quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sorry.. .ik ga niet gelijk online als ik thuiskom....
ik heb onlangs een leven gekocht![]()
nieuwe schoenen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gekocht.... trek 'n paar nieuwe schoenen aan, en ga zwemmen met de visjes... dan is dat probleem van 'n leven ook zo opgelost
Van die stijlvolle Italiaanse betonschoenenquote:
mooi manquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Van die stijlvolle Italiaanse betonschoenen
En niet miepen over de OP
hoor ik daar een verkapte doodwens?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gekocht.... trek 'n paar nieuwe schoenen aan, en ga zwemmen met de visjes... dan is dat probleem van 'n leven ook zo opgelost
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:26 schreef Mukie het volgende:
*Ziet topictitel*
*kwijlt*
Wat mis ik die bak, als die voor de deur staat en het hele dorp is uitgelopen om dat ding te bewonderen
*weer weg is*
verkapt?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoor ik daar een verkapte doodwens?
volgens mij wel...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoor ik daar een verkapte doodwens?
quote:
ban-aan-vraag!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
volgens mij wel...
doe maar bannen![]()
ja iedere ochtend... en van tiel tot aan Deil is er helemaal niemand... daar haal ik 's morgens wel meer dan 1x de 200quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zeg, jij kachelt 's morgens over de A15 hea? Ik kom maandag vanaf Arnhem tot knpt Deil over de a15... is dat DRUK of ...?
uurtje of 8 a half 9 daar....quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja iedere ochtend... en van tiel tot aan Deil is er helemaal niemand... daar haal ik 's morgens wel meer dan 1x de 200
maar ik weet natuurlijk niet hoe laat jij gaat...
dan is't vrij rustig!!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jawel jawel. ik zag hem.
We nemen het mee naar achteren
ontken het maar nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]wie neem je van achteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |