O kut ja. Geef me nog even de oneliner en ik pas het aan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey Duderinnetje. Ik mis het wetenschappelijke onderzoek in de OP>!
Was toch 'Blij dat ik glij'?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O kut ja. Geef me nog even de oneliner en ik pas het aan.
quote:Uit een wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat de kut van Duderinnetje glad is en makkelijk in te glijden is als d'r kut extreem nat is.
© NFSUndergrounII
Volgens mij ben je blij...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Had ik al gezegd dat Arty hier vanavond al is?
ja dat had ik al gezegd, maar toch.
D'r valt anders maar weinig te bezemkasten met Dude als Arty er is hoor, weet je wel zeker dat je blij wilt doen?quote:
Wat ga je met hem doen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Had ik al gezegd dat Arty hier vanavond al is?
DOH!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:03 schreef ElmarO het volgende:
Doe ik ook even blij.
[..]
Moet je wel je naam goed schrijven.
Ik draai me terug.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r valt anders maar weinig te bezemkasten met Dude als Arty er is hoor, weet je wel zeker dat je blij wilt doen?![]()
Dat wil je vast niet weten...quote:
Dit huis is één grote bezemkast als Arty er is!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r valt anders maar weinig te bezemkasten met Dude als Arty er is hoor, weet je wel zeker dat je blij wilt doen?![]()
Oeps!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wil je vast niet weten...
Jij wilde toch niveau in de slowchat, en geen neuken, beffen, rimmen en ketsen enzovoorts?![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou staat ie ook verkeerd in de OP.
Tot laterquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:12 schreef ElmarO het volgende:
Ik ga er vandoor. Moet zo gaan werken.
Tot vanavond.
Niet te hard werken bij AH hèquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:12 schreef ElmarO het volgende:
Ik ga er vandoor. Moet zo gaan werken.
Tot vanavond.
Hee, is dat koninklijk meervoud?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Bespaar ons de details enz.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Bespaar ons de details enz.
Dan gaan ze maar kuis ganzeborden of zo jahquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wil je vast niet weten...
Jij wilde toch niveau in de slowchat, en geen neuken, beffen, rimmen en ketsen enzovoorts?![]()
Nee, ik heb genoeg aan mijn eigen sexleven, en bezit een zeer levendige fantasiequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:16 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Of jullie het willen weten?
Gatver, ganzenborden... Klaverjassenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar kuis ganzeborden of zo jah
Ik vind Triviant leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Gatver, ganzenborden... Klaverjassen, maar dan moet je weer met z'n vieren zijn
.
Als triviant al suf is, wat is klaverjassen dan in vredesnaam???quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Triviant leuk!
Zal wel über-suf zijn![]()
Ik weet niets van kaarten vrees ik. Geen idee of klaverjassen überder suf is...quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Als triviant al suf is, wat is klaverjassen dan in vredesnaam???
Bovendien zijn er maar weinig mensen die het kunnen, dat probleem heb je met triviant niet...
Elleu!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Houd niemand meer van NFSUndergroundII?
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Houd niemand meer van NFSUndergroundII?
Sorryquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeoprotten
Kutspel vind ik het
Omdat de olie nog niet goed warm is?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:18 schreef es70 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de eerste pannekoek altijd mislukt![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:10 schreef Shreever het volgende:
[..]
Elleu!![]()
Houden van is een groot woord![]()
Kussie![]()
overkomt mij nooitquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:18 schreef es70 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de eerste pannekoek altijd mislukt![]()
Afspraak gemaakt?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:26 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo...
Kus terug
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:26 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Daar is onze bagger koning
quote:
Ohja. Ik had je inderdaad iemand anders voorgesteld !quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
you must be mistaking me for somebody else
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:27 schreef Shreever het volgende:
[..]
![]()
De eerste wil bij mij ook nooit lukken![]()
ach volgende keer beterquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:27 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ze was er niet
Zo op verheugd![]()
![]()
wie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ohja. Ik had je inderdaad iemand anders voorgesteld !
Dan is het gewoon een samenzwering van de pan en het beslag...quote:
dat moet het zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een samenzwering van de pan en het beslag...
Ze weten dat ik een hekel heb aan pannekoeken
Die zijn lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:32 schreef Shreever het volgende:
*hekel aan de eerste pannenkoek heeft![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat moet het zijn
hekel aan pannekoeken?
Mijn eerste pannekoek mislukt ook dus die is niet leckerquote:
die zijn juist het lekkerstquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:32 schreef Shreever het volgende:
*hekel aan de eerste pannenkoek heeft![]()
Ik laat de pannenkoeken door iemand bakken..quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet lekker en vind het bakken ervan ook een drama...
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:27 schreef Shreever het volgende:
[..]
![]()
De eerste wil bij mij ook nooit lukken![]()
Dat is de eerste gelukte pannekoekquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die zijn juist het lekkerst
heb je het langst op gewacht
Laat maar eens bewijzen zien !!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja.
Edit #1: Bovendien mag niet onvermeld blijven (zie ook de op handen zijnde
publicatie in The Scientist van de gedoodverfde Nobel Prize Winner NFS):
Ik ben blij
Dat ik glij!
Disclaimer: maar dus niet onder de douche
Edit #2: Ter uwer infomatie:
Uit een wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat de kut van Duderinnetje glad is en makkelijk in te glijden is als d'r kut extreem nat is.
© NFSUndergrounII
nooit problemen mee, zowel met eten als met bakken nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet lekker en vind het bakken ervan ook een drama...
![]()
Kusquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik ga offline. De baas is er
Dat is het vast!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]Nog een slachtoffer van de samenzwering
.
ja die, de eerste dusquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:35 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat is de eerste gelukte pannekoek![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff slapen
Vanavond ook nog kerstdiner bij vrienden..... Dan maar een keer een dag geen honderd posts![]()
kerstdiner?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff slapen
Vanavond ook nog kerstdiner bij vrienden..... Dan maar een keer een dag geen honderd posts![]()
ik heb geen dienst vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:42 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
wat denk je van vanavond...
Super idee!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je die eerste nou voortaan niet bakt, en gelijk met de tweede begint
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:
...(ergo: we zijn bijna allemaal te ongeduldig).
...
valt meequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ben je dan krenterig met het tentoon spreiden ervan!
De eerste pannekoek verdwijnt hier steevast in de vuilnisbak...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Es: de pan moet eigenlijk godsgruwend heet zijn. Dat is bij de eerste pannenkoek nog niet het geval (ergo: we zijn allemaal te ongeduldig).
Toch is die eerste, steevast mislukte pannenkoek altijd het lekkerste vind ik. Al is het alleen maar om het feit dat het vroeger een soort eer was als je die mislukte mocht hebben. Bij mij thuis althans
Dat heb ik nooit gelukkig, maar ik verbrand me weer vaak aan de ovenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
De eerste pannekoek verdwijnt hier steevast in de vuilnisbak...
De pan was heet (nog zo iets: kennelijk moet ik ook altijd mijn vingers verbranden als ik pannekoeken bak).
Dat heb ik gisteren al gegeten...quote:
Gebakken banaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gegeten...
Eigenlijk heb ik trek in gebakken banaan (voor zover je dat eten kunt noemen), maar dat zit er niet in vandaag.
wat de pot schaftquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:57 schreef es70 het volgende:
Maar wat zal IK nou eens gaan eten???
* mist tijd dat er voor mij gekookt werd dagelijksquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat de pot schaft
zo ben ik opgevoed tenminste
Ik zei toch al dat ik pannekoeken vies vindquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat de pot schaft
zo ben ik opgevoed tenminste
die mis ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
* mist tijd dat er voor mij gekookt werd dagelijks![]()
eten jullie wel eens allemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik pannekoeken vies vind.
Het leuke van 'de baas' zijn is dat je opgestelde regels aan je laars kan lappen.
Ja hoor, best regelmatig eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eten jullie wel eens allemaal hetzelfde?
dan lees ik daar zeker overheen, of het wordt niet vermeldquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja hoor, best regelmatig eigenlijk.
Pff. Net thuis. Was weer een druk dagje...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Es: de pan moet eigenlijk godsgruwend heet zijn. Dat is bij de eerste pannenkoek nog niet het geval (ergo: we zijn allemaal te ongeduldig).
Toch is die eerste, steevast mislukte pannenkoek altijd het lekkerste vind ik. Al is het alleen maar om het feit dat het vroeger een soort eer was als je die mislukte mocht hebben. Bij mij thuis althans
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Alle vrouwen met de billen bloot !!!!!!
Ga je weer bij je ouders wonen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:12 schreef D.Rose het volgende:
die mis ik ook
als ik de staatsloterij win.....
En dan is er ....quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pff. Net thuis. Was weer een druk dagje...
Jij hebt ook míjn eerste pannenkoek gehad. Ook mislukt dus.
Goed, eten, inpakken en een eindje rijden zo...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En dan is er ....
Moet ik dat uitleggen
Sommige mensen moet je daadwerkelijk voerenZo dom zijn ze
4 weken opsluiting in een inrichting zou je goed staan, kom je bij positieven
Ik ben je dude nietquote:
Goed idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom slowchatten jullie binnen een sub-fora waar het gaat over concrete zaken? Wie is gekomen met het idee om een slowchat topic te openen? Waarom geen msn-groep?
Binnen onzin is er plek genoeg, en dat bevordert ook nog eens de snelheid van het forum op zich.
Eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schopje ---> FB
Simpelquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat ben ik!
Ingewikkeld hè?
je hebt gewoon 100% gelijk weet je.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid.
Als ik admin was had ik hier allang een slot op gezet. Dit voegt geen ene sodemieter toe. Behalve slowchat dat nergens over gaat.
Ik heb altijd gelijk weet ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
je hebt gewoon 100% gelijk weet je.
Ja klopt. Alleen maar neuken en beffen hier!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Simpel
Je hebt mensen die spelen schaak en je hebt mensen die spelen met de lego.
Dit topic vervuilt. Zie je niet dat heel general chat gaat over andere zaken, en dat een slowchat topic niet binnen general past? Het past totaal niet binnen de subcategorie.
Vooral de inhoud laat te wensen over, nog sterker er is hier geen inhoud. Totaal overbodig dus.
Slowchat .... schopje naar slowchat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen maar neuken en beffen hier!
Sodemieterse onderbroekenlol!
Hear hear!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Slowchat .... schopje naar slowchat.
Waar anders? In de afval dump?quote:
Naar die levensvraag werken we langzaam toe. Gun ons een beetje tijd, wil je?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom chatten jullie binnen General? En niet binnen onzin?
Fouten maken is menselijk, zolang je maar leert van je blunders.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Naar die levensvraag werken we langzaam toe. Gun ons een beetje tijd, wil je?
Nemen we de tijd tot het jaar 2020 ? Daarna eerst even een discussie of we er uit zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Naar die levensvraag werken we langzaam toe. Gun ons een beetje tijd, wil je?
Laksheidquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nemen we de tijd tot het jaar 2020 ? Daarna eerst even een discussie of we er uit zijn
Zoniet kan het misschien verlengd worden tot 2050![]()
Klopt. En zodoende ga ik nu lingerie aantrekken, dus ik laat het topic even in jouw handen. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk, zolang je maar leert van je blunders.
Ik probeer ook altijd mijn dromen te vangen, jammer genoeg lukt dat maar zeldenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Laksheid
En in 5000033939 ben je nog geen steek wijzer geworden zeker. Bepaalde mensen leren het nooit.
In de tussentijd dat jij trots bent op je laksheid, werk ik door naar perfectie.
Wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen ooit, ik hoop het niet.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nemen we de tijd tot het jaar 2020 ? Daarna eerst even een discussie of we er uit zijn
Zoniet kan het misschien verlengd worden tot 2050![]()
Ga je nu die foto maken ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klopt. En zodoende ga ik nu lingerie aantrekken, dus ik laat het topic even in jouw handen. Sterkte ermee![]()
Omdat je geen inzet toontquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd mijn dromen te vangen, jammer genoeg lukt dat maar zelden
Neeee! Ik ga het nu aandoen. Morgen de foto als ik het weer uit hebquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga je nu die foto maken ?
Dadelijk dan maar terug komt, kun je rustig even flitsen![]()
Je moest eens weten wat ik allemaal doe buiten slowchat in Generalquote:
Veel plezier Lulaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:24 schreef Lula het volgende:
Ik ga voor de buis zitten. Ik ben wel ongesteld en pischagrijnig.
ik kan nu niets meer zien. Ik heb de hele dag al vreetbuien. Zou ik die opgespaard hebben een half jaar lang?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel plezier Lula![]()
neem wat chocolade knap je misschien wat van op![]()
Goh, ik twijfelde al aanje nick.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dromen vangen...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Het feit dat dit hele topic gebaseerd is op neuk gedoe, pleit ervoor dat deze topic niet in general thuis hoort. Ik ben geen moderator of admin.
Het hoort niet binnen general thuis. Daar heb je msn voor enzo.
Nee neuken is geen algemene bezigheid, bah!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Het feit dat dit hele topic gebaseerd is op neuk gedoe, pleit ervoor dat deze topic niet in general thuis hoort. Ik ben geen moderator of admin.
Het hoort niet binnen general thuis. Daar heb je msn voor enzo.
Oke, dan maar lekker hangen voor de buis, of een heerlijke warme douchequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:29 schreef Lula het volgende:
[..]
ik kan nu niets meer zien. Ik heb de hele dag al vreetbuien. Zou ik die opgespaard hebben een half jaar lang?Ik kots van mezelf
![]()
Droogregenen is dan ook niet mogelijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben nog nooit zo natgeregend als vandaag.
Een goede jacht toegewenstquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dromen vangen...
Heb je nu al je lingerie aan, of loop je nog naakt rond ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee neuken is geen algemene bezigheid, bah!
Dit topic zou naar SEX moeten!
Opdrogen is weer erg lekker.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Droogregenen is dan ook niet mogelijk![]()
Hai Sander![]()
Zeg, doe's normaal??quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:29 schreef Lula het volgende:
[..]
ik kan nu niets meer zien. Ik heb de hele dag al vreetbuien. Zou ik die opgespaard hebben een half jaar lang?Ik kots van mezelf
![]()
Ik ben nu terug van etenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]hoi J.
neem aan de je thuis bent en lekker gegeten hebt![]()
Wat dude zegt!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg, doe's normaal??
Je bent een prachtdame! Of wilde je eruit zien zoals je was op je twintigste? Kom op zeg! Je mag trots zijn op je lijf en leden op deze leeftijd. Je ziet er goed uit. Punt uit.
Dan heb jij mij vanavond niet gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben nog nooit zo natgeregend als vandaag.
Dan laat nog wat brengen, hoef je ook niet meer door de regenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Opdrogen is weer erg lekker.
Oh, en ik heb honger.
We hadden voor 2 personen chinees gehaald, alleen toen vielen op het laatste moment mijn broer en broertje ook binnen.
Dus iedereen had maar een half portie.
nee ik heb net het corseletje dicht met 4.500.875 haakjes...quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je nu al je lingerie aan, of loop je nog naakt rond ?![]()
Hey Dudequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nee ik heb net het corseletje dicht met 4.500.875 haakjes...![]()
Ik maak zometeen wel een lekker broodje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan laat nog wat brengen, hoef je ook niet meer door de regen![]()
Look on the bright side: JIJ hoeft ze straks niet los te makenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O? Mijn kids vinden het lekker, dus het zal wel goed genoeg zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:47 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zeg Bengeltje. Ik ben best benieuwd hoe goed jij kan koken!
Ik moet morgen werkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef es70 het volgende:
De boodschappen zijn binnen, ik hoef morgen lekker niet meer de deur uit.
@Dromenvanger: als het je niet aanstaat hier zweef je toch lekker een andere kant op.
quote:
Nodig mij is uitquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Mijn kids vinden het lekker, dus het zal wel goed genoeg zijn
En straks is het in 5 minuten weer uitquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wat?
Fucking kut-lingerie verdomme....
Schaf je de volgende keer eentje aan met ritsquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nouja, ik zeg wel niets meerquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wat?
Fucking kut-lingerie verdomme....
Nee zal je zien dat Meneer de boel gewoon lostrekt en er gaten gaan vallen in dit werkelijk belachelijk dure setje (ja ik kan er een maand hypotheek van betalen).quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Look on the bright side: JIJ hoeft ze straks niet los te maken.
Weet je hoe frustrerend het is als je wil neuken, maar je moet eerst nog even de 4.500.875 haakjes van de lingerie van je vriendinnetje losmaken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als je wilt slapen en degene met wie je wilt slapen helpt je niet om al die 4.500.875 klotehaakjes los te krijgenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als je wil neuken, maar je moet eerst nog even de 4.500.875 haakjes van de lingerie van je vriendinnetje losmaken.
Of je laat het corseletje aan en trekt alleen het broekje uitquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als je wil neuken, maar je moet eerst nog even de 4.500.875 haakjes van de lingerie van je vriendinnetje losmaken.
Vertel mij nou eens hoe je zowiezo die klotekousen aan die jarretelles vastkrijgt zonder ettelijke spieren te verrekken?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee zal je zien dat Meneer de boel gewoon lostrekt en er gaten gaan vallen in dit werkelijk belachelijk dure setje (ja ik kan er een maand hypotheek van betalen).
O en weer alweer een ladder in de hold-ups
Dan wordt t pijpen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend het is als je wilt slapen en degene met wie je wilt slapen helpt je niet om al die 4.500.875 klotehaakjes los te krijgen.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hmmmm. Zo'n aanbod kan ik niet links laten liggen.
Want?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kunnen we het misschien over een ander onderwerpje praten?
quote:
JULLIE VERDIENEN HET, ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nou wil ik best helpen hoor, alleen de kans dat het setje heel blijft acht ik niet bijzonder groot.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]Geen hulp met de haakjes? Dan ook niet pijpen
.
Waar is dat dan precies?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]fiets /rij maar deze kant op ooit ..
Wat heb ik vrouwen ooit misdaan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
JULLIE VERDIENEN HET, ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!
Moet ik jou anders even helpen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]Geen hulp met de haakjes? Dan ook niet pijpen
.
Limburg , waar anders ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Waar is dat dan precies?
Nou, laat dan maar zitten...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nou wil ik best helpen hoor, alleen de kans dat het setje heel blijft acht ik niet bijzonder groot.
O dat deel gaat mij nou weer tamelijk makkelijk af.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Vertel mij nou eens hoe je zowiezo die klotekousen aan die jarretelles vastkrijgt zonder ettelijke spieren te verrekken?
Niet nodig hoor, geen haakjes hier vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Moet ik jou anders even helpen?
Okquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, geen haakjes hier vandaag.
Ik voel echt heel erg met je mee... Het zweet staat bij het idee alleen al op mijn voorhoofd...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat deel gaat mij nou weer tamelijk makkelijk af.
Vertel me alleen hoe ik gutverdumme dat corselet omgedraaid krijg (haakjes maak ik dus eerst voor vast. Maar nu zit de boel weer te strak om rond te draaien.
Jezus Arty mag wel beffen als de beste om dit goed te maken
Misschien heb je zin om morgen op te passen op mijn 4 schatten van kinderen, zodat ik een avondje met mijn man aan de rol kan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:17 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
OkKan ik je ergens anders mee helpen?
Wat verdiend het?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien heb je zin om morgen op te passen op mijn 4 schatten van kinderen, zodat ik een avondje met mijn man aan de rol kan?![]()
Ik heb nooit betaalde oppas, dus ik heb geen idee....quote:
Dan doe je het gratisquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nooit betaalde oppas, dus ik heb geen idee....
Hoe zou ik dat moeten doen dan???quote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
6300e post
250e voor vandaag
Mijn muziek was toch nog wel leefbaar?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten doen dan???
Ben bang dat dit een gevalletje generatiekloof wordt... Zowel qua computervaardigheid als qua muziek...
DMB was/is zeer okequote:Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mijn muziek was toch nog wel leefbaar?
Maar ik ben heel volwassen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
DMB was/is zeer oke.
maar dat noemde je zelf ouwe-lullen muziek![]()
quote:
Wat jij wilt schatje, wat jij wiltquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Was dat een bevestiging, of een ontkenning?
Hier kan ik zo weinig mee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat jij wilt schatje, wat jij wilt.
quote:
Ja maar ik had mezelf ook net ingeolied ten einde zacht te zijn en dan draait zo'n ding dus, geloof het of niet, voor geen meter!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik voel echt heel erg met je mee... Het zweet staat bij het idee alleen al op mijn voorhoofd...
'T is natuurlijk weer verzonnen door een man. Het is zo mooi, maar je moet jezelf zowat pijnigen om het aan te krijgen.
Alles inhouden, verstand op nul, de pijn negeren en gewoon net zo lang draaien en sjorren tot het op de juiste manier om je lijf zit...
Foto!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ik had mezelf ook net ingeolied ten einde zacht te zijn en dan draait zo'n ding dus, geloof het of niet, voor geen meter!!!
Enfin, het zit na veel gedoe. Nu Arty nog alhier zien verschijnen![]()
Dan ga je het zeker weer uitdoen voor de foto...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zodra Arty hier is met digicam wellicht..........
msn staat aan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zodra Arty hier is met digicam wellicht..........
