quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:27 schreef JaWi het volgende:
Kampioen worden we toch wel. Maar goed, dat heb ik altijd al gezegd. Het is wachten op de definitieve terugslag van AZ.
Ajax stond het allang na de 5-0 nederlaag tegen Bayernquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:29 schreef Dizzee het volgende:
Na Feyenoord, staat ook Psv weer met bijde beetjes op de grond.
Lastig he, tellenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:31 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ajax stond het allang na de 5-0 nederlaag tegen Bayern
Loek mag blij zijn dat ie niet van korfbal houdt.quote:
quote:PSV lijkt in de laatste weken de weg een beetje kwijt. De ploeg ging zaterdagavond met 0-2 onderuit in eigen huis tegen Roda JC. Alex kreeg al in de eerste helft rood waarna PSV met 10 man verder moest. AZ is PSV daardoor voorbij gegaan op basis van meer gescoorde doelpunten. De Alkmaarders zijn daardoor gekroond als de verrassende winterkampioen.
Ajax kan door winst zondag op slechts vijf punten komen van het tweetal. Daarmee ligt de titelrace voor de tweede seizoenshelft weer geheel open.
ja en wij gaan alleen maar winnenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:31 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ajax stond het allang na de 5-0 nederlaag tegen Bayern
Nee, gewoon zelfverzekerdquote:
Goed ideequote:Op zaterdag 18 december 2004 21:59 schreef JaWi het volgende:
Zullen we dan maar alvast een inschrijving openen voor de kampioensmeet op het leidsche?.
Hey Chivu en Zlatanquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:58 schreef tong80 het volgende:
Even een foto van de aanstaande landskampioen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Loek mag blij zijn dat ie niet van korfbal houdt.
Ja, wel 3 hele punten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wel derde, BOVEN feyenoord.
Ja, met de topaankoop Hofs zijn natuurlijk alle defensieve problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:12 schreef jerryx het volgende:
Mee eens, maar Gullit is hard bezig daar wat aan te doen
Dat is ook echt een aankoop voor de defensiequote:Op zaterdag 18 december 2004 22:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, met de topaankoop Hofs zijn natuurlijk alle defensieve problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef jerryx het volgende:
Dat is ook echt een aankoop voor de defensie
Wordt het kampioensfeest van Feyenoord verplaatst dan ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb een glazen bol. Ik voorzie onder andere een lege Coolsingel.
Een jaartje of 10quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:26 schreef jerryx het volgende:
[..]
Wordt het kampioensfeest van Feyenoord verplaatst dan ofzo?![]()
Je moet statistisch gezien nog even wachten hoor. Een keer in de 8 jaar is het feest voor julliequote:Op zaterdag 18 december 2004 22:26 schreef jerryx het volgende:
[..]
Wordt het kampioensfeest van Feyenoord verplaatst dan ofzo?![]()
Het is dat ik weet dat je morgen tegen ons moet, anders had je dit nooit gezegdquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:34 schreef Noca het volgende:
Jongens jongens, PSV had pech met de rode kaart. Daarvoor waren ze vele malen beter.
PSV blijft beter dan Ajax en wordt kampioen tenzij AZ de vorm vasthoudt.
En morgen zal Ajax ook geen 3 punten inlopen![]()
Veel beter vondt ik PSV ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:34 schreef Noca het volgende:
Jongens jongens, PSV had pech met de rode kaart. Daarvoor waren ze vele malen beter.
PSV blijft beter dan Ajax en wordt kampioen tenzij AZ de vorm vasthoudt.
En morgen zal Ajax ook geen 3 punten inlopen![]()
Terecht zekerquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je morgen tegen ons moet, anders had je dit nooit gezegd. En die rode kaart was terecht
Ik woon 30km onder Rotterdam, niet echt in de buurt van Grunquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Terecht zekerbedoel meer dat ze anders wel gewonnen hadden.
Morgen ook naar de wedstrijd? Jij zat toch ook in Grun?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik woon 30km onder Rotterdam, niet echt in de buurt van Grun.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:50 schreef Noca het volgende:
Gaan er nog FOK!kers naar het Oosterpark morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |