Wat sta je er niet in??quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:38 schreef AMD64 het volgende:
Gisteren helemaal niets gepost (nouja, bijna niets.)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je ef aan breuls de login gegevens vrage=n van mysql en ook eff de server en eff via phpmyadmin ofzo de DB in
Of je vraagt het aan Arcee. Die kan het ongetwijfeld uit zijn hoge hoed toveren.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je ef aan breuls de login gegevens vrage=n van mysql en ook eff de server en eff via phpmyadmin ofzo de DB in
Ik had er gister 33quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
2eMaar vandaag (lijst) sta ik er bijna in. Of net niet.
Niemand dwingt je hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:10 schreef Shark.Bait het volgende:
122. Shark.Bait 31en dat terwijl ik geen tijd en zin heb om te posten....kwam natuurlijk door Fok! radio van gisteren...
Het was sterker dan ikquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Oh. Toch wel.
Succes.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:03 schreef _sinner_ het volgende:
Ik haal jullie allemaal nog wel een keer in
n00bquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:23 schreef surferr het volgende:
en stuart snap ik echt niet, hoe krijg je het voor elkaar!
Geen social life hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:23 schreef surferr het volgende:
en stuart snap ik echt niet, hoe krijg je het voor elkaar!
Als hij zich dus maar wat eerder ingeschreven zou hebben, zou het een rasFok!ker zijnquote:
Vandaag zal het niet veel worden, want ik moest werkenquote:
Je moet gewoon s'nachts fokken dan kun je meer posten !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |