Haha!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wel sportief dat je je nederlaag kan dragen. Kampioenen verdienen een waardig uitzwaaien.
Da's makkelijk. Wanneer is ie niet leeg?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:22 schreef JaWi het volgende:
Ik heb een glazen bol. Ik voorzie onder andere een lege Coolsingel.
Ach ja, des te harder de klap als ze straks 5e wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:14 schreef Djekko het volgende:
Dat jullie nu alweer aan het kampioenschap denken!Zorg maar eerst eens even dat je gelijk staat met AZ/PSV
Ik denk al vanaf het begin van het seizoen aan het kampioenschap, maar dat worden we dan ook gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:14 schreef Djekko het volgende:
Dat jullie nu alweer aan het kampioenschap denken!Zorg maar eerst eens even dat je gelijk staat met AZ/PSV
ja zo dacht ik er ook overquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk al vanaf het begin van het seizoen aan het kampioenschap, maar dat worden we dan ook gewoon
Met Koeman als verantwoordelijke voor die aankopen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:34 schreef PJORourke het volgende:
Een paar aankopen in de winterstop en alles is in kannen en kruiken. Let maar op.
Pijnlijk punt ja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:36 schreef Djekko het volgende:
Met Koeman als verantwoordelijke voor die aankopen?
Ajax heeft veel goede spelers, maar het is geen goed teamquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:50 schreef cultheld het volgende:
Ajax heeft in principe behoorlijke spelers in de selectie maar te veel net-niet spelers in de basis om kampioen te worden
Dankzij helden als Escudé, Grygera, Obodai en Sonck is 't een kut teamquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:52 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ajax heeft veel goede spelers, maar het is geen goed team
Die is dus niet noemenswaardigquote:Op zondag 19 december 2004 00:03 schreef PJORourke het volgende:
He cultheld, je vergeet de absolute topper Soetaers.
Ja, of hij flikkert die muts op tijd de deur uit (met zijn salaris kan hij heus wel beter krijgen) en neemt een ander.quote:Op zondag 19 december 2004 00:08 schreef cultheld het volgende:
Ja maar hij zit onder de plak bij Sylvie Meis, daarom denk ik dat hij of een tweede Landzaat wordt (en dus op z'n 28e alsnog doorbreekt) of een tweede Reuser wordt
geweldige analyse weerquote:Op zondag 19 december 2004 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dankzij helden als Escudé, Grygera, Obodai en Sonck is 't een kut teamDe backs van Ajax zijn goed, Galasek is nuttig, niet meer en niet minder. Heitinga kan 't wel, maar heeft 't al heel lang niet meer laten zien. De Jong is wel een goede verdediger. Van der Vaart gaat het definitief niet redden denk ik, wat ook logisch is wanneer je vaker op premieres verschijnt met Sylvie Meis dan in de '16'. Sneijder gaat het wel redden denk ik, maar hij moet wat aan die arrogante maniertjes van hem doen, echt een misselijk mannetje. Rosales is de enige echte versterking die Knoeiman ooit heeft gehaald, speelde hij maar voor PSV, heb 'm altijd al een goede speler gevonden. Mitea kan ook ver komen, maar hij gaat te vaak voor eigen succes en is tactisch dus niet zo slim (jullie eigen Vonlanthen, maar dan als linksbuiten?). De Ridder kan 't wel gaan redden, maar niet onder Koeman denk ik. Babel gaat in de toekomst doen wat Van Nistelrooy en Kluivert niet samen lukte, met Huntelaar een succesvol spitsenduo vormen in Oranje.
De rest is niet eens noemenswaardig.
En dan klagen jullie dat Homo's hand in hand lopen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |