abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 09:53:57 #101
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24197601
wat ontroerend mooi beschreven..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 25 december 2004 @ 10:02:25 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24197637
Ik zit hier met tranen in m'n ogen... en dat gebeurt me niet gauw.

Sterkte meid, je hebt het fantastisch gedaan samen met je familie. Alle bewondering.

Hou die mooie gedachte van een kaarsje met Kerst, daar heb je ongetwijfeld veel steun aan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 december 2004 @ 10:37:24 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24197841
Defender, ik zit hier werkelijk met de tranen in mijn ogen je verhaal te lezen! Wat ongelofelijk veel liefde straalt daar uit zeg!
  zaterdag 25 december 2004 @ 11:01:39 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24198004

Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator zaterdag 25 december 2004 @ 11:11:42 #105
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24198108
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Defender, ik zit hier werkelijk met de tranen in mijn ogen je verhaal te lezen! Wat ongelofelijk veel liefde straalt daar uit zeg!
Ja, ben ik het helemaal mee eens...

Lieve Def, je voelt als je jouw verhaal leest hoeveel je van je vader houdt en er spreekt ook een enorme kracht uit. Ook ik zat met de tranen in m'n ogen dit te lezen...

Ik wens je veel sterkte de komende tijd...voor jou en Rob, voor je moeder en voor de rest van je familie.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_24198204
Heel veel sterkte defender!
  zaterdag 25 december 2004 @ 11:19:41 #107
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_24198221
God looked around his garden
and found an empty place
He than looked down upon the earth
and saw your tired face
He put his arms around you
and lifted you to rest
God's garden must be beautifull
He only takes the best

Ook al geloof je misschien niet in een God, ik hoop dat dit gedichtje je enigszins wat steun kan geven. Veel sterkte de komende dagen en probeer een prachtig afscheid voor je pappa te realiseren, als ik je verhaal zo lees heeft hij dat namelijk echt verdiend!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_24198625
verdorie wat een zielig, mooi beschreven laatste verhaal...
(vooral als je dit topic al vanaf het begin volgde)

heel veel sterkte toegewenst....
Life sucks
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:08:19 #109
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24198829
Lieve defender...

Je weet niet half hoe herkenbaar dit verhaal van je voor me is. Grote lijnen komen overeen met het ziekbed en sterfbed van mijn vader. Op een paar dingen na had het mijn verhaal kunnen zijn. Alleen heeft mijn verhaal zich al 11 jaar geleden afgespeeld. Op mijn 23e.

Inmiddels ben ik dus 11 jaar verder en heb ik in die 11 jaar nog meer geliefden moeten missen. Het kan niet altijd maar ik weet uit ervaring dat de manier waarop jij er mee bezig bent al een groot deel van het verwerkingsproces is. Het hebben van goede herinneringen is een grote hulp daarbij en die ben je je al bewust. Je doet het goed meid ! En het gaat je sterker maken op de duur.

Voor de komende periode wens ik je in ieder geval dagen vol liefde en mooie herinneringen toe.
En nog even voor je pap..... je hebt een dijk van een dochter !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:13:17 #110
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_24198883
*Brok in keel krijgt...

Ik weet wat je meemaakt, want ik ben zelf ook mijn vader verloren aan longkanker.
Veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_24198913
de tranen rollen hier over mijn wangen.

wat ontzettend mooi geschreven, vol emoties en vol liefde. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik wens je heel veel sterkte toe deze moeilijke periode!

Ik zal een kaarsje voor je branden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_24199106
Gecondoleerd, veel sterkte en liefs toegewenst!!!!
*Funky huilt*
Ook ik steek een kaarsje voor je lieve vader aan. (en voor jullie).
pi_24199257
Mooi geschreven, wat een hoop liefde, je vader mocht zich gelukkig prijzen met jullie om hem heen. Gecondoleerd.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_24199381
Wat een verhaal zeg

In ieder geval veel sterkte alsnog
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_24199903
Nietus, ik huil niet..

Sterkte defje, ook voor de rest van de familie. En je pappa mag de aansteker van mijn pappa vast wel lenen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 december 2004 @ 13:19:07 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24199936
Defje...
Veel meer weet ik niet te zeggen.
pi_24200241
Sterkte voor jou en je familie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 25 december 2004 @ 14:04:31 #118
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_24200591
Iedereen bedankt voor de soms erg ontroerende en rake woorden. Ik wens ook alle mensen die ook zo een verlies hebben meegemaakt of meemaken alle kracht en sterkte toe ! Ook ik zat in tranen toen ik sommige posts las. Geef nooit op ! Verdriet mag, en is niet erg. Maar doe net als ik, ook terugdenken aan alle mooie momenten. Want die pakt niemand je ooit nog af.

Verder alle Fokkers een fijne kerst toegewenst en wees lief voor en zuinig op elkaar !
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zaterdag 25 december 2004 @ 14:06:14 #119
5096 defender
pi_24200617
Verder wil ik op heel veel posts hier nog reageren, omdat ze me raken. Maar het gaat even niet, sorry. Maar ik doe het zeker nog !
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_24200644
Het is moeilijk om iemand te verliezen, zeker iemand waarvan je zoveel houdt! Ook al weet je nu dat hij geen pijn meer heeft. Ik wens jou, Robje en je moeder heel veel steun van elkaar toe.

Op kerstdag werd een Kind geboren voor ons allemaal, ook voor je vader! Houd je daaraan vast, aan die onuitsprekelijke liefde. En uiteraard branden wij een kaarsje, ook voor je vader, elk jaar weer, totdat wij hem zullen zien.
Ondanks zijn overlijden wens ik jullie een gezegende kerst toe.
pi_24200973
Sterkte Defender, het is goed dat je vader en ook jullie niet meer hoeven te lijden. Ik heb veel bewondering voor je vader, je familie en vooral ook voor jou! Ik wens je alle sterkte, kracht en liefde toe die mogelijk is...
pi_24204088
Sterkte . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24212556
Lieve Defender !

Voor jou deze avatar

Sterkte voor nu en ik zie je snel
  zondag 26 december 2004 @ 02:28:41 #124
5096 defender
pi_24212562
quote:
Op zondag 26 december 2004 02:28 schreef Bartelehiem het volgende:
Lieve Defender !

Voor jou deze avatar

[afbeelding]

Sterkte voor nu en ik zie je snel
kanjer
pi_24212588
quote:
Op zondag 26 december 2004 02:28 schreef defender het volgende:

[..]

kanjer

[ Bericht 5% gewijzigd door Bartelehiem op 26-12-2004 02:52:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')