Weirdmiss, het is FMTpolicy dat je eerst een vraag raad voor je er een mag stellen.quote:Op maandag 20 december 2004 12:46 schreef weirdmiss het volgende:
in welke film....doet het meisje zich voor als een jongen en is in deel twee een volwassen vrouw die gevangen zit in een grot vol wilde kerels.......
De keuze voor muts is fout.quote:Op maandag 20 december 2004 12:50 schreef REFUSED het volgende:
een muts
of een petje, maar ik denk eerder aan een muts bij het zien van dat NY-teken
REFUSED +1quote:Op maandag 20 december 2004 12:54 schreef REFUSED het volgende:
petje?
je mag geen twee gokken in een post doenquote:Op maandag 20 december 2004 12:54 schreef REFUSED het volgende:
moet ik een aparte post doen voor petje?
leek me duidelijk dat dat mijn 2e gok was en ik weiger pertinent daar een 2e post voor te plaatsen
bureaucraat!quote:Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens de faq mag je eigenlijk geen 2 gokken in een post plaatsen
ik denk eerder aan muts: maar ik denk als tweede wel aan petquote:Op maandag 20 december 2004 13:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zei toch ook dat ik dat wel door de vingers had gezien maar jij zei nadrukkelijk ik denk eerder aan muts.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ilsa She Wolf of th SS?
zie hierboven, nee dusquote:Op maandag 20 december 2004 13:17 schreef BobRooney het volgende:
Clockwork Orange
quote:Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef kinky_queen het volgende:
AAARRGGHH, tuurlijk niet , tis
LOVE CAMP 7 van Frost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |