Toen ik dat postte nog welquote:
Welcome back niggahquote:
Het valt me op dat niemand in de SC jou lief vind. Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ja.. ik ben er dus ook weer
denk ik
wat heb jij?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ja.. ik ben er dus ook weer
denk ik
we kunnen maar 1 iemand echt lief hebben en tsja aangezien ik dat al ben, heeft derest pechquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het valt me op dat niemand in de SC jou lief vind. Hoe komt dat?
Weer teveel gezopen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
we kunnen maar 1 iemand echt lief hebben en tsja aangezien ik dat al ben, heeft derest pech![]()
quote:
quote:
net met me pa een kerstboom wezen halen, hij leek niet zo groot toen we hem uitzochten maar wat een joekel zeg nu ie staatquote:
Ik vind 'm zodra hij eindelijk werktquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het valt me op dat niemand in de SC jou lief vind. Hoe komt dat?
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vind 'm zodra hij eindelijk werktbest lief...
okay okay, niet zo lief als BO+JO+![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
we kunnen maar 1 iemand echt lief hebben en tsja aangezien ik dat al ben, heeft derest pech![]()
quote:
Ik heb gewoon een zwak voor mongooltejsquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:40 schreef Bond het volgende:
[..]
Jij bent toch de knuffelbeer van de SC?![]()
Jawelquote:
Kan nog altijd notes uitdelen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
nu je negeroide bent, hoef ik niet meer te slijmen....
inschattings foutje gemaaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
net met me pa een kerstboom wezen halen, hij leek niet zo groot toen we hem uitzochten maar wat een joekel zeg nu ie staat![]()
![]()
Ik heb zo'n brandschoon verleden.... je pleurt er maar 'n paar neerquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb zo'n brandschoon verleden.... je pleurt er maar 'n paar neer
quote:
Niet echt...quote:
Jij bent eerder geregd...quote:
Flink doorpostenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:54 schreef ijsmeis het volgende:. hoe komen jullie toch aan die 10k + ?
wij hebben hetzelfde post gemiddeldequote:Op zaterdag 18 december 2004 15:54 schreef ijsmeis het volgende:. hoe komen jullie toch aan die 10k + ?
Ik zit op meer dan het dubbelequote:Op zaterdag 18 december 2004 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
wij hebben hetzelfde post gemiddelde![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:01 schreef ook_gek het volgende:
33369 (gemiddeld 29 per dag)
ik loop zooooo voor uit op dingen bij jullie![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:03 schreef BoJo het volgende:
nu hebben ze niet genoeg verlichting, en wie moet er nieuwe gaan halen![]()
quote:
Ik zat tot eind september begin oktober op 30+ gem...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En dat posten:
m'n gemiddelde was het eerste half jaar 60+![]()
Ik zoek al een hele tijd ergens op een torrent site een leven, maar ik krijg het maar niet gedownloadquote:
Dat is ook veelquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik stond ooit op 27 als gemiddelde.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is ook veel. Ik heb het eerste jaar bijna niets gedaan met mijn account, ik had mijn account aangemaakt tijdens de bewuste crash, al een tijd geleden dus. Maar was dusdanig actief dat ik er een half jaar later achter kwam dat mijn user ID niet eens meer bestond
.
Ik zal eens ff voor je gaan zoeken...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:06 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik zoek al een hele tijd ergens op een torrent site een leven, maar ik krijg het maar niet gedownload.
het mongooltje?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:03 schreef BoJo het volgende:
nu hebben ze niet genoeg verlichting, en wie moet er nieuwe gaan halen![]()
Gaat lekker zo te horen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:42 schreef BoJo het volgende:
kut verlichting , kut blokker , kut blokker mensen![]()
tis ook belachelijk dat je niet je eigen auto wastquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:52 schreef BazzoS het volgende:
tssk
Mn pa:
"als je de volgende keer niet bereid bent om te helpen pak ik je een paar dagen de sleutels af"
Wie gaat er dan mijn auto wassenik heb er toch niet om gevraagd of hij dat wou doen
en losse vetersquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
idd! die witte schoenen![]()
![]()
dat kan écht niet.
waar zie jij die?quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:05 schreef BoJo het volgende:
Ik vind dat "tuning" stickertje nog veel fouter![]()
Ziet er wel zo uitquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:10 schreef Tjabbo het volgende:
wat is het trouwens, een toyota paseo oid ?
Waarom heb jij zo'n grote mondquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom vragaje het als je het wel weet?
Dat doe ik wel, maar ik vond het nog niet nodigquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis ook belachelijk dat je niet je eigen auto wast
Je "moet" nietsquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:19 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem is naar een alternatief kerstdiner
als in: patat, bier, frikandellen, pr0n en bier![]()
maar ik moet gvd bobben
omdat ik een groot hoofd hebquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n grote mond![]()
Baal jij ff...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:19 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem is naar een alternatief kerstdiner
als in: patat, bier, frikandellen, pr0n en bier![]()
maar ik moet gvd bobben
zegt iemand zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx snapt niet wat er zo erg is aan bobben
een geheelonthoueder zonder rijbewijs....quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zegt iemand zonder rijbewijs![]()
ja dat snap ik ook niet. Hij wilde je gewoon straffenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, maar ik vond het nog niet nodig
En dan wast mn vader hem, en vervolgens wordt ie boos
Mijn oom drinkt dat ook altijd, m'n ouders moeten het speciaal voor hem in huis halen als ie op visite komtquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. In Bolsward brouwen ze Us Heit bier. Maar een echte Fres (die drinkt) prefereert Beerenburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |