quote:Op zondag 9 januari 2005 13:53 schreef Doc het volgende:
As one charitable observer - the Telecommunications Minister, and Roma supporter, Maurizio Gasparri - put it, Di Canio's excitement clearly got the better of him.
"Poor lad," said the minister. "Like all Lazio supporters, he is just not used to winning."
Hij is een Ultraquote:Op zondag 9 januari 2005 23:12 schreef BramK het volgende:
Di Canio is al even achterlijk als zijn ultra's ...![]()
vi.nlquote:Ik was een jaar of elf toen mijn broer Giuliano me in elkaar sloeg omdat ik zijn fiets aan een handelaar had doorverkocht. Maar een week later nam ik revanche. Ik pakte een grote vork uit de keuken en prikte deze met twee handen keihard tussen de schouderbladen. Hij zat met zijn rug naar me toe en schreeuwde het uit. Zijn ogen openden zich zo wijd dat ik dacht dat ze uit zijn kassen zouden springen. Hij begon kriskras door de flat te waggelen, verwoede pogingen ondernemend die vork uit zijn rug te verwijderen. Hij was blind van woede maar ik lachte me kapot. Omdat het er zo belachelijk uitzag. De anekdote uit zijn biografie zegt veel over het karakter van deze in de Romeinse straten opgegroeide rasvoetballer. Als lid van de harde kern van Lazio Roma raakte hij regelmatig betrokken bij vechtpartijen, en hij schroomt niet om zijn bewondering voor de rechtse ideologie van de Italiaanse dictator Mussolini uit te spreken. Zijn carrière staat bol van incidenten. Vecht- en scheldpartijen met trainers zoals Giovanni Trappatoni, Fabio Capello, Ron Atkinson, Rangers-speler Ian Ferguson en scheidsrechter Paul Alcock gaven zijn leven soms beslissende wendingen. Zijn voetbalkwaliteiten zorgden echter altijd voor redding. Hoewel hij nooit van Wiel Coerver heeft gehoord, is er geen aanvaller die het kappen en draaien zo tot kunst heeft verheven als Di Canio. Bovendien is hij afgelopen seizoen verantwoordelijk voor waarschijnlijk de meest sportieve actie aller tijden. Nadat Everton-keeper Paul Gerrard zijn knie verdraaide weigerde hij de bal in een leeg doel te koppen. Hij ving de voorzet op in zijn handen, en drong bij de scheidsrechter aan op een blessurebehandeling van de keeper. Hoe een bandiet veranderde in een engel.
Ik zie het nu pas, goeie keuze van Dylan Dog.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ze doen Haasje Over op jouw logo, Vaduz. Past bij je avatar.
Hoe zit dat?quote:Op maandag 10 januari 2005 16:04 schreef Dylan Dog het volgende:
en dat je een team kiest om mee te spelen...
Vanaf de 21e speelronde komen er duels tussen de toto deelnemers. Stel jij kiest Brescia en ik ben Chievo. Als de wedstrijd Brescia - Chievo op het programma staat dan is er tussen ons een duel. Degene met de meeste goede toto's wint de battle. Het kan dus bijvoorbeeld 7-5 worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |