit dit perspectief is het eigenlijk simpelweg uitgesloten dat Rietvaerder meegaat/kan/mag
pi_24088862
En dan nog wat, gezien het huidige klimaat hier denk ik eerder dat het een motorvakantie ook van ex-Fok!'ers wordt
  zondag 19 december 2004 @ 21:11:17 #147
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24089383
Ok, en dan verbiedt je mij mee te gaan, en dan? Wat wou je doen dan.... mij opsluiten thuis

Serieus.... t zit wel goed in je hè, jij hebt net zoveel te zeggen als ik...... alsof jij ineens over mijn keuze's bepaalt

Wat een ontzettende lul ben je ook eigenlijk hè, ongelovelijk, zullen we eens kijken of je in het echt ook zo'n grote bek heb? Moet je eens recht in mn gezicht zeggen dit... als ik in de zomer op de vezamelplaats aanwezig ben
pi_24089467
Wat ik net in m'n mail vind:
quote:
Nu moet je nokken PatM....... alsof het door mij kwam dat dat weekendje
Ring niet doorging. Er was namelijk geen respons van jullie kant,
niemand gaf duidelijk een bevestiging dat hij of zij mee ging. De week
daarna ging ik op vakantie naar Italie en ik heb aan Ralf gevraagd of
hij het hotel kon opbellen ivm de taal, dit wou hij niet omdat ik het
zou regelen. Wat moet ik dan nog verder doen.... beetje aan de late kant
ook allemaal hè.

Enne, verder, overdrijf je heel erg.... wat ik jou persoonlijk heb
misdaan is mij nog steeds een raadsel, maar goed, het zal allemaal wel.
Wel een beetje jammer allemaal.

Gr,
Riet

PS: Als je mij nu ook via mail gaat negeren ben je wel heeeeeeeeeel
zielig bezig, wees een man en kom de feiten gewoon onder ogen
Riet, je hebt nu echt definitief voor me afgedaan...
Waarom? Omdat je nu echt complete onzin loopt uit te kramen... respons was er genoeg, animo was er vollop. Net zoals de teleurstelling er vollop was dat je niets geregeld had.
En wat de taal betreft? Ik heb Ralf z'n kant gehoord...

Riet, je bent echt een goos met een bord voor je kop van 10 meter dik gewapend beton en heel erg breed en hoog. Uit bovenstaande blijkt maar weer eens temeer dat de enige waarheid in jouw ogen jouw waarheid is. En die is nergens in bij te stellen gezien jouw zeer kortzichtige en nauwe tunnelvisie.

Meer woorden dan bovenstaande ga ik nu echt niet meer vuil maken. Wat mij betreft ben je vanaf heden gewoon niets anders dan lucht... Ik heb al een aantal keren de hoop gehad dat je je anders op zou gaan stellen, je blik zou verwijden etc. Maar helaas kan ik niet anders concluderen dat je gewoon echt een el eikelo extremo bent. Een kneusje die op internet alles doet en regelt en een grote bek heeft en in werkelijkheid gewoon helemaal niets klaart...

Wat mij betreft einidigt ook mijn Fok periode hier. Ik heb het gewoon helemaal gehad met het geouwehoer dat bovenstaande klote user telkens als een parasiet blijft terugkomen en blijft posten.

Met een aantal mensen hou ik contact en zullen we zeker nog veel toerritten maken en vakantie vieren, maar de koek is wat Fok! MC aangaat gewoon helemaal op. Ik had gehoopt op een gezellige groep motorrijders en liefhebbers (en grotendeels is dat aardig gelukt), maar dankzij 1 kloothommel wordt mijn inziens de heleboel gewoon verziekt hier binnen de SC topics, waarbij de broodnodige nieuwe aanwas simpelweg wegblijft, dit terwijl er meer dan genoeg motorrijdende Fok!'ers zijn.

Toen Rietvaerder eindelijk eens z'n conclussies had getrokken en niet meer postte was het gelijk een stuk gemoedelijker en relaxter (en gingen de topics ook eens niet zo snel ). Maar meneer vond het toch maar weer nodig om mee te gaan posten... in eerste instantie nog niet zo erg, maar afgelopen paar topics is er niets anders dan rellen en geouwehoer. Ben dit nu gewoon meer dan spuugzat...

Adios
  zondag 19 december 2004 @ 21:15:46 #149
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24089482
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:43 schreef Makster het volgende:
Zo, ben goed bezig geweest. Heb nu ook gaas in de voorkappen zitten en dus oo kde achterkappen. Voor is een aardig kut karwij, ben er lang mee bezig geweest. Zelfs met 3 man op een gegeven moment

Ziet er wel blits uit dus meer dan prima allemaal

Ik zie dat er ook weer heel veel gejankt is vandaag en kan niet meer concluderen dan dat ik er totaal moe van word. Vraag me serieus af wie er over een paar maanden nog wel zin heeft om op vakantie te gaan. Lijkt me leuk om met zijn alle 4 dagen lekker te zeiken op elkaar en toffer te doen dan we zijn
En dan natuurlijk de vraag die niet te vermijden is:

PICS!

Of ik kom natuurlijk een keer kijken, altijd beter dan op de foto Met 3 man? Had je mij wel kunnen bellen, ik had toch niks te doen
  zondag 19 december 2004 @ 21:21:41 #150
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24089594
quote:
Op zondag 19 december 2004 21:15 schreef Didiot het volgende:
Huillie.....

Het is al zolang geleden dat ik niet eens meer weet hoe het PRECIES gegaan is, maar wat ik wel weet is dat ik het eind juli aangeboden had, omdat ik toen terugkwam van de Ring, dat gewoon tof daar. Toen was er dus niet echt veel respons en een week voordat ik naar Italie ging begon iedereen ineens te miepen dat ze wel wouden.....

Prima, dan konden we het na mijn weekje Italie doen. Gezien ik geen Duits spreek heb ik Ralf gevraagd even te bellen met een hotel ivm ruimte, was in eerste instantie teveel gevraagd geloof ik omdat IK het zou regelen, ja uhh, dat gaat moeilijk als je in Italie zit

Zo ging het...

Maare, veel succes met regelen hoor, en nogmaals, diagnoses over users op Fok! zijn niet noodzakelijk, behalve als je natuurlijk niets meer weet te zeggen en iemand wilt pakken

En je valt weer in herhalingen...

Edit:
quote:
Fok! definitief niet meer
Moet ik me nu schuldig gaan voelen ofzo.... dat door mijn toedoen een ''harde kerner'' weg is....

Stel je niet aan man en verman je... hoelang houd je het vol, een dag? 2 dagen?

Give me a break....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')