Oeh... buikvlindersquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja stom hè? kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Vlinders in mijn buik en zo![]()
Liefde is mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja stom hè? kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Vlinders in mijn buik en zo![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Oeh... buikvlinders. Geniet er lekker van
.
Zucht.... mooiquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Belachelijk toch, ergens?
Bij Arty gaan ze niet over. Ben helemaal blij/nerveus/giechelig dat hij zo hier is.![]()
Nou wat je mooi noemt. Ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik... straks komt hij hier de gang binnen wandelen en dan heb ik zo'n vreemd alles overspoelend gevoel van geluk.quote:
Gek! Daar moet je je niet druk om maken, daar moet je juist van genieten!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou wat je mooi noemt. Ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik... straks komt hij hier de gang binnen wandelen en dan heb ik zo'n vreemd alles overspoelend gevoel van geluk.
Denk je ook even bij jezelf: ben ik wel normaal?![]()
Ik lijk wel een bakvis
En weg is de lieve mood weerquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat is eerder een beloning dan een straf.
Ja ik geniet ook wel. Maarja, wat een gedoe voor een vrouw van bijna 33. Denk je dat er file staat? Nee toch? Hij is vast zo meteen hier. Ik ga hem denk ik opvreten zodra hij de sleutel in het slot steektquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Gek! Daar moet je je niet druk om maken, daar moet je juist van genieten!
Doorposten! Je maakt me blij met je gebakvis!![]()
Als dat setje langer dan 5 minuten aan je lijf blijft, vind ik het knap...quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik geniet ook wel. Maarja, wat een gedoe voor een vrouw van bijna 33. Denk je dat er file staat? Nee toch? Hij is vast zo meteen hier. Ik ga hem denk ik opvreten zodra hij de sleutel in het slot steekt![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou hij is er nog steeds niet. Ik ga hem even bellen zodat jullie weten waar hij zit.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat is eerder een beloning dan een straf.
Hij is onderweg dus. Ik ga zo tegen het plafond van verliefdheid vrees ik....quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe maar ff, ik begin een beetje ongerust te worden....
![]()
Jij wil sex bedoel je?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef es70 het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Sorry!
[/quote
Sorry? Wat heb ik nou aan sorry?![]()
Ik wil liefheid.
Nou ja, Dude begon, dus die heeft je geholpen...
Alvast veel plezier voor strakjes danquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij is onderweg dus. Ik ga zo tegen het plafond van verliefdheid vrees ik....
Alleen lieve seksquote:
Hoiquote:
Sorry? Wat heb ik nou aan sorry?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef es70 het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja ik heb het gedaan!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil liefheid.
primaquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede timing, net earl grey klaar![]()
Ja ik heb het gedaan!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil liefheid.
jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb de kerstboom op staan![]()
Nog plannen dit weekend ?
Bij jullie alle driequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:53 schreef es70 het volgende:
Dude... die vlindertjes doen gekke dingen met quotes...![]()
Ik zie hetquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:53 schreef es70 het volgende:
Dude... die vlindertjes doen gekke dingen met quotes...![]()
nu pas?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Gezelligeen echte of een kunst?
quote:
jij een wilde nachtquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Verdomde vlinders ook!
Ik ga de laptop opbergen en wens jullie alvast een goede nacht.
Speciale kus voor Essie![]()
Dag lieffiequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Verdomde vlinders ook!
Ik ga de laptop opbergen en wens jullie alvast een goede nacht.
Speciale kus voor Essie![]()
Boeit me ook niet echtquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu pas?
het is toch nog geen kerstmis
ik een grotequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Boeit me ook niet echt![]()
werd mij ook gezegd
een echte nepperd dus , ik ook![]()
kleintje dat wel
wij hebben een nepperdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |