dat is 1quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:17 schreef Berkery het volgende:
The Amps - Pacer
je hebt ooit gezegd ergens dat je 1 van indo hebt en dat zou deze zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:03 schreef ranja het volgende:
eh, nee, je zou moeten weten welke welis die goed die je noemt?
hoe ziet ie er uit of moet ik er echt eerst 8 titels roepenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef ranja het volgende:
ik merk heten dat terwijl ik nooit een geheim maak van m'n smaak.
ik heb nog even gekeken en hij heet ioch echt anders
dat is 2quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
indochine - 3 waarschijnlijk dan
Ja, maar nu moeten wij, binnen jouw smaakgebied, op zoek naar bands/artiesten die of niet veel albums hebben uitgebracht en/of die jij nu net niet goed genoeg vindt om meer dan twee albums van te hebben. Dat is een beetje een schemergebiedquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef ranja het volgende:
ik merk heten dat terwijl ik nooit een geheim maak van m'n smaak.
idd, vandaar dat ik bij Nymphs uitkwamquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, maar nu moeten wij, binnen jouw smaakgebied, op zoek naar bands/artiesten die of niet veel albums hebben uitgebracht en/of die jij nu net niet goed genoeg vindt om meer dan twee albums van te hebben. Dat is een beetje een schemergebied![]()
Is wel zo, maar aangezien ik van een hoop bands redelijk compleet ben wil ik het niet te makkelijk maken. Met alle Letters to cleo, Vanessa Paradis, Sonic youth, Juliana Hatfield, Throwing muses albums zit je zo op (ruim over) 20. Nu mag je iets langer nadenkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:57 schreef Berkery het volgende:
Ja, maar nu moeten wij, binnen jouw smaakgebied, op zoek naar bands/artiesten die of niet veel albums hebben uitgebracht en/of die jij nu net niet goed genoeg vindt om meer dan twee albums van te hebben. Dat is een beetje een schemergebied![]()
niet die van hunquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:10 schreef RoofingBurner het volgende:
K's Choice - Paradise in Me ?
das dan 1 meer dan ik , ik hoopte op 1 minder.quote:
niet:quote:Amps - Pacer
Indochine - 3
nymphs - nymphs
The Cult - Love
madness - absolutely
cocteau twins - garlands
fischer z - red skies over paradise
the sins of thy beloved- perpetual desolation
Sex Pistols - Nevermind the bollocks
Forum Opties | |