quote:Dit zag ik net op het Vi.nl forum
Ajax heeft eindelijk een nieuwe spits gevonden. Hamza Edrees die momenteel uitkomt voor Al Ittihad komt naar Ajax toe. Ajax betaalt Al Ittihad een bedrag van 3 miljoen dollar wat nog 4 miljoen kan worden indien Hamza Edrees 20 keer scoort en 25 wedstrijden voor Ajax gespeeld heeft.
De international van Saudi Arabie heeft al 7 keer gescoord dit seizoen.
Bron: http://www.alittihad.com.sa
Dat is de andere kant die het verhaal op kan gaan jaquote:Op zondag 19 december 2004 21:10 schreef Radegast het volgende:
Haal die Charisteas nou maar gewoon in plaats van weer één of andere subtopper.
Serieuze concurrentie voor Babel kan geen kwaad, en ik denk niet dat Charisteas de ontwikkeling van Babel in de weg zal staan.
Sterker nog, ik denk dat Babel veel kan leren van een spits die europees kampioen is geworden.
Bovendien zal Babel nog genoeg speeltijd krijgen, want Charisteas mag sowieso dit seizoen niet meer voor Ajax uitkomen in Europa.
6 punten bedoel je, en da's meer dan die 5 punten die a) we achter staan op PSV. Maar hee, 5 punten is ook precies het aantal punten dat Ajax ingelopen is afgelopen 2 weken ...quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ja, wel 3 hele punten.Das minder dan jullie op PSV achterstaan.
6 punten bedoel je, en da's meer dan die 5 punten die we achter staan op PSV. Maar hee, 5 punten is ook precies het aantal punten dat Ajax ingelopen is afgelopen 2 weken ...quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ja, wel 3 hele punten.Das minder dan jullie op PSV achterstaan.
Gewoon nepquote:Op zondag 19 december 2004 20:58 schreef JaWi het volgende:
Even een ongeloofwaardig vreemd bericht van vi-forum.
[..]
Dieter Eilts...OMFG...breek me de bek niet open..speler van het EK 96 toch? Ramptoernooi met Bertiquote:Op zondag 19 december 2004 21:47 schreef tong80 het volgende:
Dieter Eilts was ook europees kampioen. Die hadden we ook niet bij Ajax gewild. Laat Babel maar lekker staan. En koop na het seizoen een spits die al jaren bewezen heeft bij de top te horen.
Het saaiste EK ooit geloof ikquote:Op maandag 20 december 2004 00:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dieter Eilts...OMFG...breek me de bek niet open..speler van het EK 96 toch? Ramptoernooi met Bertials winnaar?
Verkeerde winnaar.quote:
quote:20/12/2004 - Soetaers mag vertrekken; nog geen concrete interesse
(Van onze verslaggever JL)
BRON: Het Laatste Nieuws
Tom Soetaers heeft in de Belgische krant Het Laatste Nieuws bevestigd dat hij van Ajax te horen heeft gekregen dat hij in de winterstop mag vertrekken uit Amsterdam. De Belgische linkerspits heeft sinds zijn komst, 1,5 jaar geleden van Roda JC, geen basisplaats weten af te dwingen bij Ronald Koeman, die op zijn plek de voorkeur geeft aan Mitea en Boukhari. Diverse Belgische clubs (o.a. Gent) zouden belangstelling hebben in Soetaers, maar tot nu toe is de interesse nog niet concreet.
'Het is beter dat ik vertrek want hier heb ik weinig toekomst. Het spreekt voor zich dat ik niet op de bank wil blijven zitten. Ik zou graag naar België terugkeren. Na 4 jaar Roda en 1,5 jaar Ajax heb ik het wel gezien in Nederland', aldus de aanvaller, die graag bij een club uit de top 5 in Belgie aan de slag zou willen gaan.
Knap van je dat jij De Mul na nog geen 8 wedstrijden en Vermaelen na amper 2 wedstrijden in het vorig seizoen al weet af te schrijven.quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef keijz het volgende:
Ajax en belgen is niet echt een goede combinatie geloof ik
Sonck, Soetaers, V. Damme, De Mul, Vermaelen..
vangt ajax er nog wat voor??quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dat is 1nu hopen dat ie ook daadwerkelijk weg gaat in de winterstop
Wat psv nu is, was Duitsland tijdens het EK van 96quote:
Of Italie in 1982. Dat was ook om te janken.quote:Op maandag 20 december 2004 14:42 schreef StarGazer het volgende:
Wat psv nu is, was Duitsland tijdens het EK van 96![]()
Verkeerde winnaars bestaan niet.quote:
Jawel. PSV, Duitsland, Internazionale (al was dat in 1989 voor het laatst), Frankrijk.quote:Op maandag 20 december 2004 15:23 schreef cultheld het volgende:
Verkeerde winnaars bestaan niet.
Nee, winnen is altijd terecht. Wie 't meest optimaal profiteert van een situatie wint, zo simpel is het. Stel, PSV zou in de kwartfinale CL tegen Chelsea spelen, Chelsea krijgt kans na kans maar verzuimt om het af te ronden en Farfán schiet in de 90e minuut een bal van buiten de 16 snoeihard in de kruising, dan is dat terechte winstquote:Op maandag 20 december 2004 15:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jawel. PSV, Duitsland, Internazionale (al was dat in 1989 voor het laatst), Frankrijk.
Ik zeg niet dat het onterecht was, maar ze speelden lelijk voetbal en ik gun het ze niet. Da's heel wat anders. En Dieter Eilts man van het toernooi...kom op.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
Nee, winnen is altijd terecht. Wie 't meest optimaal profiteert van een situatie wint, zo simpel is het. Stel, PSV zou in de kwartfinale CL tegen Chelsea spelen, Chelsea krijgt kans na kans maar verzuimt om het af te ronden en Farfán schiet in de 90e minuut een bal van buiten de 16 snoeihard in de kruising, dan is dat terechte winst
Maar niet verdiend. En verdiende winst zal altijd mooier zijn dan een "terechte" overwinning.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, winnen is altijd terecht. Wie 't meest optimaal profiteert van een situatie wint, zo simpel is het. Stel, PSV zou in de kwartfinale CL tegen Chelsea spelen, Chelsea krijgt kans na kans maar verzuimt om het af te ronden en Farfán schiet in de 90e minuut een bal van buiten de 16 snoeihard in de kruising, dan is dat terechte winst
hangt er vanaf waar je liever naar kijkt.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
dat is onzin. het is winst maar geen terechte winst. je wint terecht wanneer je het beste van het spel hebt en de meeste kansen creeerd. Bij Nederland - Italie op het EK 2000 was Italie ook niet de terechte winnaar.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij noemt 't lelijk voetbal, ik noem het resultatenvoetbal waar heel goed over is nagedacht.quote:Op maandag 20 december 2004 15:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onterecht was, maar ze speelden lelijk voetbal en ik gun het ze niet. Da's heel wat anders. En Dieter Eilts man van het toernooi...kom op.
Italië was wel de terechte winnaar, Nederland kreeg penalties in de wedstrijd maar verzuimde om ze te verzilveren, dan vraag je er om.quote:Op maandag 20 december 2004 16:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is onzin. het is winst maar geen terechte winst. je wint terecht wanneer je het beste van het spel hebt en de meeste kansen creeerd. Bij Nederland - Italie op het EK 2000 was Italie ook niet de terechte winnaar.
Verander die laatste 6 woorden eens heel snel in "geboren uit bittere noodzaak"!!!!quote:Op maandag 20 december 2004 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij noemt 't lelijk voetbal, ik noem het resultatenvoetbal waar heel goed over is nagedacht.
Ik noem het voetbal-bij-gebrek-aan-beter. Met die selectie van troep, m.u.v. Kliensmann, kon Berti niet veel anders.quote:Op maandag 20 december 2004 16:10 schreef cultheld het volgende:
Jij noemt 't lelijk voetbal, ik noem het resultatenvoetbal waar heel goed over is nagedacht.
De Grieken werden er Europees Kampioen mee........quote:Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik noem het voetbal-bij-gebrek-aan-beter. Met die selectie van troep, m.u.v. Kliensmann, kon Berti niet veel anders.
Dat zeker, het toernooi viel in het geheel gewoon tegen. Weinig sterke teams.quote:Op maandag 20 december 2004 17:08 schreef twi het volgende:
En Duitsland dus ook. Desondanks vond ik Nederland, Tsjechie en Portugal de beter voetballend spelende teams.
Slechtste grote toernooi dat ik gezien heb.quote:Op maandag 20 december 2004 17:13 schreef VoreG het volgende:
Dat zeker, het toernooi viel in het geheel gewoon tegen. Weinig sterke teams.
Is totale onzin want in jouw voorbeeld zijn ze afhankelijk van de andere partij of die wel goed of niet afmaken.quote:Op maandag 20 december 2004 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wanneer Sonck naar Werder verhuist, vind ik het een prima deal.quote:Werder: komende dagen onderhandelingen met Ajax
Tegenover Der Kicker liet de zaakwaarnemer van Charisteas weten dat Ajax n Werder Bremen inmiddels met elkaar in gesprek zijn. Werder manager Allofs ontkende dat er al een aanbod ligt van Ajax, maar bevestigde in gesprek te zijn en dat er in de volgende dagen concrete onderhandelingen zullen volgen.
Hij zal zijn acties toch echt zelf moeten maken, of niet? Dat hij een jongere linksback iets makkelijker voorbij komt dat een oudere ervaren back, tja.. Dat is waar. Maar hij zal nog steeds zelf een actie moeten maken, zich zelf vrij moeten lopen en goed passen.quote:Op maandag 20 december 2004 19:05 schreef twi het volgende:
Tegen het jeugdteam van Barca, bedoel je?
quote:Sonck kan gaan, De Ridder blijft
Tom Soetaers en Wesley Sonck mogen weg bij Ajax. Dit heeft Ronald Koeman dit weekend bekend gemaakt aan het tweetal dat al weken niet meer bij de wedstrijdselectie van het eerste zit.
Daniel de Ridder, die in de zomer al bijna was verkocht door Ajax, moet gewoon alsnog in de Arena blijven. Hij wilde liever weg om elders meer speeltijd te krijgen.
Tom Soetaers gaat een nieuwe club zoeken, mogelijk in België. Wesley Sonck zei al eerder graag te willen verkassn, hij was in beeld bij het Duitse Borussia Munchengladbach.
http://www.fcsochaux.fr/equipes/j/29.htmquote:"Ajax scouts bekijken aanvaller Zairi"
Franse media meldden dat vertegenwoordigers van Ajax afgelopen weekend op de tribune zaten bij het Franse competitieduel tussen Nantes en Sochaux. Volgens berichten uit lokale media zou de interesse van Ajax uitgaan naar de 22-jarige aanvaller Jaouad Zairi.
De reden volgens Krol op AT5 waarom de Ridder niet weghoeft.quote:"De Ridder goed op veel posities"
<<< Daniel de Ridder promoveerde vorig seizoen van Jong Ajax naar Ajax 1. Aan het begin van dit seizoen moest hij Tom de Mul als rechtsbuiten voor zich dulden, maar de Belg (18) kampt volgens Ruud Krol met fysieke problemen.
Ook werd De Ridder door Koeman en Krol niet als een echte rechtsbuiten gezien De komst en het goede spel van Rosales voorspelden voor de jonge Amsterdammer ook weinig speelminuten.
Maar volgens Krol krijgt De Ridder alle kans (niet alleen als tweede man achter Rosales) en is de technische staf tevreden over hem. "De Ridder speelt altijd goed als hij invalt. "
Koeman kennende............quote:
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 02:17 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind hem beter dan Sonck.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:03 schreef tong80 het volgende:
Laten we duimen dat Ajax niks meer koopt en gewoon Babel het seizoen af laat maken.
quote:
Basel moet tegen Lille, denk dus niet dat Ajax tegen Basel zal komen.quote:Op maandag 20 december 2004 17:14 schreef Nyluzzz het volgende:
Wanneer ze van Auxerre weten te winnen kan het leuk worden. Basel moeten ze ook kunnen hebben en dan kunnen ze in de kwartfinale Feyenoord treffen als ik het goed heb. En in de halve finale AZ.
Je kunt zoiets pas na minstens een seizoen zeggen denk ik. Zlatan begon ook pas na een jaar goed te spelen. En ik hoop dat Koeman toch al eerder weg is dan over een jaar. Die Griek mag trouwens mooi in Bremen de bank warmhouden. Ben toch bang dat hij niet de spits is die Ajax zoekt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef sol1tair het volgende:
De transfer met die Griek schijnt bijna rond te zijn ... wat een ramp wederom![]()
Die Knoeiman is echt stekenblind als het om het aantrekken van nieuwe spelers gaat ... als die Griek faalt dient Knoeiman direct zijn conclusie te trekken en te verdwijnen.
Dan komt ie pas in de zomer, da's te laat. We hebben nu een extra spits nodig. Eentje die als serieuze concurrent voor Babel kan worden gezien. Van de strijd met Sonck en Anatasiou wordt ie nou ook niet veel wijzerquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:38 schreef popolon het volgende:
Opgelost dus, Shota voor één of twee seizoenen halen, transfervrij en ook prima voor Babel.
1000 keer beter dan weer een Griek die te duur is
Tja, niet spelen bij de Rangers (qua niveau nog onder de Nederlandse competitie), geen contractverlenging krijgen, ik heb het idee dat ie niet zo goed meer is...quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar is hij dan . Hoeft zich niet aan te passen kent het systeem en scoort ook nog wel eens
hij zou een directe versterking moeten zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:57 schreef Arikay het volgende:
[..]
Je kunt zoiets pas na minstens een seizoen zeggen denk ik.
Ik heb het idee dat Charisteas ook niet zo goed is ...quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ie niet zo goed meer is...
Inderdaad, het idee alleen al dat Knoeiman een super saaie Griek wil aantrekken ... het voetbal is nu al niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Charisteas ook niet zo goed is ...
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:02 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk is een buitenlandse club Ajax te snel af, want Huntelaar is te goed voor Ajax.
Watblief?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:00 schreef sol1tair het volgende:
en zorg voor een goeie linksback, die missen we namelijk al drie jaar.
Je kunt er om lachen, als hij op dreef komt tegen Newcastle is ie weg hoor.quote:
Obv dit seizoen heeft ie gelijk.quote:
Win-win situatie met betrekking tot Sonck lijkt me zo.quote:Jetzt ist der Poker um Angelos Charisteas eröffnet. "Die Vereine reden miteinander", berichtete Paul Koutsoliakos, Berater des griechischen Stürmers, am gestrigen Sonntag.
Noch ist unklar, welche Trainigskleider Angelos Charisteas im Januar überzieht.Was Bremens Sportdirektor Klaus Allofs bestätigt: Es gebe noch kein offizielles Angebot von Ajax Amsterdam, wohl aber habe sich der holländische Ehrendivisionär gerührt und gegenüber Werder Interesse an dem 24-Jährigen signalisiert. In den nächsten Tagen sollen konkrete Verhandlungen anlaufen. "Im Sinne aller hoffen wir auf raschen Erfolg", so Koutsoliakos, "damit Angelos bald weiß, wo er im Januar zum Training erscheinen muss."
Für Allofs, der Nachkäufe im Winter bisher angesichts eines gut aufgestellten Kaders noch für "sehr unwahrscheinlich" hält, ergibt sich damit womöglich eine neue Situation. Und ein Ersatz für Charisteas (Kontrakt bis 2006 an der Weser) könnte vielleicht doch noch der bei Ajax ins Hintertreffen geratene Belgier Wesley Sonck (26, Vertrag bis 2008) werden, der sicherlich ein Gegenstand der Gespräche zwischen den Klubs sein wird.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:02 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk is een buitenlandse club Ajax te snel af, want Huntelaar is te goed voor Ajax.
Het type spits dat wel scoort waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Overigens heeft de zaakwaarnemer uitgesloten dat Charisteas wordt geruild met Ajacied Wesley Sonck. "Werder Bremen is op zoek naar een ander type spits".
Lichtelijk overdreven? Was Maxwell niet speler van het jaar?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Obv dit seizoen heeft ie gelijk.
Drie jaar is idd lichtelijk overdreven
Dat wel, maar eigenlijk moet maxwell linkshalf spelen. Maar das geen probleem als O'brein weer terug is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:28 schreef Everett het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven? Was Maxwell niet speler van het jaar?
Dat blijft een probleem, met zoveel middenvelders en de kwaliteiten van O'Brien in ogenschouw nemend. Maxwell blijft dus gewoon linksachter. Denk voor hem ook veruit de beste positie, omdat hij daar unieke kwaliteiten heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:00 schreef HansvanOchten het volgende:
O'brein weer terug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |