abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2004 @ 10:20:43 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24133539
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:07 schreef heavenswoman het volgende:

[..]

Ahhhh [smeekmodus aan:] Dan kan je het hier toch ook wel vertellen [smeekmodus uit]

Sorry, hier lezen bekenden mee.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 22 december 2004 @ 10:22:03 #102
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24133554
dan wachten we nog 131? dagen af hoor.... blijft het lekker spannend
  woensdag 22 december 2004 @ 10:25:27 #103
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24133601
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:07 schreef Jdee het volgende:
oh ja, was Martineke, excusez! (die mag ook langskomen, hoor, kan ze Githa van me afduwen, want zo kan ik niet bij mn kamillethee)
kamillethee ik ben helemaal into the thee laatste tijd

uhmm qua trappen was ik ja, alleen vergeten jullie er nog ff 3 8 trappen dus en dan heb ik er nog niet bij verteld dat het er vanuit de garage waar de auto staat 10 zijn maar verder woon ik best lekker
  woensdag 22 december 2004 @ 10:53:44 #104
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24134175
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:22 schreef heavenswoman het volgende:
dan wachten we nog 131? dagen af hoor.... blijft het lekker spannend
En dan komt er een goktopic
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24136060
Goeie middag!

Ben de afgelopen dagen lekker druk geweest met de baby spulletjes.
Wassen , drogen , strijken (en dat voor iemand die normaal nooit strijkt hahaha).
Jeroen is jaloers dat ik wel voor de baby strijk maar niet voor hem .

Ik zag een hele mooie echo voorbij komen , duidelijk hoor!
  woensdag 22 december 2004 @ 12:56:57 #106
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24136717
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:22 schreef Xanthe het volgende:
Goeie middag!

... strijken (en dat voor iemand die normaal nooit strijkt hahaha).
dat herken ik heb ook alles staan strijken hier, terwijl ik nooooooooooooooit strijk
pi_24136758
ik heb pas een strijkplank gekocht toen ik hoogzwanger was
pi_24137043
wie in Noord Holland kan mij voordoen hoe ik moet strijken???
heb een enorme stapel liggen wat gestreken moet worden.

Verder wil ik ff inhaken op het 'lelijke babietjes' gebeuren.
Ja, het klinkt hard, dus je zegt het niet. Maar je denkt het vaak genoeg.
En ouders zijn blind voor de schoonheid van hun kind.
Maar kom op... sommige kinderen zijn echt lelijk.
1 van mijn neefjes was echt een gedrocht om te zien... Quasimodo was er niets bij.
En nu... nu is hij bijna 17 en hmmm, als ik van jongere mannen had gehouden dan was hij wel in de smaak gevallen!

Moraal van het verhaal... weet ik niet meer!
pi_24137091
Een troost: meestal neem je je eigen kind als norm.
  woensdag 22 december 2004 @ 13:42:41 #110
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24137215
over thee gesproken: ik moet hoognodig weer eens een kopje achterovermikken. en dan naar buiten, fietsen. voor zover ik kom. TIEN trappen?! ieks. maar ik zou met de fiets komen, of lopend. dus dat zijn er dan 3 minder: wahee!

achterlijke optimist hiero

verder ging deze post inderdaad echt nergens over. zoals ik al zei: hoog tijd voor kamillethee
..en laat gaan...
  woensdag 22 december 2004 @ 13:48:43 #111
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24137335
2 minder ipv 3

indd hoog tijd voor kopje thee
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 14:44:04 #112
81992 Githa
pi_24138355
dan doe ik ook mee met dat kopje thee al zal die onderhand wel koud zijn

nog 1 dagje werken offuh

Xanthe wat ben jij al lekker vroeg begonnen aan de was/strijk klus....
Ik heb al vaak de verleiding gevoeld maar ben zo bang dat ik straks tijdens mijn verlof helemaal niks meer te doen heb dat ik het allemaal voor dan heb laten liggen.
Onzin natuurlijk want al die spullen heb je ook in hooguit 3 dagen klaar...en dan he babykleertjes was bedrijfje opzetten
  woensdag 22 december 2004 @ 14:49:51 #113
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24138474
we zetten gewoon nieuwe thee

hey dat herken ik ook al, alles laten liggen tot je verlof hebt ik moet zeggen dat ik de eerste 3 weken goed door ben gekomen, deze week is de eerste week dat ik me beetje ga vervelen
ik doe alles maar super op me gemak.... stel het allemaal beetje uit......en ga nog langzamer aan doen
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 14:54:06 #114
81992 Githa
pi_24138572
jij hoeft je helemaal niet te vervelen Martineke ....jij hebt het veel te druk met aftellen
Nog een geluk dat de feestdagen er tussen zitten, die zijn weer gevuld en vliegen meestal voorbij of juist niet voor je het weet is het 4 januari hoor !
pi_24139328
Herkenbaar Martineke!!!
Veel succes met de laatste loodjes. Ik heb meegelezen dat je 4 jan. een KS krijgt. Spannend meid.
Dikke voor jou
pi_24139773
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:44 schreef Githa het volgende:

Xanthe wat ben jij al lekker vroeg begonnen aan de was/strijk klus....
Ik heb al vaak de verleiding gevoeld maar ben zo bang dat ik straks tijdens mijn verlof helemaal niks meer te doen heb dat ik het allemaal voor dan heb laten liggen.
Onzin natuurlijk want al die spullen heb je ook in hooguit 3 dagen klaar...en dan he babykleertjes was bedrijfje opzetten
Ik ben juist bang dat ik de boel niet af heb als de kleine komt.
Het gevoel van stel je voor dat ie eerder komt.... Dan moet Jeroen zeker alles nog snel gaan wassen.
Zeker met de drukte van de komende weken (feestdagen en het bijkomen ervan) dan zit je zo alweer in week 35.
Daar komt bij dat we halverwege januari iemand van de kraamzorg over de vloer krijgen die hier in de periode komt dat de kleine er is.
Die kan naast het kennismaken ook meteen even laten zien hoe het bedje opgemaakt moet worden.

Kleerstjes strijken vond ik best leuk om te doen , maar de grotere dingen bah bah... hahaha...
Zeker omdat mijn strijkbout niet de beste meer is , maar goed we doen alles in ettapes en ik hoop dat de was die ik nu gedraaid heb dan deze week in de kast terug ligt.
Ik heb ook lang niet alle kleertjes gewassen , de grotere maten hangen nog ongewassen in de kast (alleen 50/56 is gewassen).
De eerste kleertjes gaan voor de kerst snel in onze hangkast om te voorkomen dat schoonmoeder of nichtje deze al zien als ze met hun nieuwsgierige neuzen gaan lopen gluren in de kinderkamer...
  woensdag 22 december 2004 @ 18:01:40 #117
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24141997
ben stiekum ook al aan het wassen geslagen, kreeg ik stukje roze wolk van terug, en da's dan weer fijn. En ik vind het een prettig idee om het maar gedaan te hebben, ook omdat ik dan beter in mn hoofd heb wat we nu al hebben en wat we nog believen. Volgende week telefonische kraamhulp-check, is wel fijn om dan het idee te hebben dat je weet waar je aan toe bent. De dag daarvoor, volgende week, gaan we de commode en ledikant bij nicht pas ophalen dus heb nu niet echt plek om het dan leuk netjes opgevouwen neer te leggen. Dus nu maar even in een curverbox, niet heel roze wolkerig maja...

(en zelfs IK kreeg de neiging om te strijken, die lakentjes vooral (rompertjes strijken, ja dahaag, waar is dat goed voor?). Maar ik heb geen strijkplank, en om nou het bureau leeg te ruimen om het oude strijkijzer van ons mam uit te proberen, dat ging me toch ietsje te ver...)
..en laat gaan...
pi_24142132
ben ik ook weer even

De zwangerschap begint nu echt zwaar te worden. Ik heb erg weinig lucht en sjok me voornamelijk door de dag heen. Ik ben wel erg verkouden en mijn neus zit voortdurend dicht dus dat helpt ook niet erg.
Vervelen ken ik niet. Ik heb niet eens veel tijd om te lezen, maar dat komt voornamelijk door Damon. Mijn man heeft nu vakantie dus das wel lekker...

Maar ik heb niet veel zin om aan de pc te zitten (ik lig liever ).

Ik ga even wat bijlezen hier...
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 18:11:35 #119
81992 Githa
pi_24142182
wat leuk om te horen dat iedereen daar zo zijn eigen kijk op heeft
Ik heb ook echt het idee dat ik me stierlijk ga vervelen in mijn verlof en dat het wassen van alles me hooguit 1 week bezighoud en dan is de baby er echt nog niet ......zelfs niet al is ie te vroeg.
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik de verleiding mede heb kunnen weerstaan omdat ik toch nog geen kast heb om het allemaal in te leggen ....

Goed nieuws dus dat de kast gelijk komt met het ingaan van mijn verlof ..... ik ben straks dag 1 al klaar joh
pi_24145355
Meiden als jullie je vervelen en je bent en beetje moe, ga dan lekker tukken. Of lekker onderuit achter de tv. Heb ik ook veel gedaan de laatste weken. Als het kindje er is dan krijg je ineens een stuk minder rust.

En ik verdeelde ook alles over 1 week. En dan zien we wel weer verder.

Bij mij gaat alles nog goed. Ik heb wel eens last van mijn benen, dat moeie gevoel. En nog steeds veel last van hoofdpijn. Maar dat komt ook omdat ik volle neusholtes heb. Daar had ik in Januari aan geopereerd moeten worden maar vanwege de zwangerschap gaat dat niet door. Het wordt intussen wel erger, dus ik zie wel tegen de laatste weken op, want juist dan is de ademhaling nogal zwaar en heb je ook vaak het gevoel alsof je neusholtes verstopt zitten.

Ik doe er wel van alles aan hoor, maar helpt helaas niet. De reden dat mijn holtes niet leeglopen is omdat er een vliesje achter zit wat niet weg gaat. En dus kan het geen kant op.
pi_24146101
Vandaag ben ik weer naar de verloskundige geweest en Chiara ging gezellig met me mee. Alles was weer prima in orde! De moeheid toch goed verklaarbaar met een dreumes in huis, tja dat is het enige wat wel eens zwaar is... Ik zat even te babbelen met de verloskundige over thuis bevallen en kraamzorg, toen Chiara zich met het gesprek ging bemoeien, ze vond het wel tijd worden om op het bed te gaan zitten... Dat hebben we dan ook maar gedaan...
Mijn bloeddruk werd opgemeten en was netjes 120 om 70 en de groei en ligging van de baarmoeder was nog steeds keurig volgens de boekjes... En het hartje klopte vlot en duidelijk, het kindje was wakker en gaf nog een trapje tegen het apparaat aan... Geen bijzonderheden, weer een leuk controlebezoek, over 4 weken mogen we ons weer melden.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24146147
* Vicky Komt ook weer even gluren

met vriendlief besproken dat vanaf eind maar de pil de prullenbak in verdwijnt!! Ben helemaal heppiedepeppie... was het maar zover...

tips zijn natuurlijk altijd welkom!!

Voor iedereen hele fijne kerstdagen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator woensdag 22 december 2004 @ 21:27:22 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24146338
Vicky, Wachten op het tweede streepje deel 55! zit vol dames die boordevol tips en ervaringen zitten die ze graag met je delen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 23 december 2004 @ 09:03:26 #124
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24153432
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:14 schreef Kleintje het volgende:

Verder wil ik ff inhaken op het 'lelijke babietjes' gebeuren.
Ja, het klinkt hard, dus je zegt het niet. Maar je denkt het vaak genoeg.
En ouders zijn blind voor de schoonheid van hun kind.
Maar kom op... sommige kinderen zijn echt lelijk.
1 van mijn neefjes was echt een gedrocht om te zien... Quasimodo was er niets bij.
En nu... nu is hij bijna 17 en hmmm, als ik van jongere mannen had gehouden dan was hij wel in de smaak gevallen!

Moraal van het verhaal... weet ik niet meer!
Maar daar gaat het mij om, je zegt dat toch niet?
Je zegt toch ook niet tegen een volwassene dat ie megalelijk is?
Waarom zou je dat wel over een kind mogen zeggen dan?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_24153501
Inderdaad... je zegt het niet.
Maar helaas ben ik wel zo, als iemand me recht op de vrouw af vraagt of ik een kind mooi vind en ik vind het kind echt lelijk, dan zeg ik wel dat knap anders is. Ik ga niet zeggen dat het kind spuuglelijk is, maar ik ga er niet om liegen en zeggen dat het kind mooi is. Het kind kan wel heel lief zijn.
Uiterlijk is schone schijn, innerlijk, dat moet mooi zijn, cliché maar waar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')