Je verkooppraatje voor de webcam werkte toch niet...quote:
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ga je het zeker weer uitdoen voor de foto...![]()
En ik schepte nog wel een rooskleurig beeld ook.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Je verkooppraatje voor de webcam werkte toch niet...![]()
Da's lief, niet mutsigquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een roos voor Arty gekocht met een lief kaartje eraan![]()
Mutsig hè? Zitten mannen echt niet op te wachten, op een roos.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik schepte nog wel een rooskleurig beeld ook.
Ja stom hè? kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Vlinders in mijn buik en zoquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's lief, niet mutsig.
Beetje zenuwachtig?
Schiepquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik schepte nog wel een rooskleurig beeld ook.
Oeh... buikvlindersquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja stom hè? kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Vlinders in mijn buik en zo![]()
Liefde is mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja stom hè? kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Vlinders in mijn buik en zo![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Oeh... buikvlinders. Geniet er lekker van
.
Zucht.... mooiquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Belachelijk toch, ergens?
Bij Arty gaan ze niet over. Ben helemaal blij/nerveus/giechelig dat hij zo hier is.![]()
Nou wat je mooi noemt. Ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik... straks komt hij hier de gang binnen wandelen en dan heb ik zo'n vreemd alles overspoelend gevoel van geluk.quote:
Gek! Daar moet je je niet druk om maken, daar moet je juist van genieten!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou wat je mooi noemt. Ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik... straks komt hij hier de gang binnen wandelen en dan heb ik zo'n vreemd alles overspoelend gevoel van geluk.
Denk je ook even bij jezelf: ben ik wel normaal?![]()
Ik lijk wel een bakvis
En weg is de lieve mood weerquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat is eerder een beloning dan een straf.
Ja ik geniet ook wel. Maarja, wat een gedoe voor een vrouw van bijna 33. Denk je dat er file staat? Nee toch? Hij is vast zo meteen hier. Ik ga hem denk ik opvreten zodra hij de sleutel in het slot steektquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Gek! Daar moet je je niet druk om maken, daar moet je juist van genieten!
Doorposten! Je maakt me blij met je gebakvis!![]()
Als dat setje langer dan 5 minuten aan je lijf blijft, vind ik het knap...quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik geniet ook wel. Maarja, wat een gedoe voor een vrouw van bijna 33. Denk je dat er file staat? Nee toch? Hij is vast zo meteen hier. Ik ga hem denk ik opvreten zodra hij de sleutel in het slot steekt![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou hij is er nog steeds niet. Ik ga hem even bellen zodat jullie weten waar hij zit.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat is eerder een beloning dan een straf.
Hij is onderweg dus. Ik ga zo tegen het plafond van verliefdheid vrees ik....quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe maar ff, ik begin een beetje ongerust te worden....
![]()
Jij wil sex bedoel je?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef es70 het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Sorry!
[/quote
Sorry? Wat heb ik nou aan sorry?![]()
Ik wil liefheid.
Nou ja, Dude begon, dus die heeft je geholpen...
Alvast veel plezier voor strakjes danquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij is onderweg dus. Ik ga zo tegen het plafond van verliefdheid vrees ik....
Alleen lieve seksquote:
Hoiquote:
Sorry? Wat heb ik nou aan sorry?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef es70 het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja ik heb het gedaan!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil liefheid.
primaquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede timing, net earl grey klaar![]()
Ja ik heb het gedaan!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil liefheid.
jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb de kerstboom op staan![]()
Nog plannen dit weekend ?
Bij jullie alle driequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:53 schreef es70 het volgende:
Dude... die vlindertjes doen gekke dingen met quotes...![]()
Ik zie hetquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:53 schreef es70 het volgende:
Dude... die vlindertjes doen gekke dingen met quotes...![]()
nu pas?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Gezelligeen echte of een kunst?
quote:
jij een wilde nachtquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Verdomde vlinders ook!
Ik ga de laptop opbergen en wens jullie alvast een goede nacht.
Speciale kus voor Essie![]()
Dag lieffiequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Verdomde vlinders ook!
Ik ga de laptop opbergen en wens jullie alvast een goede nacht.
Speciale kus voor Essie![]()
Boeit me ook niet echtquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu pas?
het is toch nog geen kerstmis
ik een grotequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Boeit me ook niet echt![]()
werd mij ook gezegd
een echte nepperd dus , ik ook![]()
kleintje dat wel
wij hebben een nepperdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |