quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:44 schreef Githa het volgende:Xanthe wat ben jij al lekker vroeg begonnen aan de was/strijk klus....
Ik heb al vaak de verleiding gevoeld maar ben zo bang dat ik straks tijdens mijn verlof helemaal niks meer te doen heb dat ik het allemaal voor dan heb laten liggen.
Onzin natuurlijk want al die spullen heb je ook in hooguit 3 dagen klaar...en dan he
babykleertjes was bedrijfje opzetten
Ik ben juist bang dat ik de boel niet af heb als de kleine komt.
Het gevoel van stel je voor dat ie eerder komt.... Dan moet Jeroen zeker alles nog snel gaan wassen.
Zeker met de drukte van de komende weken (feestdagen en het bijkomen ervan) dan zit je zo alweer in week 35.
Daar komt bij dat we halverwege januari iemand van de kraamzorg over de vloer krijgen die hier in de periode komt dat de kleine er is.
Die kan naast het kennismaken ook meteen even laten zien hoe het bedje opgemaakt moet worden.
Kleerstjes strijken vond ik best leuk om te doen , maar de grotere dingen bah bah... hahaha...
Zeker omdat mijn strijkbout niet de beste meer is , maar goed we doen alles in ettapes en ik hoop dat de was die ik nu gedraaid heb dan deze week in de kast terug ligt.
Ik heb ook lang niet alle kleertjes gewassen , de grotere maten hangen nog ongewassen in de kast (alleen 50/56 is gewassen).
De eerste kleertjes gaan voor de kerst snel in onze hangkast om te voorkomen dat schoonmoeder of nichtje deze al zien als ze met hun nieuwsgierige neuzen gaan lopen gluren in de kinderkamer...