Flappyquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:08 schreef Bioman_1 het volgende:
2e kerstdag: Konijn (met witlof en aardappelen)
Tsja, eerste kerstdag lekker burgerlijk gourmetten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, vertel.
Wat ga je eten dan.
Vind je het niet wat anders?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:27 schreef Stuart het volgende:
Een soortgelijk topic was er trouwens al: Eten en drinken tijdens de Feestdagen !![]()
riiiiiiight......!quote:Op maandag 20 december 2004 15:19 schreef VEGAN het volgende:
FUCK KERSTMIS VREET FESTIJN
Allen, die zich het onherkenbaar toebereide lijk laten smaken,
moesten maar eens het dagelijkse bloedbad in het
slachthuis meemaken.
Wagner
Mijn hemel ! Hoeveel uren van marteling moet een dier
doormaken voor die paar minuten dat de tong van een mens
er plezier van heeft.
Jean Paul
Waarom vraagt u mij, waarom ik op een behoorlijke wijze eet ?
Als ik mij tegoed deed aan de geblakerde lijken van dieren,
zou er eerder aanleiding zijn, mij te vragen, waarom ik dat deed !
Bernard Shaw
Mag ik je aanraden de ossenhaas heel te braden, en pas aan tafel te snijden?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:44 schreef chantaldominique het volgende::
ossenhaas met cranberry saus,
Idd ziekelijk ja... ik denk dat ik er nog 2 amuses bij gooi...quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:47 schreef thedude0 het volgende:
macaroni of iets dergelijks. ziekelijk wat sommige mensen hier naar binnen werken alleen omdat het kerst is.
Kerstavond, met vriendje-lief, thuis dus.quote:Op maandag 27 november 2006 10:41 schreef Raissa het volgende:
Waarschijnlijk gaan we in ieder geval 1 dag fonduen.. Of we bij de schoonouders gaan eten is nog niet helemaal duidelijk.. Bij mijn ouders weet ik ook nog niet
Ik vier kerst bij Posquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:28 schreef pos het volgende:
kerstavond komen er vrienden en eten we allerlei tapas.
eerste kerstdag hebben we net als vorig jaar de residential suite in een hotel
aan de amstel gehuurd, mn man werkt daar dus dat kost bijna niks, en gaan
we uit eten in een spaans restaurant in de warmoesstraat.
2de kerstdag (aangezien we pas in de middag thuis zijn) bestellen we surinaams
en komen er familie en vrienden eten.
En het wordt elk jaar ziekelijker, met kerst moeten er zo veel mogelijk vetgemeste dieren naar binnen worden gepropt, lekker hypocriet hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:47 schreef thedude0 het volgende:
ziekelijk wat sommige mensen hier naar binnen werken alleen omdat het kerst is.
Dank je, ik ben trouwens niet hypocriet maar eet gedurende het hele jaar zoveel mogelijk vetgemeste dieren.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En het wordt elk jaar ziekelijker, met kerst moeten er zo veel mogelijk vetgemeste dieren naar binnen worden gepropt, lekker hypocriet hoor
Eet smakelijk Vivi...![]()
Toch hoop ik dat je je een beetje schaamt als je jezelf weer hebt vetgemest...quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dank je, ik ben trouwens niet hypocriet maar eet gedurende het hele jaar zoveel mogelijk vetgemeste dieren.
zouden die mensen die ons hypocriet noemen, ook niet op schoenen lopenen geen tas bezitten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Hier gourmetten ze altijd. Ik niet dan.
Ik heb de rest van dit topic niet gelezen, mis ik iets?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:27 schreef zagreb het volgende:
[..]
zouden die mensen die ons hypocriet noemen, ook niet op schoenen lopenen geen tas bezitten?
en zouden ze papieren draagzakken kopen van Appie Heijn?
en m.b.t. houten vloeren? en auto's (milieu)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |