Iddquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:12 schreef Cart_man het volgende:
Hahaha, dat wordt een programma van 30 seconden.
Dan zijn ze dus eigenlijk favoriet zelfs, deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Ze staan momenteel 3e op 3 punten van koploper FC Porto.
Je zegt het fout : inlopen op de subtopper Ajax bedoel je.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:32 schreef JaWi het volgende:
Jongens, jullie kunnen uitlopen op de subtop.
Jupquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:32 schreef jerryx het volgende:
[..]
Je zegt het fout : inlopen op de subtopper Ajax bedoel je.
Zal wel moeilijk worden, trouwens. Maar ik gok op een automatische overwinning van 3-0 nadat een groep ADO-supporters er met spreekkoren en rellen voor zorgt dat de wedstrijd niet uitgespeeld wordtquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Jup
Als jullie morgen winnen loop je 3 punten in op Ajax!![]()
2x achter mekaar verloren?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:23 schreef jerryx het volgende:
[..]
Zal wel moeilijk worden, trouwens. Maar ik gok op een automatische overwinning van 3-0 nadat een groep ADO-supporters er met spreekkoren en rellen voor zorgt dat de wedstrijd niet uitgespeeld wordt
Maar Ajax gaat het nóg moeilijker krijgen, want Groningen is in de winning mood![]()
Uit winnen van Feyenoord kan iedereen, maar ze zijn echt niet meer in de winning mood hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:23 schreef jerryx het volgende:
Maar Ajax gaat het nóg moeilijker krijgen, want Groningen is in de winning mood![]()
Dat terzijde.quote:zondag 28-11-2004 FC Groningen - AZ V 1-2
zaterdag 04-12-2004 Roda JC - FC Groningen V 5-1
vrijdag 10-12-2004 SC Heerenveen - FC Groningen V 1-0
quote:18/12/2004 - Buffel ontkent akkoord met Rangers; volgens hem zelfs geen bod
(Van onze verslaggever K)
In de Belgische krant De Morgen heeft Thomas Buffel het bericht van gisteren in belgische media ontkend dat er sprake zou zijn van een akkoord tussen Feyenoord en Glasgow Rangers. Volgens de aanvaller is er zelfs nog geen bod van de Schotten bij Feyenoord neergelegd, althans niet zover hij weet. "Er is contact tussen beide clubs en ook Glasgow heeft me al gevraagd of ik een transfer zag zitten, maar dat is het voorlopig zowat."
quote:18/12/2004 - "Glasgow Rangers meldt zich nu officieel voor Buffel"
(Van onze verslaggever K)
Het ANP (zie Nu.nl) meldt dat Glasgow Rangers zich nu officieel bij Feyenoord heeft gemeld voor een transfer van Thomas Buffel. Dat zou de zaakwaarnemer van de Belgische spits bevestigd hebben. Mark Wotte liet ten overvloedde weten dat Buffel alleen verkocht kan worden, niet verhuurd.
Als dat zo is dan oké.quote:Op zondag 19 december 2004 13:00 schreef Sloggi het volgende:
Was 'ie niet geblesseerd?
Loskoppelen en weg laten drijven, lijkt me de beste oplossing.quote:Op zondag 19 december 2004 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Er moet echt wat gebeuren op Rotterdam-Zuid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |