Uiteraard heb ik deze brief ook op de post gedaan.quote:Bolletje Consumentenservice
Antwoordnummer 106
7600 VB Almelo
Betreft: klacht over Bolletje Chocolade Kruidnoten
Geachte meneer Bolletje,
Bij deze wil ik mijn ongenoegen uiten wat betreft uw produkt ‘Chocolade Kruidnoten, gemengd’. Mijn klacht betreft voornamelijk de smaak van dit produkt. Het is naar mijn mening veel te lekker, om zo niet te zeggen ‘hemels’, waardoor het vrijwel onmogelijk is te stoppen met eten totdat het zakje leeg is. Helaas begin ik na een half zakje al misselijke gevoelens te krijgen, waardoor ik in een tweeledige strijd verbonden ben. Het zakje is immers nog lang niet op!
De volgende bijkomende problemen zijn tevens ook niet onbelangrijk. Vanaf maart 2004 heb ik zeer op mijn eetpatroon moeten letten, gezien het feit dat mijn BMI net boven de 25 zat. Zoals u, als producent van calorierijke produkten, dient te weten, zit dit op de grens van overgewicht. Met veel moeite was ik er in geslaagd om mijn gewicht met 7 kilo te verminderen, wat betekende dat ik weer op een gezond gewicht zat. Op het moment van dit schrijven echter moet ik constateren dat er alweer 2 kilo zijn bijgekomen! Uiteraard is dit een absoluut niet wenselijk effect van uw produkt.
Samengevat is mijn klacht dus dat uw produkt ‘Chocolade Kruidnoten’ te lekker zijn en tot een verslaving kunnen leiden, die schadelijk is voor de gezondheid.
Hierbij doe ik u een aantal suggesties, welke u zou kunnen gebruiken om dergelijke klachten voortaan tegen te gaan:
1. Het verslechteren van de smaak van uw produkt.
2. Het vertienvoudigen van de prijs. (Voor ¤ 0,89 per 250 gram is het te verleidelijk om het zakje nog even snel in het winkelwagentje te gooien.)
3. Een waarschuwing op de verpakking aanbrengen die waarschuwt voor het verslavingsgevaar.
4. Het compleet uit de handel nemen van uw produkt.
Ik hoop dat u deze klacht zult meenemen in een eventuele evaluatie van uw diverse produkten, en met bovenstaande suggesties uw voordeel kunt doen.
Met vriendelijke groeten,
Bianca ******
quote:Geachte mevrouw ****,
Onlangs ontvingen wij uw brief, die wij met veel belangstelling hebben gelezen. We vinden het heel vervelend dat u als gevolg van onze Chocolade Kruidnoten uw gewicht ziet stijgen. Stiekem vinden we dit echter een groot compliment voor ons produkt.
Inmiddels heeft uw probleem zich vanzelf opgelost: de kruidnoten zijn slechts een korte periode verkrijgbaar en hebben inmiddels plaats gemaakt voor kerstkoekjes. Wist u trouwens dat Bolletje ook hele lekkere kerstkoekjes maakt. Hierbij echter meteen een waarschuwing: ook deze koekjes kunnen een (tijdelijke) verslaving veroorzaken. Misschien is het inderdaad een goed idee om deze tekst op de verpakking te vermelden.
Tenslotte willen we nog vermelden dat Bolletje talrijke producten heeft die heel goed in een dieet passen en toch erg lekker zijn zoals roggebrood, ontbijtkoek, crackers en beschuiten. Bijgaan bieden we u alvast een tweetal producten van Bolletje aan. We hopen u hiermee een plezier te doen.
Met vriendelijke groet,
Bolletje Consumentenservice
Ja en die ben je er nu weer aan het bij-eten? Kan je straks weer een brief schijven!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:27 schreef Biancavia het volgende:
Oh, gelukkig zijn die 2 kilo er ondertussen al weer af!![]()
Ik heb al de helft van de Kaneelsterren op.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:51 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja en die ben je er nu weer aan het bij-eten? Kan je straks weer een brief schijven!
En bij Venz zitten ze nog maanden hun machines te controleren om te kijken waar die schroef vandaan kwam.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
Ik had Venz opgebeld en die zeiden dat ik een brief moest schrijven met de klacht en de schroef mee moest sturen. Zo gezegd, zo gedaan.
Een paar weken later zat ik een boterham te smeren ofzo en ik merk dat het heft van mn mes een schroef mist
Werkgelegenheid creeren noem ik datquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:19 schreef Murray het volgende:
[..]
En bij Venz zitten ze nog maanden hun machines te controleren om te kijken waar die schroef vandaan kwam.
Ligt het aan mij, of heb jij ook vrij dubbelzinnige gevoelens bij de naam 'kaneelsterren'?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:30 schreef Biancavia het volgende:Die Bolletje Kaneelsterren zijn trouwens ook bijzonder aangenaam!
![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heb jij ook vrij dubbelzinnige gevoelens bij de naam 'kaneelsterren'?
Ik wilde er maar niet zelf over beginnen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heb jij ook vrij dubbelzinnige gevoelens bij de naam 'kaneelsterren'?
Nou bedankt, die vond ik altijd net zo lekker.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:20 schreef Tokay het volgende:
En de chocoladeversie van die kaneeldingen, die heet zeker chocoladesterren?![]()
Ze hebben van die chocoladesterren ook een nieuwe variant; eerst een krokante bite, waarna er van die zachte vloeibare chocolade uitkomt met harde stukjes erin.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:31 schreef Murray het volgende:
Nou bedankt, die vond ik altijd net zo lekker.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:34 schreef Tokay het volgende:
Struisvogel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:44 schreef Murray het volgende:lalalalaa
Dat heb ik niet gelezen!
lalalala
Goedzo knulquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:36 schreef Conflict het volgende:
ik heb een brief aan unox geschreven.
zou je dan nu een worst krijgen + een oranje muts?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:36 schreef Conflict het volgende:
Wat, brak de worst af tijdens de penetratie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:36 schreef Conflict het volgende:
hoe zag die schroef eruit?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
Een paar weken later zat ik een boterham te smeren ofzo en ik merk dat het heft van mn mes een schroef mist
mijn microsoft computer werkt niet goedquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:21 schreef El_Bartos het volgende:
ik heb gewoon een nieuwe notebookmuis gekregen van Mircrosoft!!
Mijn wieletje scrolde niet meer soepel, ik stuur een mail en enkele dagen later zit er een nieuwe in de bus!
Ik heb niet eens een aankoopbewijs moeten leveren, ook heb ik mijn 'kapotte' niet moeten opsturen, dus nu heb ik er lekker 2
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef irule25 het volgende:
Stukje pleister gevonden in de unox stevige erwtensoep
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:29 schreef cerror het volgende:geweldig!
Ik eens zoiets schrijven naar Hertog Jan.
quote:Het is naar mijn mening veel te lekker, om zo niet te zeggen ‘hemels’,
quote:Betreft: klacht over Warsteiner bier
Geachte meneer Warsteiner,
Bij dezen wil ik mijn ongenoegen uiten wat betreft uw product Warsteiner bier.Mijn klacht betreft voornamelijk de smaak van dit product. Het is naar mijn mening veel te lekker, om zo niet te zeggen hemels waardoor het vrijwel onmogelijk is te stoppen met drinken totdat het flesje leeg is. Helaas begin ik na een half kratje al misselijke gevoelens te krijgen, waardoor ik in een tweeledige strijd verbonden ben. Het flesje is immers nog lang niet leeg!
Samengevat is mijn klacht dus dat uw product Warsteiner bier te lekker is en tot een verslaving kan leiden, die schadelijk is voor de gezondheid.
Hierbij doe ik u een aantal suggesties, welke u zou kunnen gebruiken om dergelijke klachten voortaan tegen te gaan:
1. Het verslechteren van de smaak van uw produkt.
2. Het vertienvoudigen van de prijs
3. Een waarschuwing op de verpakking aanbrengen die waarschuwt voor het verslavingsgevaar.
4. Het compleet uit de handel nemen van uw produkt.
5. Stiekem Amstel bier in uw Warsteiner flesjes doen.
Ik hoop dat u deze klacht zult meenemen in een eventuele evaluatie van uw diverse produkten, en met bovenstaande suggesties uw voordeel kunt doen.
Met vriendelijke groeten,
Oeh daar had mijn handtekening ook onder gemogen, die oude waren veel lekkerder...quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:24 schreef jeoren het volgende:
Ik heb deze week een brief naar de Croky gestuurd met daarin mijn ongenoegen over het feit dat de oude Bolognese Chips (zonder die smerige kruiden) niet meer worden verkocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |