In Wageningen is dat toch?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:05 schreef drelletje het volgende:
[..]
Maarja de hoop dat iets leuk gaat worden zal het wel zijn.
Ik ga ook nog eens de studie Bodem Water en Atmosfeer doen. Dus kan in principe dan ook nog meteoroloog worden ookMaarja dat zie ik nog wel.
Ja dat weten we nu wel dat het in dat noordelijke vriesvak koud is.quote:
Waarom ga je niet in Utrecht Meteorologie doen? Die staat dacht ik hoger aangeschreven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:05 schreef drelletje het volgende:
Maarja de hoop dat iets leuk gaat worden zal het wel zijn.
Ik ga ook nog eens de studie Bodem Water en Atmosfeer doen. Dus kan in principe dan ook nog meteoroloog worden ookMaarja dat zie ik nog wel.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:06 schreef Omaha het volgende:.
Winters in Nederland bestaan niet meer
2002 dan maar het is nu al bijna 3 jaar niets wat betreft stormen. Die zomerstormen waren naar mijn weten slechts stormachtig, windkracht 8 dus. Als het dicht tegen de windkracht 11 aan gaat zitten dan valt er weer met mij te praten over een storm, maar komt alsjeblieft niet aan met die briesjes van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:13 schreef 61neorej het volgende:
na 2001 ook nog wel wat stormen tog
oktober 2002 zware storm
dit jaar nog in de winter 2 flinke stormen
2 zomerstormen
Amersfoort en soms Delft.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:35 schreef 61neorej het volgende:
Jah je woont in het noorden toch?
Zuiden was die zomerstorm beter
In zeeland stond toch wel windkracht 9 even
Wat een treurig jaaroverzichtquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
17 juli van dit jaar is de enige keer dat ik nog echt enthousiast ben geweest over het weer van de afgelopen 2 jaar.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ziet dat van jou er beter uit dan?
Ja dat zou kunnen. Zeeland lag er aardig bij toen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:50 schreef 61neorej het volgende:
Moet ik wel zeggen dat die zomerstorm voor mij waarschijnlijk zwaarder leek
Omdat ik toen in Zeeland was aan de kust en normaal ben ik meestal gewoon in Gouda met stormen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:58 schreef Againzender het volgende:
En met die zomerstorm was ik op vakantie. Werd ik in mijn tent wakker gesms't door een weeralarm....
Ja, lig je lekker in de Provence met prachtig weer, kom je er achter dat het in Nederland baggerweer isquote:
Sneeuw alleen maakt niets wit, behalve als het uit een spuitbus komt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:30 schreef Poerkie het volgende:
Ik verwacht zondag zeker sneeuw, ben alleen nog niet helemaal zeker over morgenavond. Hopen op het beste maar
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Sneeuw alleen maakt niets wit, behalve als het uit een spuitbus komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |