Wat ik net in m'n mail vind:
quote:
Nu moet je nokken PatM....... alsof het door mij kwam dat dat weekendje
Ring niet doorging. Er was namelijk geen respons van jullie kant,
niemand gaf duidelijk een bevestiging dat hij of zij mee ging. De week
daarna ging ik op vakantie naar Italie en ik heb aan Ralf gevraagd of
hij het hotel kon opbellen ivm de taal, dit wou hij niet omdat ik het
zou regelen. Wat moet ik dan nog verder doen.... beetje aan de late kant
ook allemaal hè.
Enne, verder, overdrijf je heel erg.... wat ik jou persoonlijk heb
misdaan is mij nog steeds een raadsel, maar goed, het zal allemaal wel.
Wel een beetje jammer allemaal.
Gr,
Riet
PS: Als je mij nu ook via mail gaat negeren ben je wel heeeeeeeeeel
zielig bezig, wees een man en kom de feiten gewoon onder ogen
Riet, je hebt nu echt definitief voor me afgedaan...
Waarom? Omdat je nu echt complete onzin loopt uit te kramen... respons was er genoeg, animo was er vollop. Net zoals de teleurstelling er vollop was dat je niets geregeld had.
En wat de taal betreft? Ik heb Ralf z'n kant gehoord...
Riet, je bent echt een goos met een bord voor je kop van 10 meter dik gewapend beton en heel erg breed en hoog. Uit bovenstaande blijkt maar weer eens temeer dat de enige waarheid in jouw ogen jouw waarheid is. En die is nergens in bij te stellen gezien jouw zeer kortzichtige en nauwe tunnelvisie.
Meer woorden dan bovenstaande ga ik nu echt niet meer vuil maken. Wat mij betreft ben je vanaf heden gewoon niets anders dan lucht... Ik heb al een aantal keren de hoop gehad dat je je anders op zou gaan stellen, je blik zou verwijden etc. Maar helaas kan ik niet anders concluderen dat je gewoon echt een el eikelo extremo bent. Een kneusje die op internet alles doet en regelt en een grote bek heeft en in werkelijkheid gewoon helemaal niets klaart...
Wat mij betreft einidigt ook mijn Fok periode hier. Ik heb het gewoon helemaal gehad met het geouwehoer dat bovenstaande klote user telkens als een parasiet blijft terugkomen en blijft posten.
Met een aantal mensen hou ik contact en zullen we zeker nog veel toerritten maken en vakantie vieren, maar de koek is wat Fok! MC aangaat gewoon helemaal op. Ik had gehoopt op een gezellige groep motorrijders en liefhebbers (en grotendeels is dat aardig gelukt), maar dankzij 1 kloothommel wordt mijn inziens de heleboel gewoon verziekt hier binnen de SC topics, waarbij de broodnodige nieuwe aanwas simpelweg wegblijft, dit terwijl er meer dan genoeg motorrijdende Fok!'ers zijn.
Toen Rietvaerder eindelijk eens z'n conclussies had getrokken en niet meer postte was het gelijk een stuk gemoedelijker en relaxter (en gingen de topics ook eens niet zo snel
![]()
). Maar meneer vond het toch maar weer nodig om mee te gaan posten... in eerste instantie nog niet zo erg, maar afgelopen paar topics is er niets anders dan rellen en geouwehoer. Ben dit nu gewoon meer dan spuugzat...
Adios