Pauze is okequote:
Goh, in de tijd dat ik naar school ging hadden we daar geen pc's bij nodig...quote:
Nou...quote:
Die is niet 5-7-5 hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:54 schreef p-etr-a het volgende:
General Chat slowchat hier
ze willen haiku's
daarom maak ik er maar één.
Waar blijven ze anders hè!
Het moet toch 7-5-7?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die is niet 5-7-5 hoor!
Maar hoi!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:04 schreef es70 het volgende:
geen rijm en geen dicht
valt nog helemaal niet mee
voor een muts als ik
Nee. Ergens in het vorige topic heeft buzzer het uitgelegd... zal zo wel even zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
een topictitel
onderwerp van discussie
nou moe, een haiku
Probeer eensquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit meteen weer nog kleinere symmetrische stukjes te bedenken
2-1-2
3-1-3
2-1-2
dus zeg maar...
Je vergeet het werkwoordquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
binnen de regels
symmetrie in woordlengte
moeilijk maar mooier
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
kniesoor die mekkert
bijdehand ons Dudesje
heden met werkwoord
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
De Storm waar ik het gister over had is inmiddels geweken
Het zal niet verder komen dan 7/8
Zo dat was de mededeling even
Zullen we het de volgende keer gewoon over tanga's, strings en boxers hebben... Veel interessanter dan poezie geneuzel van het achtste uur...quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Even gekopieerd uit een vorig topic, voor de geinteresseerden:
Haiku
Senryu is hetzelfde als haiku, met dat verschil dat het niet over de natuur maar over mensen gaat
Tanga
Helaas zie bericht bovenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge Speedy! Het is nog tamelijk windstil hier! Wacht met smart op de storm van vanmiddag/-avond
Werk tijdens Fok!kenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:44 schreef -PatrickO- het volgende:
Zullen we het de volgende keer gewoon over tanga's, strings en boxers hebben... Veel interessanter dan poezie geneuzel van het achtste uur...
Ik kom hier voor mijn lol, voor een stukje ontspanning, niet om moeilijk na te moeten denken over vorm en stijl...
Een man zonder stijlquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:44 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Zullen we het de volgende keer gewoon over tanga's, strings en boxers hebben... Veel interessanter dan poezie geneuzel van het achtste uur...
Ik kom hier voor mijn lol, voor een stukje ontspanning, niet om moeilijk na te moeten denken over vorm en stijl...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:46 schreef buzzer het volgende:
laag boven de grond
vliegt een halve boterham
geduwd door een mus
Jah.... woon ik verdorie aan de kust, moet ik naar Belgenland voor een beetje storm!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens dud??
Als je wel storm wil mee maken moet je naar belgie gaan.
Daar verwachten ze een 9 mogelijk 10 met windstoten tot +120 km/h in het binnenland tot 100 km/h
En hoe zit het met Hellevoetsluis? Gaat het nog stormen op het Haringvliet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens dud??
Als je wel storm wil mee maken moet je naar belgie gaan.
Daar verwachten ze een 9 mogelijk 10 met windstoten tot +120 km/h in het binnenland tot 100 km/h
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Werk tijdens Fok!ken
werkt waarlijk nog minder dan
Fok!ken tijdens werk
Ik heb klasse... Ik heb geen stijl nodig...quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een man zonder stijl
Doch met duidelijke vorm
Houdt niet van haiku's?
![]()
Sorry ik kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jah.... woon ik verdorie aan de kust, moet ik naar Belgenland voor een beetje storm!
NEUKEN!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:50 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik heb klasse... Ik heb geen stijl nodig...
Ja, en na januari worden die vormen alleen maar beter..Of moet ik zeggen minder...
En Haiku's, die kunnen met werkelijk gestolen worden...
Dus Dude, doe je ding en roep even die bekende woordjes, dan hebben we dat ook weer gehad...
Dat is gaaf hoor, storm aan zee! Moet je zeker eens gaan beleven. Dikke trui aan, wandeling maken en daarna met een verwaaide kop een mok warme choco met een scheutje rum erin drinkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry ik kan er niks aan doen.
De modellen zeggen nog wel steeds dat voor dinsdag/woensdag een flinke storm komt te staan dus dan heb je wel kans.
Als dat wel zo is dan ben ik ook een keer even naar de kust.
Een storm aan de kust heb ik nog nooit mee gemaakt dus wil het dan wel eens kijken
Het zal wel koud aanvoelen, gevoelens temp van -5
Dank, en om het peil een ietwat lager te stellen ter knieval naar PatO:quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Die van afgelopen nacht vond ik ook mooi!![]()
Dat lucht inderdaad op...quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
NEUKEN!
BEFFEN!
PIJPEN!
Zo dat lucht op.![]()
Maar Pat, wat gaat er na januari gebeuren dan? Je was toch al flink aan het trainen en zo?
Nu krijg ik er alleen maar meer zin inquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is gaaf hoor, storm aan zee! Moet je zeker eens gaan beleven. Dikke trui aan, wandeling maken en daarna met een verwaaide kop een mok warme choco met een scheutje rum erin drinken
Aha okequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is een Japans gedichtje. Een aantal posts hierboven staat ook een uitleg.
Een vrouw bij de artsquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dank, en om het peil een ietwat lager te stellen ter knieval naar PatO:
Een vis bij de arts
De dokter zegt verheugend
'k Zie 't al: Uit de kom
Ik zal ook even een grap van een laag niveau vertellen/typen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dank, en om het peil een ietwat lager te stellen ter knieval naar PatO:
Een vis bij de arts
De dokter zegt verheugend
'k Zie 't al: Uit de kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het. Gaaf dat je dan een echte ruimte hebt om flink te sporten. Ik zou inderdaad wel even kritisch kijken naar die hometrainer-dingen. Schijnt een boel bagger tussen te zitten. Is vast wel een topic over in sport.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:01 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dat lucht inderdaad op...
Ja, maar tijdens de verbouwing is dat nogal stil gevallen... Nu is de verbouwing af, en moet de zolder nog vorozien worden van de nodige kleurtjes en laminaatjes... Daarna kan ik dan een multitrainer bestellen... Heb al wel wat op het oog, maar ik moet nog even rondshoppen...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zal ook even een grap van een laag niveau vertellen/typen.
Het is groen en het zit op een hek?Ja zo kan ik het ook!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is rond en het zit op een hek.
Youps brilletje.Best leuk gevonden toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
Ooooooooooh, ik dacht minstens dat ze met de noorderzon vertrokken was of zoquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef gurlie het volgende:
Nog een uurtje!
@Dude: Mijn moeder was weer naar haar vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, een huis voor mezelf, niet slecht.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ooooooooooh, ik dacht minstens dat ze met de noorderzon vertrokken was of zo![]()
Jij maakt tenminste echte haiku's. Met natuur er inquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:03 schreef buzzer het volgende:
Nog eentje dan:
uiterst behoedzaam
legt de sluipwesp haar eitjes
in een wespennest
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:08 schreef gurlie het volgende:
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?Vlieg zonder vleugelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan men ook wel omschrijven
Met het woordje loop
Een échte haiku!
@buzzer: maakt het nog uit waar het werkwoord staat?Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is rond en het zit op een hek.
Youps brilletje.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:05 schreef ElmarO het volgende:
Ik zal ook even een grap van een laag niveau vertellen/typen.
Het is groen en het zit op een hek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:08 schreef gurlie het volgende:
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?Maar, maar... dat zijn toch geen Hai-dingesen meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan twee mensen bij een stoplicht.
Zegt de één tegen de ander: " 't Is groen!".
Zegt de ander: "Een kikker".
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
Later Gurlie meisquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:10 schreef gurlie het volgende:
Oh god, nog meer Haiku's
Ik ga wel naar mijn volgende les.
De enige poeet nog over in het forum.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:03 schreef buzzer het volgende:
Nog eentje dan:
uiterst behoedzaam
legt de sluipwesp haar eitjes
in een wespennest
Nee dát dan! Nou ja, natuur en een werkwoord. dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:13 schreef ArtyShock het volgende:
Staan twee mensen bij een stoplicht.
Zegt de één tegen de ander: " 't Is groen!".
Zegt de ander: "Een kikker".
Nee, je duikt er later úit dan eigenlijk de bedoeling is!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:13 schreef Lula het volgende:
mogge.
Net uit bed, waarom duik ik er iedere keer weer veel later in dan dat eigenlijk de bedoeling is?
Dit was de bedoelingquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, je duikt er later úit dan eigenlijk de bedoeling is!![]()
Hernieuwde poging:quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee dát dan! Nou ja, natuur en een werkwoord. dat dan weer wel![]()
Men roept bij stoplicht
Spontaan wel eens: het is groen
Hoor je: een kikker!
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Broodje garnalen
ontsnapt uit de Noordzee
vermoord voor mijn lunch
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef Lula het volgende:
[..]
Dit was de bedoelingik moet vannacht werken
<zucht> ik heb een lichtelijke kater. Had wijn gedronken die nog open stond
In de breedste zin des woords. Dus volgens mij mag alles dat ook maar íets weergeeft over het seizoen (bv. de eitjes leggende sluipwesp etc.)quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:27 schreef D.Rose het volgende:
wat is een seizoenswoord?
Ehm... Het is paars en 15cmquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef Lula het volgende:
dan ga ik zo maar een Hema hotdog maken terwijl jullie aan het haiku-en zijn. Moet toch ergens mijn genot vandaan halen
Och dit zijn van die typische dingen die dan even voorbij komen en weer overwaaien. De haiku's hier zijn van een dusdanig niveau, dat ze in een speciaal topic zouden misstaan denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey, waarom maken 1 van jullie hier geen nieuwe topic van??
Dat is wel heel breed... Bij seizoenen denk ik aan herfst, winter, lente en zomer... En aan aardbeien met slagroomquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In de breedste zin des woords. Dus volgens mij mag alles dat ook maar íets weergeeft over het seizoen (bv. de eitjes leggende sluipwesp etc.)
tsssk waarom denk je bij mij altijd aan seks???quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hernieuwde poging:
Een paar bij't stoplicht
Zegt de één tegen d'ander
"t'Is groen", "Een kikker"
Vaak moet men na hetquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, je duikt er later úit dan eigenlijk de bedoeling is!![]()
Ik vind het best leuk andersquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och dit zijn van die typische dingen die dan even voorbij komen en weer overwaaien. De haiku's hier zijn van een dusdanig niveau, dat ze in een speciaal topic zouden misstaan denk ik.
Rijmen mag niet!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vaak moet men na het
te laat het bed induiken
's ochtends uitdeuken
Goed, kantinetijd.
Bij goedgeklede, goeduitziende, roodharige vrouwen denk ik altijd aan sex...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:30 schreef Lula het volgende:
[..]
tsssk waarom denk je bij mij altijd aan seks???
Ik ben harstikke braaf zoals je weet.
En antwoord op je vorige post, mijn neukertje zat gezellig op msn gister en het werd later en later
we vinden elkaar stiekem toch wel een beetje lief. Hij baalde dat hij naar huis was gegaan ipv hierheen. Tja nogal dom
Nou aardbeien met slagroom mag dus ook volgens mij, als seizoens-aanduiderquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:30 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dat is wel heel breed... Bij seizoenen denk ik aan herfst, winter, lente en zomer... En aan aardbeien met slagroom
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:32 schreef Lula het volgende:
Gatver waarom krijgen vrouwen vreetbuien als ze ongesteld moeten worden?
Ik walg van mezelf
Ja en dat nadat hij bij zijn grote liefde op bezoek was geweest. Toch daarna aan mij denkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:33 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Bij goedgeklede, goeduitziende, roodharige vrouwen denk ik altijd aan sex...
Dat is inderdaad goed stom van je neukertje... Maar alweer op MSN...Hij leert het nog wel...
Ik hoor trouwbellen klinken...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:35 schreef Lula het volgende:
[..]
Ja en dat nadat hij bij zijn grote liefde op bezoek was geweest. Toch daarna aan mij denkenHij gaat vooruit
Goed van je, maar ik dacht laat ik een keer maar eens stoppen. Moet toch vijf dagen werken en ben tien dagen manloos. Mooie timing danquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:35 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]Jij slikte toch door
Dus theoretisch gezien wordt je dan niet meer ongesteld...
Toch
Doeiquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga maar eens even wat doen met mijn leven, voor zover aanwezig
Latorrrrrzzz!
Okay... Maar even iets heel anders... Trotse dinges van Nynke & Emi...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou aardbeien met slagroom mag dus ook volgens mij, als seizoens-aanduider
Vergooienquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga maar eens even wat doen met mijn leven, voor zover aanwezig
Latorrrrrzzz!
Weer een extra reden om tijdens de afwezigheid van je neukertje niet langs te komen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:36 schreef Lula het volgende:
[..]
Goed van je, maar ik dacht laat ik een keer maar eens stoppen. Moet toch vijf dagen werken en ben tien dagen manloos. Mooie timing dan
En daarna ga ik gewoon weer een half jaar doorslikken
Ik heb nu een heeeeeele lange lunchpauze... Iedereen is naar een begrafenis...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:39 schreef Lula het volgende:
heb jij geen lunchpauze Pat?
ik snap hem nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Lu met haar pillen
slikken moet en zal die deerne
tegen een buikje
Ik stel voor dat het ook direct je laatste was...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:40 schreef D.Rose het volgende:
mijn eerste haiku
ja ik ben wel beleefd maar
groet hier dus geen rund
:´)
eet je achter je pc dan? Hebben jullie geen kantine?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:41 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik heb nu een heeeeeele lange lunchpauze... Iedereen is naar een begrafenis...
Het is hier dus best wel "uitgestorven"...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Lu met haar pillen
tegen een buikje
Dan is hij geslaagdquote:
We hebben wel een kantine, maar dan weet ik ook direct dat ik te veel eet, en vaak nog ongezond ook... Dus kan ik het beter zo doen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:42 schreef Lula het volgende:
[..]
eet je achter je pc dan? Hebben jullie geen kantine?
Dat was geen doordenkertje, maar een aantal woorden achter elkaar zonder vorm en betekenis in de opgegeven volgorde... En volgens mij is het niet de bedoeling om er zelf nog zaken aan toe te voegen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is hij geslaagd
dat is de ware haiku
een doordenkertje
als jij het zegtquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is hij geslaagd
dat is de ware haiku
een doordenkertje
nee maakt niet uitquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vlieg zonder vleugels
Kan men ook wel omschrijven
Met het woordje loop
Een échte haiku!
@buzzer: maakt het nog uit waar het werkwoord staat?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Lu met haar pillen
tegen een buikje
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:45 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dat was geen doordenkertje, maar een aantal woorden achter elkaar zonder vorm en betekenis in de opgegeven volgorde... En volgens mij is het niet de bedoeling om er zelf nog zaken aan toe te voegen...
dát is nou een doordenkertjequote:Op vrijdag 17 december 2004 12:49 schreef buzzer het volgende:
de lucht is zwanger
van opgewonden stemmen
in het tentenkamp
Pat is altijd een beetje gevoelig als het over Lula gaatquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wat is er nou?
Wat is er niet goed aan dan? Heb ik iemand beledigd of zo?
Oh okee, dat wist ik niet. Sorry.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef Lula het volgende:
[..]
Pat is altijd een beetje gevoelig als het over Lula gaat
Haha maar misschien was zijn post niet eens zo bedoeld, je kent Patrick toch? die kan zo heerlijk bot zijn terwijl het een echte schat is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dat wist ik niet. Sorry.
Volgens mij was het geen goed Nederlands... Net zoiets als sinterklaas gedichtjes:quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wat is er nou?
Wat is er niet goed aan dan? Heb ik iemand beledigd of zo?
Is sex ongezondquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:48 schreef Lula het volgende:
wat is die mosterd toch lekker van de Hema en die worst ook
waarom is alles wat ongezond is zo lekker
Is dat zoquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef Lula het volgende:
[..]
Pat is altijd een beetje gevoelig als het over Lula gaat
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:38 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Okay... Maar even iets heel anders... Trotse dinges van Nynke & Emi...Je konijn heeft kindjes gekregen
Of 1 van de zoveel katten
En jij hebt nu moeder gevoelens
Als er iemand geen sorry hoeft te zeggen ben jij het wel... Maar nogmaals, je had niemand beledigt, vermoord of anderzins ontdaan, ik kon het alleen niet lezen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dat wist ik niet. Sorry.
niet dan?quote:
Zeg muts, ik ben niet bot... Ik ben juist vlijmscherp...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:58 schreef Lula het volgende:
[..]
Haha maar misschien was zijn post niet eens zo bedoeld, je kent Patrick toch? die kan zo heerlijk bot zijn terwijl het een echte schat is.
Ja toch Pat?
Heb je je oude kleren nogquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:00 schreef Lula het volgende:
nu zit ik voller dan vol. Bah achteraf altijd spijt van dat gevreet.
Je noemt me muts dus je bent bot.....nu jij weerquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Zeg muts, ik ben niet bot... Ik ben juist vlijmscherp...
Geen ideequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef Lula het volgende:
[..]
niet dan?
of misschien niet.
Is fok zo traag of ligt het aan mij?? Mijn pc werkt zowaar al twee uur achter elkaar.
en seks ongezond? geen idee, denk niet in de mate dat ik het doe
P'cies... En inderdaad, al 13:07quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dan vrienden
blijheid is weer terug in huis
vrijdag namiddag
@Pat:
dank voor toelichting
ik was even bang dat ik....
nou ja laat ook maar
Helemaal niet... Muts is een koosnaampje...quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:05 schreef Lula het volgende:
[..]
Je noemt me muts dus je bent bot.....nu jij weer![]()
sinds woensdagnachtquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Niet in de mate waarin jij het doetSinds wanneer ben jij een geheel onthouder
Het koekje kwam te laatquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:09 schreef Lula het volgende:
dat van die pc had ik niet moeten zeggen. HIj kapte er alweer mee dat k*tding
Had jij niet nog onlangs je paarse vriendje gestopt waar de zon niet schijntquote:
nog even en ik gooi dat ding het raam uit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:15 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Het koekje kwam te laatVoor de volgende keer... Toedienen via de floppydrive of de CD/DVD speler/brander... Indien noodzakelijk eerst in koffie dompelen om het wat zachter te maken...
Dat kun je je kinderen niet aandoen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:16 schreef Lula het volgende:
[..]
nog even en ik gooi dat ding het raam uit.
Goed dat je erbij vertelde dat je STOF ging zuigen... Anders hadden we het verhaal over geheelonthouding niet meer geloofd natuurlijk ...quote:
Ik hoop het ook niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:26 schreef -PatrickO- het volgende:
22 of 23 februari... PSV - AS Monaco...Hopelijk wordt het geen herhaling van vorig jaar...
en dan heb ik een dirty mind? you naughty boy!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:27 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Goed dat je erbij vertelde dat je STOF ging zuigen... Anders hadden we het verhaal over geheelonthouding niet meer geloofd natuurlijk ...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:29 schreef Lula het volgende:
[..]
en dan heb ik een dirty mind? you naughty boy!!!!
En het nut van een aan jezelf geadresseerde enveloppe laten liggen is...quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:
En de envelop met geadresseerden laat ik uiteraard ook nog even rondslingeren hier
Ze had hem geadresseerd aan Arty en mij, maar dan Arty's tweede naam (IRL) gebruikt. Nou en die is eh... nogal... apart (Muhhahahahahahahahaquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
En het nut van een aan jezelf geadresseerde enveloppe laten liggen is...
Gurlie vindt zijn tweede naam mooierquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze had hem geadresseerd aan Arty en mij, maar dan Arty's tweede naam (IRL) gebruikt. Nou en die is eh... nogal... apart (Muhhahahahahahahaha).
Dus altijd leuk om hem daarmee te confronteren![]()
Mogen we raden?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze had hem geadresseerd aan Arty en mij, maar dan Arty's tweede naam (IRL) gebruikt. Nou en die is eh... nogal... apart (Muhhahahahahahahaha).
Ja van mij wel. Ik zelf heb er echt een middag over gedaan en pas na veel hints wist ik het!quote:
Ja dat weet ik wel zeker. Gurlie en ik plagen hem er hier ook wel eens mee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij is ie ooit ter sprake gekomen
Nou mooier...quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:49 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Gurlie vindt zijn tweede naam mooierOf is ze zijn eerste naam gewoon vergeten...
Hoi Bengel!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
Hai![]()
Ben toch maar wat aan kerstdingetjes begonnen![]()
Nieuwsgierig word naar de naam van Artyquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou mooier...
Komischer denk ik
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi Bengel!
Leuk toch? Gewoon lekker gezellig maken
Probleem is alleen dat hij extra leuk is als je zijn voor- en achternaam weet. daar past die tweede naam echt niet bij.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nieuwsgierig word naar de naam van Arty![]()
Wat zat er zoal in?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]vooral als 's avonds de lampjes aan gaan en het buiten lekker donker is
Ook nog leuke kerstpakketten gekregen .
Nee klopt, zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat hij extra leuk is als je zijn voor- en achternaam weet. daar past die tweede naam echt niet bij.
Maar ja, kan natuurlijk niet zijn echte naam hier neerzetten.
1) pringles, windglaasjes, sauspotjes vierkante, deken met een zakje voor de afstandbedieningquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zat er zoal in?
Mijn kerstpakket is een donatie van de redactie aan een goed doel meen ik.
Jeetje, veel zeg! Leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
1) pringles, windglaasjes, sauspotjes vierkante, deken met een zakje voor de afstandbediening![]()
wijn. nootjes
2) doorzichtige doos gevuld met , chocolaatjes, nootjes , klein potje pringles , thermos kannetje
spekjes .
3) "leren" tas, spekjes, n ootjes, carona, schaal voor chips met zo'n vast bakje erin voor dipsaus
zakje dip., flesje met brooddip, lemon ginger, Snowman doosje ( alles om een echte sneeuwman te maken, muts en zo)
Als extra een klok met daar bij een thermometer en hygrometer .
Lijkt me beter ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
Nee klopt, zou ik ook niet doen.
Dan blijft het maar bij nieuwsgierigheid![]()
Wij wel!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:10 schreef Lula het volgende:
wij krijgen geen kerstpakket.
bezuinigingen in de gezondheidzorg. Er is nergens geld meer voor....
we krijgen tenminste wel waardering <not>
En de D is zelfs het begin van je achternaam.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Lijkt me beter ja.![]()
Inside info: Ik besef me nu pas hoe mijn gekòzen naam een a-b-c'tje maakt.
Ik heb ook een kerstpakket zonder alcohol. Maar wel met mineraalwaterquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja een kerstpakket zonder alcoholOok wel eens leuk
Wel goed voor je lichaam...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb ook een kerstpakket zonder alcohol. Maar wel met mineraalwater.
Ze vinden je zeker niet aardigquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:24 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik heb geen kerspakket gehad
Hoiquote:
Hmmmm... ABC-tje... Je tweede naam is Cervasquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Lijkt me beter ja.![]()
Inside info: Ik besef me nu pas hoe mijn gekòzen naam een a-b-c'tje maakt.
En toen werd hij weggeroepen of zoquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Niemand heeft er 1 gehad. Wij krijgen geld voor in plaats,
Mazzelaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Niemand heeft er 1 gehad. Wij krijgen geld voor in plaats,
Hij heet Aruba, Bonaire, Curacouquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Hmmmm... ABC-tje... Je tweede naam is CervasAls in Dos Cerveza por favor? Verder ken ik maar weinig mannen namen met een c... Want het zal vast geen Cherry zijn...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb ook een kerstpakket zonder alcohol. Maar wel met mineraalwater.
Ook niet als je ze een beetje door elkaar husselt? Mijn broer is groot slachtoffer van de creativiteit van mijn ouders. Hij heet Jan, en zijn initialen, minus achternaam, vormen ook J.A.N.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Arty, Speedy
, NFS
en Elmar
![]()
De 1e letters van mijn namen maakt niets bijzonders![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hij heet Aruba, Bonaire, Curacou Curaçao
Hoi Bengelquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Arty, Speedy
, NFS
en Elmar
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hij heet Aruba, Bonaire, Curacou
Best bijzonder. Zodra iemand weet dat m'n tweede naam met een C begint is de eerste gok meestal Cornelus. Je bent de eerste die met Cervas op de proppen komt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef -PatrickO- het volgende:
Hmmmm... ABC-tje... Je tweede naam is CervasAls in Dos Cerveza por favor? Verder ken ik maar weinig mannen namen met een c... Want het zal vast geen Cherry zijn...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
En nee, hier geen grapjes over graag.quote:
Nee dan ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook niet als je ze een beetje door elkaar husselt? Mijn broer is groot slachtoffer van de creativiteit van mijn ouders. Hij heet Jan, en zijn initialen, minus achternaam, vormen ook J.A.N.
Geen ontkomen meer aan dus![]()
Shit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En nee, hier geen grapjes over graag.
Als je 't nou gewoon meteen hardop uitspelt... Nog twee posts verder en je zit je zo de verbijten dat je het toch zegt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet goed geraden, maar wel leuk
Hint (hopelijk met welnemen van arty): Bij geboorte stond reeds vast dat hij mijn prins op het witte paard zou zijn.
Ja! Mooi!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee dan ook niet![]()
Is dit leuk voor de kerst?
Hé ik heb niet eens 'prins op het witte polo-paard' gezegd!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je 't nou gewoon meteen hardop uitspelt... Nog twee posts verder en je zit je zo de verbijten dat je het toch zegt.
Nou dude laat horenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je 't nou gewoon meteen hardop uitspelt... Nog twee posts verder en je zit je zo de verbijten dat je het toch zegt.
Ik ken toevallig iemand die Cervas heet... Vandaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Best bijzonder. Zodra iemand weet dat m'n tweede naam met een C begint is de eerste gok meestal Cornelus. Je bent de eerste die met Cervas op de proppen komt.
En ja, de gok is fout.
Ik heb wel al een rokje, nu nog een leuk truitje voor erbijquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Mooi!
Zoiets heb ik vorige week gekocht, maar dan in rood. gaat zeker onder mijn kerstjurk
Ik durf niet meer.quote:
Hij gaf toch net zo'n beetje toestemming ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik durf niet meer.
Hoop nog wel te neuken komende nacht namelijk (excusez le mot).
Fout!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik ken toevallig iemand die Cervas heet... Vandaar
Even een babynamesworld.com bezocht... Caleb...Echt een naam voor jou...
Carmanquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet goed geraden, maar wel leuk
Hint (hopelijk met welnemen van arty): Bij geboorte stond reeds vast dat hij mijn prins op het witte paard zou zijn.
Bengeltjequote:Op vrijdag 17 december 2004 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Arty, Speedy
, NFS
en Elmar
![]()
Al twee van dit soort lingeriesetjes bedoel je? Of twee truitjes?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb wel al een rokje, nu nog een leuk truitje voor erbij
heb er al 2 gekocht, maar het is nog niet zoals ik het graag wil
CHARLES... De butler...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hé ik heb niet eens 'prins op het witte polo-paard' gezegd!!
Nee ik zal er over ophouden![]()
Ja nou, ik interpreteerde dat als Arty-Sarcasmequote:Op vrijdag 17 december 2004 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij gaf toch net zo'n beetje toestemming ?![]()
Ik heb daar gelijk eens gekeken naar wat mijn naam betekend.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik ken toevallig iemand die Cervas heet... Vandaar
Even een babynamesworld.com bezocht... Caleb...Echt een naam voor jou...
carol?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Best bijzonder. Zodra iemand weet dat m'n tweede naam met een C begint is de eerste gok meestal Cornelus. Je bent de eerste die met Cervas op de proppen komt.
En ja, de gok is fout.
Leierquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef JPM01 het volgende:
goeiemiddag als het goed is krijg ik 3 kerstpakketen dit jaar*O*
Wat lust je nou wel?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan heb ik liever mineraalwater. Lust namelijk geen sinaasappelsap.
kwestie van 3 bazen hebbenquote:
Zo ken ik wel meer mensen hoor... Zelfs met die naam als voornaam...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
O god ik zit al weer te lachen hierVerzin je toch niet??
geld krijg ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:49 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Tja. Ik heb liever geld dan een kut pakket.
Tja. Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:50 schreef JPM01 het volgende:
[..]
geld krijg ik ook
ik beur maandagnog eens 800 euro totaal kom ik deze maand 1900 euro netto
![]()
maar jij krijgt geen 3 kerstpakketen erbijquote:
Truitjes, ik draag die dingen ook niet snel. Aangezien ik meestal een broek aan hebquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al twee van dit soort lingeriesetjes bedoel je? Of twee truitjes?
Vind dat setje van ClD erg mooi. Ben sowieso erg weg van jarretelles (ook omdat het prettig draagt). Ik zal dit weekend met hulp van Arty dat setje van mij wel even op de foto en hier zetten. Zonder mij erin uiteraard![]()
hardlopen dusquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:51 schreef -PatrickO- het volgende:
Maar goed, ik ga op huis aan... Het staat al lekker vast op de A2, ondanks de vele regen... Wordt ik GVD ook nog nat als ik die 15 meter naar m'n auto moet lopen...
Ik zal er opletten. Kijk jij nou maar uit dat je niet naar 45 p/d gaat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
ElmarO Kijk je uit dat je niet op 4/per dag gaat uitschieten
quote:
Weet ik moppie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt weer een lekker tempo he moppie![]()
![]()
3 per dagquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zal er opletten. Kijk jij nou maar uit dat je niet naar 45 p/d gaat.
Fijn weekend Speedyquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik moppie.
Maar helaas ga ik jullie verlaten.
Zondag ben ik mogelijk weer teug.doei doei
Ja maar in combi met zijn andere namen. Ik bedoel, zo'n oer-Hollandse achternaam en een voornaam die ook best stevig bekt. En dan dat ertussenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:50 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Zo ken ik wel meer mensen hoor... Zelfs met die naam als voornaam...
Het polo-paard gaf het weg...
dus Arty, je mag haar straffen... Je weet waar de Cat 'O Nine Tailes ligt...![]()
Wel thuis Pat!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:51 schreef -PatrickO- het volgende:
Maar goed, ik ga op huis aan... Het staat al lekker vast op de A2, ondanks de vele regen... Wordt ik GVD ook nog nat als ik die 15 meter naar m'n auto moet lopen...
Doeiquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik moppie.
Maar helaas ga ik jullie verlaten.
Zondag ben ik mogelijk weer teug.doei doei
In het begin postte ik nog niet zo veel. Dus vandaar nog maar 3 per dag.quote:
Maar je gaat hem bestellen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Truitjes, ik draag die dingen ook niet snel. Aangezien ik meestal een broek aan heb![]()
Ben benieuwd hoe het er uitziet .
Daar breng je nu dus snel verandering inquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Doei.
[..]
In het begin postte ik nog niet zo veel. Dus vandaar nog maar 3 per dag.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar breng je nu dus snel verandering in![]()
Als dan haal ik het gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar je gaat hem bestellen?
Wordt een hete kerst dit jaar bengel![]()
koop een vuurwerkbomquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dan haal ik het gewoon in de winkel![]()
laten we hopen op een goede afsluiting van dit jaar de kerst
Oh dear.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zal er opletten. Kijk jij nou maar uit dat je niet naar 45 p/d gaat.
Tot laterquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
De jongens komen thuis, ik ga eens wat meer aan kerst doen![]()
tot later
Ja laat ons maar weer achterquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
De jongens komen thuis, ik ga eens wat meer aan kerst doen![]()
tot later
dan ben je net als mij dusquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hou alleen van siervuurwerk, dat geknal kan me gestolen worden![]()
Ja. Twee speakers halen bij m'n pa en werken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey ElmarO. Morgen plannen?
Ok. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja. Twee speakers halen bij m'n pa en werken.
Dan komen wij vanavond even langs.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga bier kopen, tis weekend
Maar het is altijd weekend!!!!!!!
Ja je kan dat inderdaad overal kopen. Hennes en Maurits heeft vaak mooi en betaalbaar spul. Bovendien kun je dan zien of het een beetje kwaliteit is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dan haal ik het gewoon in de winkel![]()
laten we hopen op een goede afsluiting van dit jaar de kerst
Niet weer he.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:24 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik heb zin in bezemkast sex.
Maniák!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:24 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik heb zin in bezemkast sex.
Nou, werkse dan maarquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga eens even, ja heel geil, afstoffen hier in huis
Dan ga je ze halen/maken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik heb trek in frikandel broodjes van de warme bakker!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
vloeibaar in de pot
wraakzuchtige garnalen
dat was geen goed plan
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Haiku in het Engels over de London Tube:
For your own safety
Please stand behind the yellow line
No sir, not that side.
Nou ehm, ik weet bijna zeker dat ik binnen niet al te lange tijd erg fijn genomen ga worden, dus bij mij is de druk ietwat van de ketelquote:
Dan maak je daar zin in.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te lopen.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Hardop lacht hier, de katten kijken me heel raar aan nu *
Toevoeging: Ook mooi zoals je de natuur er zo nadrukkelijk in verwerkt hebt
* ElmarO heeft 1 kerstkaartquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:41 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII heeft 0 kerstkaarten
JIj bent ook beroemdquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
* ElmarO heeft 1 kerstkaart.
Van m'n vader.
Dank jequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:40 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII geeft Es70 een klein kerstkaarhe
Gossie... heb je dan helemaal geen vriendjes????quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:41 schreef NFSUndergroundII het volgende:
* NFSUndergroundII heeft 0 kerstkaarten
Ik hoef ook geen kquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vind het wel leuk om ze te krijgen, ik vind het alleen niet leuk om die dingen te bezorgen.
Krijg je klotebundels van waar vanalles tussenuit glijd...
Ik vond die haiku tamelijk briljant Flesquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah was ff niet fijnMaar ik dacht: Laat de mensen ook eens lachen, ik maak er wat leuks van
ehhh taalkundig gezien dan hè
Ik heb gedoseerd meegenomen dus vanavond komt bezoek niet uit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dan komen wij vanavond even langs.
Heb maar 3 vrienden, 4 collega'squote:Op vrijdag 17 december 2004 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Gossie... heb je dan helemaal geen vriendjes????
Mijn kinderen komen al thuis met stapels kaarten... Wat doen die verkeerd dan?
Mooi. Scheelt mij weer een kaart sturen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:46 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen ke
r
s
t
k
a
a
r
t
Bleek op je broek is niet leuk nee. Daat zou ik dus echt een dag pissig over kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:39 schreef es70 het volgende:
Wist je al...
Dat ikop al die stomme kerstkaarten in allerlei formaten
![]()
Het kloteweer is![]()
Mijn schoenen en broek doorweekt zijn![]()
Volendammers er gek op zijn om hun voorstraatje te boenen met bleek, en mijn broek dus nu ook gevlekt is![]()
Mijn collega mijn kerstpakket niet heeft gebracht, wat hij wel zou doen![]()
Het nu eindelijk weekend is![]()
Dank jequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond die haiku tamelijk briljant Fles
Zeker als vervolg op die eerste over de garnalen voor je lunch!
Heb ook wel een beetje meelij met jeGaat het inmiddels weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |